Lillestrøm Sportsklubb - søpla, 26.10, kl 16:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sailor Man
    Moderator
    • Jun 2007
    • 1326

    #21
    Overlegne Enga i duellspillet i store deler av omgangen. Holder vi det trøkket oppe drister jeg meg til å si det bøir tre poeng.

    Beste omgangen jeg har sett av Mathew sentralt, enorm radius og trygg med ballen. Banens klart beste i første.

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9365

      #22
      Opprinnelig skrevet av Kroktåa

      God morgen, Sleepy. Kampen startet klokka 1600.
      God morgen!

      DG med vår største sjanse i første

      VIF sin største ble skapt da Melgalvis ble vendt bort på kanten av egen 16. Hadde ikke han ene vif-spiller'n stussa ballen hadde en av de andre to der skårt.

      Slenger meg på Matthew-koret. Mvp

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4287

        #23

        Faen om vi skulle miste Lehne nå da. Skadene tar ingen slutt

        Edit: Puh

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9365

          #24
          Få en kårner inn i feltet nå så

          Kommentar

          • Nosferatu
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 667

            #25
            Ødemarksbakken har mer til felles med Brenden enn jeg liker å innrømme.
            Your importance in this world is incalculable.

            Now get some sleep.

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4287

              #26
              Kan ikke noen andre enn Krogstad få prøve seg på dødball snart?

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3942

                #27
                Soleklar straffe.
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9365

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                  Soleklar straffe.
                  Skjerven var aldri i tvil der han tidligere i kampen har tatt Ødemarksbakken i diving og lagt merke til at han faller lett.

                  Kommentar

                  • Kanarivogel89
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 4287

                    #29
                    Må vi holde løpet ut da for faen. Mister ballen alt for lett nå

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9365

                      #30
                      Nydelig levert på tribunen.

                      Husker ikke kampen.

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4287

                        #31
                        Faen for en kødd Skjerven er. Ingen linje overhodet. Bestemmer seg for å blåse i filler seks overtidsminutter

                        Kommentar

                        • DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 3942

                          #32
                          VGLive oppsummerer kampen veldig bra: - Få sjanser, null mål og mye bluss er det vi sitter igjen med etter denne kampen.
                          Elska þetta félag

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4287

                            #33
                            Deila står og skryter hemningsløst av laget etter dette makkverket av en kamp. Herregud for en vits av en klubb

                            Kommentar

                            • LS89
                              Kamptrådkongen
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2013
                              • 3321

                              #34
                              For en grusom elendig fotballkamp. Det vi presterer er en skam. Ikke et skudd på mål. Bare tupp og mæl, helg jævlig. Hva er det JL tilfører LSK? Er det noen som kan svare på det?

                              Kommentar

                              • vermu
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2008
                                • 1729

                                #35
                                Makan til et ræva vif-lag har vel ikke vært på Åråsen siden de blei boikotta av klanen på slutten av nittitallet(?). Enda så klarer vi ikke kjøre over dem. Skuffende! Vi var det beste laget, men vif var nærmest scoring. Kampen bar preg av frykten for tap for begge lag.

                                Synes Tam var helt sjef og BB. Mathew rett bak. Salquist god som vanlig. Ødemarksbakken begynner å finne formen igjen.

                                Meget bra stemning på KFL-feltet i dag, etter flere år med dårlig derby - kamper hjemme.

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av vermu
                                  Synes Tam var helt sjef og BB. Mathew rett bak. Salquist god som vanlig. Ødemarksbakken begynner å finne formen igjen.

                                  Meget bra stemning på KFL-feltet i dag, etter flere år med dårlig derby - kamper hjemme.
                                  Både Tamm og Salquist fremsto som guttunger da George tok for seg og skapte trippelsjansen som bortelaget burde scort på. Matthew var soleklart den beste gule og sjeldent har prisen som dagens kanarifugl vært mer selvsagt. Hans gjenvinninger var faktisk hele beholdningen og underholdningsverdien på banen, uten ham som stabilisator hadde dette laget vært i fullstendig oppløsning. Det er det nesten et komplett makkverk Lennartsson har stablet på beina.

                                  Ellers helt enig angående KFL, spesielt andreomgangen var tribunemessig helt magisk visuelt.

                                  Kommentar

                                  • Wanker
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 632

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Hans gjenvinninger var faktisk hele beholdningen og underholdningsverdien på banen, uten ham som stabilisator hadde dette laget vært i fullstendig oppløsning
                                    Hadde han spilt stabilt slik som dette, hadde han aldri gått på lån til en tyrkisk bakgårdsklubb. Nå er han jo briljant i det defensive arbeidet, og kunne, med smarte og raske medspillere, ha skapt 10 farlige kontringer etter å ha tatt ballen fra søpla.

                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Det er det nesten et komplett makkverk Lennartsson har stablet på beina.
                                    Husker jeg rapporterte så positivt fra trening i fjor sommer - laget trente på spillemønster og bevegelser i forhold til hverandre. Spillerne viste seg frem for hverandre og kommuniserte med hender og kropp hvor de ville ha ballen. Når jeg ser laget mer enn ett år etterpå, mistenker jeg at disse tingene kun kan ha foregått i hodet mitt i en ekstraordinær rus.
                                    Det er INGENTING igjen av dette, og angrepsspillerne har gitt opp å få ballen i bena fra forsvarsspillerne.

                                    Og som andre har sagt etter andre av kampene våre - stakkars TLO. Hvor mange ganger ble han satt opp rettvendt mot mål?
                                    Er det noen som tror at Sheriff ikke er god nok til i det minste å få et innhop i en slik kamp - han var jo konge i den siste han spilte, var han ikke? Dette lukter ikke bra.

                                    [Edit: Veldig bra innsats, men det glemmer man når fotball-delen av spillet funker så dårlig...]
                                    Last edited by Wanker; 26.10.2019, 23:18.
                                    Hunter S. Thompson:

                                    There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                    Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                    Kommentar

                                    • Wanker
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 632

                                      #38
                                      ...Og når jeg først er her: Bør det ikke være nulltoleranse overfor maskerte "supportere"?
                                      Ikke noe mot litt bluss, det skaper en herlig stemning, men når man setter spillernes helse i fare, slik sprøytepakket gjorde med fyrverkeriet sitt, da må det være rett ut.
                                      Hunter S. Thompson:

                                      There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                      Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                      Kommentar

                                      • maxpayne
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 1209

                                        #39
                                        Tamms soleklart beste kamp så langt. Mathews defensive kvaliteter så vi allerede under Arne så det er jeg ikke overrasket over. Forøvrig er jeg litt glad for uavgjort for jeg er usikker på hvordan ett sent seiersmål til ett av lagen ville sett ut tribunemessig. I dag skal jeg forøvrig se LIverpool - Tottenham og jeg gleder meg til å telle alle maskerte på tribunen.....

                                        Kommentar

                                        • vermu
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2008
                                          • 1729

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari

                                          Både Tamm og Salquist fremsto som guttunger da George tok for seg og skapte trippelsjansen som bortelaget burde scort på. Matthew var soleklart den beste gule og sjeldent har prisen som dagens kanarifugl vært mer selvsagt. Hans gjenvinninger var faktisk hele beholdningen og underholdningsverdien på banen, uten ham som stabilisator hadde dette laget vært i fullstendig oppløsning. Det er det nesten et komplett makkverk Lennartsson har stablet på beina.

                                          Ellers helt enig angående KFL, spesielt andreomgangen var tribunemessig helt magisk visuelt.
                                          Enig med VG. Joonas Tamm får 8er på børsen og BB.
                                          (Den ene feilen han gjorde i kampen ved å tape duellen før vif sjanse, rettet han opp igjen med en strålende blokkering på dobbeltsjansen.)
                                          Last edited by vermu; 27.10.2019, 18:34.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎