Kamptråd: Ranheim - LSK, Extra Arena, 24.11.19. Kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4376

    Ikke engang innsats fikk vi i dag. Herregud for en patetisk gjeng. Rundspilt i en skjebnekamp av faens Ranheim. Vi har møtt de 4 ganger og tapt 3. Bare det er til å grine av. Neste søndag bør bli den siste gangen de fleste av spillerne tar på seg den gule drakta. Det fortjener de faen ikke! Og at ikke Lennartsson er historie allerede er en skam. Dette er så jævlig skammelig!
    ..................

    Kommentar

    • OlaG
      Oversetterdrone
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 881

      Opprinnelig skrevet av G-Man
      Ser på overskriften i RB at flere av spillerne får slakt på børsen. Kan noen med RB fortelle meg hvem som IKKE får slakt? (Seriøst ment spørsmål)
      Maric (6), Sahlquist (5), DAP (4), TLO (4). Ellers går det i treere og toere.

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3323


        Så et bilde på Facebook, spilt 30 min, der ligger vi med alle 11 innenfor eller rett utenfor egen 16. Sjokkerende.

        Spillerne er livredd for å spille fotball. Sagt det før, men synes oppriktig synd på Lehne som blir aleine på topp, langballer på Lehne som skal vinne duellene. De gangene han gjør det er det ingen bevegelse rundt ham. Flere ganger i går backene også bare konsekvent slår ballen på måfå. Jeg forstår ikke at dette er jobben deres. Jeg forstår ikke at det går an å være så lite samspilt.

        Og er DG tidenes mest anonyme fotballspiller? Ikke ser jeg han på banen, ikke er han en medieprofil. Har noen sett et intervju med han bortsett fra da han ble signert?

        Kommentar

        • TomLundby
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 616

          Tabellen etter kampen mot Ranheim viser tydelig hvor viktig U hadde vært for LSK.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎