Kvalifisering: Lillestrøm SK - Start, 7. og 11. desember

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3315

    Opprinnelig skrevet av Snow
    Tapte LSK med vilje?. Ja dette spørsmålet har jeg stilt meg selv. Var det målet til LSK å rykke ned til OBOS ligaen for å starte nytt prosjekt med å bygge opp et LSK lag med unge spillere. Bare en dum tanke som kanskje ikke er så dum
    I så fall hadde vi ikke scoret fire mål.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • ErikB
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 360

      Opprinnelig skrevet av Snow
      Tapte LSK med vilje?. Ja dette spørsmålet har jeg stilt meg selv. Var det målet til LSK å rykke ned til OBOS ligaen for å starte nytt prosjekt med å bygge opp et LSK lag med unge spillere. Bare en dum tanke som kanskje ikke er så dum
      Jo..
      Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        • Nov 2003
        • 6248

        Opprinnelig skrevet av Snow
        Dommerne sørget for at Lillestrøm rykker ned.
        Jeg er forumets fremste dommernharskylda-fyr, men denne gangen er det, bortsett fra det rent matematiske (en ordentlig dommer hadde ikke latt seg lure til å blåse straffe og en dyktig dommer hadde blåst av i det han så utenforstående på bana), ikke deres feil. Vi har rota dette til helt perfekt, og jada, vi har nok en gang blitt frajukset mange poeng av kunstgresslaga, men når man kaster bort så mange muligheter over så lang tid, og slipper inn tre mål på seks minutter, da kan man takke seg selv.

        Vi fortjener dette nedrykket. Det har ikke vært tilfelle noen av de andre sesongene, men i år har faktisk ikke dommerne vært avgjørende for at vi har havnet der vi har gjort.

        NB! Hold deg til første del av den tanken. At den er dum. Den er ordentlig dum.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎