Kvalifisering: Lillestrøm SK - Start, 7. og 11. desember

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 3933

    Opprinnelig skrevet av forzafugla!

    Håper du tuller. Vil nødig se en kvalikkamp til med dagens mannskap..
    Jeg tror jeg snakker for flere når jeg sier at vi nødig vil se en kamp til med dagens "mann" -skap!
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • Snow
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Jul 2019
      • 179

      Slapp av folkens. Ny generasjon kommer og vi rykker opp igjen.

      Kommentar

      • Lskgutt83
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Nov 2010
        • 8

        Håper dere fortsatt er store nok til å betale bøtene for kastene røykbomber og banestorming. Makan til drittunger når laget minst trenger dere søplehuer!

        Kommentar

        • Roll75
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2007
          • 834

          Dett var dett!!

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            Synes Start fremstår som et ytterst utrivelig og usportslig bekjentskap. Mye armbruk, filming, holding, og kjærringprat. ¨De scorer 4 på 4 sjanser'...feil så klart. Et altfor dårlig lag til å rykke opp i eliteserien. Dessverre bekrefter også dagens kamp at LSK i hele år, ja flere år, har manglet defensiv trygghet. Spillet begynner der. Og at en god spiss er nok til å prestere i Norge som lag. Dessverre har vi ikke hatt det heller, på lenge. En Fjørtoft-type på topp, en vinnerskalle up front, og vi ville vært et annet lag med annen poenguttelling. Det jeg lurer på nå, er----jeg kom på denne episoden. Hva ER egentlig reglene for publikums oppførsel? At Lowe ikke utvises når han slår en av våre spillere, er helt kokos dømming. At Tom Nordlie ikke setter innpå rutinerte, duellsterke Frode Kippe når vi leder 4-0, katastrofalt Men at dommer ikke blåser av kampen når publikum stormer banen...UFATTELIG: I Danmark-Sverige ble resultatet omgjort. https://www.vg.no/sport/fotball/i/e2...ndale-i-parken Hvilke regler gjelder for publikums oppførsel egentlig. Signalet NFF her gir, er at man kan løpe utpå banen med ballen i en kampavgjørende, kritisk fase, påvirke kamphendelsene...og likevel bli belønnet med opprykk? Merkelig justis.
            Last edited by Hamburg & Kanari; 11.12.2019, 22:40.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2105

              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
              Synes Start fremstår som et ytterst utrivelig og usportslig bekjentskap. Mye armbruk, filming, holding, og kjærringprat. ¨De scorer 4 på 4 sjanser'...feil så klart. Et altfor dårlig lag til å rykke opp i eliteserien. Dessverre bekrefter også dagens kamp at LSK i hele år, ja flere år, har manglet defensiv trygghet. Spillet begynner der. Og at en god spiss er nok til å prestere i Norge som lag. Dessverre har vi ikke hatt det heller, på lenge. En Fjørtoft-type på topp, en vinnerskalle up front, og vi ville vært et annet lag med annen poenguttelling. Det jeg lurer på nå, er----jeg kom på denne episoden. Hva ER egentlig reglene for publikums oppførsel? At Lowe ikke utvises når han slår en av våre spillere, er helt kokos dømming. At Tom Nordlie ikke setter innpå rutinerte, duellsterke Frode Kippe når vi leder 4-0, katastrofalt Men at dommer ikke blåser av kampen når publikum stormer banen...UFATTELIG: I Danmark-Sverige ble resultatet omgjort. https://www.vg.no/sport/fotball/i/e2...ndale-i-parken Hvilke regler gjelder for publikums oppførsel egentlig. Signalet NFF her gir, er at man kan løpe utpå banen med ballen i spill, påvirke kamphendelsene...og likevel bli belønnet med opprykk? Merkelig justis.
              Skjønner frusterasjonen. Men kun bare å skylde på oss selv her (LSK) .vi har ligget på ‘døds leie’ altfor lenge nå. Dette var bare den endelige spikeren i kista.

              Kommentar

              • Ranakanaris
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 487

                Man kan ikke sammenligne banestorming danmark-sverige mot denne kampen. I danmark-svenskefaen så ble spiller forsøkt slått ned, jeg kunne ikke se att det var tilfelle på Åråsen.

                Kommentar

                • forzafugla!
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2008
                  • 461

                  I Danmark-Sverige kampen var det jo også Sverige som ble tildelt seieren da hjemmelaget Danmark var ansvarlige for vaktholdet. Husker jeg ikke feil var det vel en Svenske som løp inn på banen.

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    Opprinnelig skrevet av Playboy1

                    Skjønner frusterasjonen. Men kun bare å skylde på oss selv her (LSK) .vi har ligget på ‘døds leie’ altfor lenge nå. Dette var bare den endelige spikeren i kista.
                    Ja, det er klart, man har flørtet med nedrykk helt siden den komplett uforståelige sparkinga av Uwe Rösler. DA hadde vi et lag som var godt besatt og mentalt klare. Etter det har alt vært vaklevorent. Før idag. LSK spilte en bunnsolid kamp, noe av det bedre man har sett - og presterer likevel å tape fordi 'alt' koker. en voksen dommer hadde vist ut Lowwe før pause. (Melgalvis var og nære rødt, hvorfor tar ikke Nordlie han ut underveis? vi risikerer altså ti mann...). Rutinerte Kippe skulle selvfølgelig vært hastet utpå banen på 4-0, eller 4-1. Nei, ved pause! Han skulle vært hylletg med seier og sikker, ny eliteseriekontrakt. Istedenfor all denne hektikken. Jeg mener fortsatt at Dommer også skulle stoppet kampen når Startsupportere stomer banen og at Start skal straffes. Uten at jeg kjenner reglene som gjelder. I Danmark- Sverige fikk Sverige seieren tildelt. Og når noen hjelpeløse idioter på hjemmetribunen kaster bluss..? Snakk om å spenne beine på eget lag! Vi mister momentum og tiden til å sette inn 5-3. Kjøttskaller. Utvis på livstid. Sorry, bluss er ikke kult. Det er for tapere.
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • Lskgutt83
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Nov 2010
                      • 8

                      Å kaste innpå banen er helt meningsløst.. men så lenge talsmann er gammel kompis av disse så er det vel bare kult!

                      Kommentar

                      • LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3320

                        Se på de hodeløse kyllingene på 4-1. Fy faen for en gjeng med avskum. Spillere kan ryke en lang faen å reise til helvete. Forbanna amatører, pakk, søppel.

                        Kommentar

                        • Hamburg & Kanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 3006

                          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                          Jeg tror jeg snakker for flere når jeg sier at vi nødig vil se en kamp til med dagens "mann" -skap!
                          De første 80 minuttene av dagens kamp er unorske. Fantastisk spill, blendende innstas, stemningen, øset fra publikum.....men vi rakner. Tapermantaliteten lå der enda, i spillerne. De har ikke vunnet i hele høst. Klart det stikker dypt. Hele klubben, hele laget har vært konsekvent og notorisk vaklevorent helt siden Uwe Rösler ble vist døra-en uforståelig avgjørelse. Etter det har vi knapt vunnet en kamp med overbevisende resultat. Av og til en ettmålsseier, men alltid med et nødskrik. Krangla till oss en del uavgjorte. Tapt altfor mye og ofte. MENTAL TRYGGHET OG STYKE bør være mantra når nå et nytt lag skal bygges. Uli Hoeness er misfornøyd om Bayern vinner med mindre enn 4-0 eller 5-0. I dagen kamp mot Start kunne vi også bare kjørt på og vunnet med 6-0. Start er et shitlag som skullle vært pissa på og feid av banen i skam. Dessverre. Hektikken og den iboende tapermentalitet ødelegger idag. De har en enste in-form spiller, og han klarer vi faen ikke ta ut, vi finns ikke kyniske i sluttfasen der. Selv om vi er spillemessig overlegne nesten hele matchen, scorer 4, så blir det exit. Syns synd på Kippe som alltid skulle settes innpå for å redde dritten når vi lå under, på slutten. Han er jo ikke Messi heller. Joa, han har offensive matchvinneregenskaper, men kunne han ikke fått sluppet? i dag: kunne han ikke heller ha fått komme inn ved pause? Etterpåklokskap kanskje, men det er klokskap også Viktig med en trener som kan både å coache og moivere. Nordlie traff med motiveringen, coachingen ikke like god. Vi trenger en ringrev.
                          Last edited by Hamburg & Kanari; 11.12.2019, 23:14.
                          LSK Norges beste lag

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            Etter Rösler så hadde vi jo et bra lag i en kort periode før vi solgte alle brukbare spillere pg sparka treneren.

                            Kommentar

                            • Lskgutt83
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Nov 2010
                              • 8

                              Tror faktisk vi tapte med Uwe både i cupfinale og Royal league. Laget klarte vel en 4 plass. Snart på tide og
                              slutte å syte om Uwe som fikk sparken. Det er 14 år siden.

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                Opprinnelig skrevet av HSft
                                Etter Rösler så hadde vi jo et bra lag i en kort periode før vi solgte alle brukbare spillere pg sparka treneren.

                                https://www.dagbladet.no/sport/tom-l...tball/63685533
                                Herlig lesning. Takk for input og delvis korreksjonen :-)

                                Trist dag for alle med LSK i hjertene. Er like imponert over hvordan vi fremstår gjennom store deler av kampen, for Start blir satt ettertrykkelig på plass og det er nettopp slik et LSKlag SKAL se ut.........som jer er skuffet over total kollaps mot slutten. Tom Nordlie presterte bragden å gjenfinne både klubbens hardtarbeidende, litt cocky med rette arrogante, suverene vinnerDNA fra 70-tallet og mange gyldne generasjoner deretter, men sannelig fant man ikke også tilbake til 201x-versjonen,den begredelige, der alle er nervøse og der alt rakner til h...ete, det siste kvarteret av kampen. Skulle hatt 2-2 i Kr. Sand - og 6-0 her. Bedre en det var faktisk ikke Start.
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • ØBS
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Oct 2005
                                  • 87

                                  Jeg har ikke lest igjennom tråden til nå fordi jeg er for utålmodig. Jeg er bare FLY forbanna akkurat nå som mange av mine medsupportere.

                                  Men HVEM var det som kasta de røykbombene på slutten av matchen, noe som tok fokus bort fra å score det siste nødvendige målet?

                                  Var det en eller flere av våre egne håper jeg VIRKELIG at angiveriet avslører disse RETARDERTE IDIOTENE, eller så er det vel disse vif supporterne som truet med å komme som saboterte de siste minuttene. NOEN må ha stått ved siden av de som kasta disse... TILBAKESTÅENDE IDDDDDDIOTER... Angi dem eller han... Ikke fortjent noe annet enn isolasjon i Fort Boyard...

                                  Hva skulle være den positive effekten med dette???

                                  Kanskje kostet det oss plassen. JÆVLA dårlig timing, og jeg tror ikke den uttalelsen er spesielt subjektiv.

                                  HOLD DERE BORTE FRA ÅRÅSEN om DETTE er støtten dere mener laget fortjener. Hva kjerneproblemer dere mener laget har får så være, men ta for FAEN ikke deres personlige problemer inn i dette, ei heller de noksagte fraksjonsproblemene innad i KFL eller supportergrupperingene som har skilt seg ut av en eller flere grunner.

                                  Jeg holder med FUGLA, og hvilken MÅTE det skulle foregå på er vel for HELVETES likegyldig...

                                  FORZA
                                  Last edited by ØBS; 12.12.2019, 00:08.
                                  FUGLA-hilsen
                                  Øyvind

                                  Kommentar

                                  • Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

                                    Enig. Å kaste de røykbombene tar vekk momentum og fokus fra å score 5-3, fra Frode Kippes vakre hode.
                                    Å kaste de boksene der og da, er som å score selvmål. Det er den type tapermentalitet som fører til nedrykk.
                                    LSK Norges beste lag

                                    Kommentar

                                    • Roll75
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2007
                                      • 834

                                      Rar følelse og våkne opp i dag. Selv om man på en måte har sett det komme er det uvirkelig å våkne opp i 1. Det som skjedde fra midten av 2. omgang trodde jeg ikke var mulig.

                                      Kommentar

                                      • plantemiddel
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2012
                                        • 799

                                        Natt til i går sov jeg helt fint. I natt har jeg nesten ikke sovet - helt forferdelig.

                                        Kommentar

                                        • Snow
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Jul 2019
                                          • 179

                                          Tapte LSK med vilje?. Ja dette spørsmålet har jeg stilt meg selv. Var det målet til LSK å rykke ned til OBOS ligaen for å starte nytt prosjekt med å bygge opp et LSK lag med unge spillere. Bare en dum tanke som kanskje ikke er så dum

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎