Karakterbok LSK - Ham-Kam

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3383

    Karakterbok LSK - Ham-Kam

    Er nærmest umulig å sette karakterer når man ikke har peiling på hvor nivået på Obos ligger. Ham-Kam tapte premieren mot Kongsvinger, og med tap i kveld så ligger de nederst på tabellen. Nå skal man ikke se for mye på tabellen etter to runder, men treningskampene gir også et difust inntrykk. Karakterene blir derfor muligens for høye/lave siden det er vanskelig å vurdere de andre lagene i ligaen.

    Mads Christiansen: 5
    Egentlig ikke satt på prøve. Rydder fint opp i de få halvsjansene H-K skaper.

    Aleksander Melgalvis: 6
    Sitter en time og lurer på om LSK bør forlenge kontrakten hans, og så smeller han til. Har stort sett kontroll på sin side, men har et par uvanlige pasningsfeil som fort kunne blitt utnyttet.

    Marius Amundsen: 5
    Sklir en gang i forkant av Pedersen sitt skudd, men ellers full kontroll uten å briljere.

    Tobias Salquist: 5
    Fungerer bra i tospann med Amundsen. Slipper aldri Ham-Kam fri, men skulle ønske han tok noen flere initiativ til å føre ball forbi første pressledd.

    Torbjørn Kallevåg: 6
    Jobber hardt, er spillbar og gjør stort sett gode valg med ballen. Løper seg tom.

    Ifeanyi Mathew: 7
    Eneste minus er et par balltap i farlig posisjon, men er ellers en gigant. Går i duellene, vinner andreballer, og styrer midtbanen med total kontroll.

    Fredrik Krogstad: 7
    Løper sammenhengende i 90 minutter. Tar over jobben som førsteforsvarer mot slutten i tillegg til sine vante arbeidsoppgaver. Arbeidsjern som kom bedre til sin rett i kveld med dype løp hele tiden.

    Daniel Gustafsson: 5
    Har ikke funnet toppformen riktig ennå. Får få muligheter til å utnytte farten sin, men er god i kortpasningsspillet. Burde utnyttet bakromsløpet hvor han kom alene med keeper bedre. Skulle gjerne sett litt mer helhjertede returløp.

    Thomas Lehne Olsen: 6
    Jobber bra som førsteforsvarer og kommer til flere sjanser. Håpet er at målkontoen åpnes snart.

    Kristoffer Ødemarksbakken: 5
    Jobber bra, spesielt med å støte frem i press. Litt svakere på returløp, men ser også her forbedringer.

    Byttet inn i 74. min:

    Ebiye Moses: 6
    Får et bonuspoeng for scoringen. Litt varierende med ball, og mister noen av dem litt for lett. Når han får ballen i lengderetning gjør han mye spennende. Burde avsluttet bedre på første sjansen sin. Har absolutt ikke spilt seg ut av laget, og gir Bakke et gledelig problem når venstre ving skal velges.

    Kaan Kairinen: 5
    God i markeringsspillet, og jobber godt defensivt. Litt unøyaktig på stikkpasninger, men får assist for målet til Moses.

    Byttet inn i 87. min:

    Alexander Sannes: 5
    Jobber godt i sluttminuttene. Klarer nesten å blokkere et utspill fra keeper. Blir spennende å følge i fortsettelsen.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?
  • TomLundby
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 616

    #2
    Christiansen bør få pluss for at han stod riktig på det som var et godt frispark av HamKam fra 25 meter midt i banen.

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3335

      #3
      Håper SKM får karakter også.

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3969

        #4
        Opprinnelig skrevet av LS89
        Håper SKM får karakter også.
        Og Magnus Knudsen.
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3383

          #5
          Gikk litt fort siden jeg skulle på jobb. Skal jobbe med eget forbedringspotensial fremover.

          Simen Kind Mikalsen: 5
          God kontroll bakover, og ofte med fremover. Skulle gjerne sett han 10-15 meter lengre frem i banen når spillet vendes fra høyre mot venstre.

          Magnus Knudsen: 5
          Spillelysten den korte tiden han er innpå. Beveger seg mye og er aktiv. Scorer nesten på et godt løp inn foran mål.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎