Sandnes Ulf – Lillestrøm SK, tirsdag 14. juli, KL. 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ynnor
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 857

    #81
    Lage mål er litt viktig i fotball da.

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9403

      #82
      Opprinnelig skrevet av ynnor
      Lage mål er litt viktig i fotball da.
      Heldigvis redda Bakke seg inn med å si cirka detta da han ble intervjua etter kamp. Ble litt bekymra på førsten da han begynte å fable om marginer...

      Han nevnte også at avslutningene kom litt for langt ut.

      Vel, her trengs det skuddtrening ASAP! For makan til lavt nivå i en hel førsteellver har menneskeheten aldri sett.

      Ryggsekk, sleivspark upressa lomper. Fy faen for en gjeng amatører.

      Kommentar

      • Lars Henrik Dahl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2020
        • 2188

        #83
        Opprinnelig skrevet av HSft
        Bakke etterspør flere innlegg. Jeg etterspør færre innlegg. Innleggene er ufarlige. Vi må spille oss inn i boks. Bra defensivt og svakt offensivt som i de to første kampene.
        Dette viser vel hvorfor Bakke er trener, og ikke du... Problemet er heller at innleggene kommer så sent at alle bevegelser i boksen har stoppet opp. Synes Melga lider av Rafn-syndromet i dag og nøler hver gang han kommer til innleggsposisjon. Med spillerbussen, materialforvalteren og de 200 tilskuerne alle trygt plassert inn i boksen er det nesten umulig å tråkle seg veg inn. Hvis man ikke varierer mellom innlegg, skudd utenfra og kortspill får du aldri åpnet boksen. Målet kom for øvrig også etter et innlegg, men langs bakken. Dette er noe Melga er god til (og burde gjøre oftere). Dette var noe han lyktes veldig godt med i første sesongen, men som ble mer og mer borte når han på død og liv skulle spille sentralt, selv når han var kant.

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          #84
          Litt variasjon må til, ja. Og når innlegget er langs bakken så har jeg ikke noe i mot det jeg heller. Da er det i min bok en vanlig pasning. Polere inn i boksen derimot synes jeg har fryktelig lav suksessrate. Spiller man seg inn i boksen langs bakken så får man mye større sjanser.

          Jeg er ikke enig i at målet kom på et innlegg selv om pasningen kom fra siden av boksen.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎