Lillestrøm Sportsklubb - 2010, torsdag 27. august, kl.18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars Henrik Dahl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2020
    • 2043

    #61
    Kunne like gjerne blitt rødt

    Kommentar

    • Kroktåa
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2015
      • 2868

      #62
      Fy faen for en begredelig omgang så lang. Fra godkjent minus i første omgang til tangering av årsverste i annen.

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4303

        #63
        Melga bytta ut etter pinlig filming nummer to. Skamme seg

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4303

          #64
          Fytti faen i helvete for en møkkakamp. Taktisk utmanøvrert av Nesselquist. To skritt fram, ett tilbake. Gustafsson og Moses skal piskes etter de brente sjansene. Utilgivelig.

          Tar med oss 3 poeng og at vi holder nullen, that's it. Kjempeviktig seier, men dette er for dårlig.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            #65
            Fikk bare sett 2. omgang. Det er noe av det dårligste jeg har sett av LSK. Dominert av Strømmen i en omgang. Bra at vi holder nullen. MAnge gode inngripener fra Christiansen. Viktigste er 3 poeng. Oftere godspillet kommer etter noen seire enn motsatt. 3 poeng i neste kamp så får vi få orden på spillet når BBS kommer inn.

            Kommentar

            • Tjodleif
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2017
              • 848

              #66
              Herre, at det er mulig å utnytte den situasjonen så dårlig, Moses!

              Dette var fryktelig skjelvent. Med den borteformen alle ekspertene sier vi har så er det kanskje muligheter for tre på rad! La oss håpe den poengmessige "gode" formen kan snu sesongen.

              Kommentar

              • Dumbo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2004
                • 465

                #67
                Grusom kamp. Vi sliter i lange perioder med å komme over midtbanen - mot Strømmen. Vi har nok de største sjansene, men Strømmen har vel så mange. En heldig seier.

                Trolig er siste håp om direkte opprykk begravd i midten av september etter møtene mot Ranheim og Tromsø.

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                  Fytti faen i helvete for en møkkakamp. Taktisk utmanøvrert av Nesselquist. To skritt fram, ett tilbake. Gustafsson og Moses skal piskes etter de brente sjansene. Utilgivelig.

                  Tar med oss 3 poeng, that's it. Kjempeviktig seier, men dette er for dårlig.
                  Ganske spesielt når Moses helt alene med keeper valgte å gå omtrent til cornerflagget for å avslutte...

                  Kommentar

                  • kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2288

                    #69
                    Det er kun poenga som gleder. I andre ble vi altfor stasjonære. Kunne fort endt med U, men vi hadde de største sjansene uten tvil og burde ha drept dette. Flott inngripen av Christiansen

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      #70
                      Christiansen har sluppet inn 7 mål på 8 kamper. Coppens har sluppet inn 7 mål på 4 kamper. Men det er vel rett inn med Coppens igjen om han er 100%?

                      Kommentar

                      • plantemiddel
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2012
                        • 801

                        #71
                        Klart det. Coppens har rutine, det er viktigere enn baklengsmål.

                        Kommentar

                        • maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1211

                          #72
                          Det vi har prestert på hjemmebane er helt ufattelig dårlig. Er målet at vi skal legge kuntgress? Her har vi omtrent landets beste gressmatte og kunstgresslag etter kunstgresslag kommer til åråsen for å dominere banespillet. Jeg er ikke opptatt av ballinnehav men å se at vi ikke henger med på gress er så jævlig at noe straks må gjøres!

                          Kommentar

                          • Dumbo
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2004
                            • 465

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av HSft
                            Christiansen har sluppet inn 7 mål på 8 kamper. Coppens har sluppet inn 7 mål på 4 kamper. Men det er vel rett inn med Coppens igjen om han er 100%?
                            Merkelig å trekke frem Coppens etter en kamp hvor omtrent samtlige som var på banen underpresterte.

                            Kommentar

                            • kunden
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 2288

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Dumbo

                              Merkelig å trekke frem Coppens etter en kamp hvor omtrent samtlige som var på banen underpresterte.
                              Mulig hfst misforstod kommentaren min. Den var ikke ironisk. På slutten kom C ut og antagelig gjorde at vi fikk med oss 3p.
                              Vi lider av cup komplekset. Laga vi har møtt stepper opp og vil ta poeng. Jeg også trodde vi skulle ri av det, men så enkelt er det åpenbart ikke.
                              Derimot håper jeg kampa som kommer etter Øygarden blir jevnere enn vi tror. Så nettopp slutten mellom HK og TIL. Ikke akkuratt Weltklasse av TIL, men de putter på sjansene de får.

                              Kommentar

                              • Zindrinho
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2019
                                • 455

                                #75
                                Mads og Slørdahl klarte seg meget bra i dag syns jeg, å bytte på keeperplass igjen nå vil være å skyte seg selv i foten, den ene plassen der det er viktigst med kontinuitet, jeg nekter å tro at bakke setter inn coppens igjen nå.

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  #76
                                  Jeg mente bare å trekke frem Christiansen, og gi et lite sleivspark til de som er redd for å bruke talentene. Han var utrolig viktig i dag. Synes det var å skyte seg selv i leggen sist han ble vraka også. Samtlige underpresterte ikke, Christiansen satte ikke en fot feil så vidt jeg så.

                                  Kommentar

                                  • bjarmann
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 2864

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Tommy og Tigeren
                                    Jævla ego svenske
                                    Helt greit å skye når man er alene med keeper sånn. Så er jo avslutninga rævva men det er en annen ting. At Krogstad skriker og blir forbanna for at han ikke får ballen foran kassa blir så komisk som det får blitt. Jeg ville heller spilt ballen til linjemann fremfor å spille den til han foran kassa. Klubbens minst målfarlige spiller gjennom tidene. At TLO også var foran der gjør vel ikke akkurat sannsynligheten for goal noe større enn å prøve lykken selv, selv om det hadde blitt blank goal.
                                    I år så tar vi alt

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av bjarmann

                                      Helt greit å skye når man er alene med keeper sånn. Så er jo avslutninga rævva men det er en annen ting. At Krogstad skriker og blir forbanna for at han ikke får ballen foran kassa blir så komisk som det får blitt. Jeg ville heller spilt ballen til linjemann fremfor å spille den til han foran kassa. Klubbens minst målfarlige spiller gjennom tidene. At TLO også var foran der gjør vel ikke akkurat sannsynligheten for goal noe større enn å prøve lykken selv, selv om det hadde blitt blank goal.
                                      Veldig enig. Ganske trangt i midten, like åpent i mål. Helt greit å avslutte der. Bare synd avslutninga var dårlig. Pasninga hadde sikkert vært like dårlig.

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7028

                                        #79
                                        Husk å desinfisere gresset og lufte ut grundig fra bortegarderoben nå som regjerende kretsmester i tafatt misunnelse siden 1960 endelig er vekk fra Åråsen.

                                        Så ikke kampen, var på kamp med guttungen. Skjønte vi hadde spilt ganske svakt, ser likevel på høydepunktene at vi skaper nok til å score iallfall fire. Samme det, seier er seier. En dag nærmere Bjørn. Next!
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • lsk_rob
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Mar 2016
                                          • 139

                                          #80
                                          Godkjent 1.omgang, kunne fort ha ledet med mer. 2.omgang mindre bra, men utenom et par dødballer så skaper 2010 omtrent nada. Det ble en jevn "drittkamp", men jeg var før sesongen forberedt på at det kom til å bli MANGE slike kamper i OBOS, så det er svært viktig å vinne de "fightene"! Får håpe vi klarer å beholde momentumet fremover og bygge videre på de siste kampene, vi er i det minste litt mer på "rett vei" nå, selv om jeg på ingen måte friskmelder laget enda.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎