Lillestrøm SK - Ranheim IL, tirsdag 8. september kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sailor Man
    Moderator
    • Jun 2007
    • 1328

    Opprinnelig skrevet av TomLundby
    Enkelte ganger er det herlig å være fotballsupporter!
    Det er jævlig sjelden når man holder med fugla, så det gjelder å nyte det man får!

    Kommentar

    • McGuffy
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 5092

      Espen Garnås, ditt fantastiske deilige menneske! Spiller et par minutter, først knuser han hele Ranheim i lufta. Så sender han en Ranheim-spiller ut av banen uten å få frispark mot seg, før han avslutter med å sette opp matchvinner-scoringen til Krogstad.

      Kommentar

      • Zindrinho
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2019
        • 455

        Opprinnelig skrevet av Tjodleif
        Dæven, nå er det jo plutselig litt tempo! Hvorfor vente helt til slutten??
        Vi er nødt til å begynne spillinga fra avspark, kampplanen i dag står ikke til 1 på terningen engang i min bok, at hele laget skal ligge på 25m og inn når vi møter et lag med en jostein flo i hver posisjon er helt tullerusk, men så når vi bytter ut BBS, ja DA skal vi forsøke å spelle ball. Hvis det skal komme noe utav detta nedrykket og omstarten er vi nødt til å tørre å skape et eget spill, nytter ikke med nye koster hvis de også bare skal kælke ballen vekk. Bodø glimt hadde aldri leda TL nå hvis de bare hadde liggi i blokka siden nedrykket.

        Kommentar

        • plantemiddel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2012
          • 801

          Fint resultat. Så håper jeg at trenerteamet ikke luller seg inn i en fantasi om at dette var en bra kamp. Neste kamp er mot Tromsø, vinner vi den har vi en realistisk sjanse til direkte opprykk.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            Opprinnelig skrevet av Zindrinho

            Vi er nødt til å begynne spillinga fra avspark,
            Bar jo gode første 10 som vanlig.

            Kommentar

            • WenZ
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Oct 2008
              • 106

              La oss bare si kamplanen var å score 3 mål fra 85 ut. Ingen hadde trodd det. Genial plan​​​​​​

              Men seriøst.. Sånn kan vi ikke holde på. Fantastisk avslutning i dag, men mye å sette fingeren på. La oss håpe vi kan bygge videre på dette. Spille BBS i form og med et godt resultat i Tromsø er vi plutselig for alvor med.. Hvem hadde trodd etter den begredelige starten vi har hatt!

              Kommentar

              • Zindrinho
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2019
                • 455

                Opprinnelig skrevet av HSft

                Bar jo gode første 10 som vanlig.
                godt mulig det, om det ikke var av typen overkjøring vi hadde første hjemmekamp mot kamma, men inntrykket jeg sitter igjen med etter første omgang, eller første timen var alle mann i forsvar, lå jo midt på egen halvdel med hele laget, det burde jo være alfa omega nettopp å unngå en sånn kamp når man spiller mot et svært lag som ranheim, tilogmed han skalla playmakern dems var jo et hue høyere enn begge våre stoppere.

                Kommentar

                • WAK
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 959

                  Etter to timer foran tv med en enorm opptur siste minuttene og humøret på topp var jeg så dum å sette meg foran pc for å lese litt på forumet.

                  Det er garantert ingen LSK supporter som har vært fornøyd med sesongen hittil i år, og det er bra det blir vist misnøye så det merkes at supporterne bryr seg om klubben. Men fy f... hvor mange supportere det er som ikke klarer noe annet enn å være negative og verst av alt faktisk "disser" egne spiller og slenger drit.

                  Hvor hjernedød må man være for å ikke skjønne at en stor grunn til at en spiller som for eksempel Thomas Lehne Olsen har under prestert i år er manglende selvtillit og tro på seg selv. Tror man da et det hjelper å dra han enda lengre ned i gjørma med å true han og fortelle for ræva han er?

                  Drittslenginga og negativiteten spiller som for eksempel Fredrik og Simen får her i dag er latterlig. Nesten flaut å være LSK supporter til tider når man ser hva noen klarer å lirke fra seg. Og det verste er at de faen meg ikke skjønner at de er med på få enda mer negativitet rundt både klubb og spillere. I stedet for å støtte spillere som ligger nede i gjørma så drar vi de enda lengre ned. Og det vil trolig bare ta enda lengre tid å få spillere til å ha troa og fungere.

                  Når man hører hva spillere som Johan Andersson opplevde å høre fra LSK supportere så skjønner man jo at han til tider hadde store problemer med å trives og lykkes i klubben. Det er jo også flere ivrige supportere og meget aktive forum skrivere som har gitt opp å være på forumet på grunn av alt negativitet og drit slenging spillere opplever fra med supportere. Vi er langt fra å være de beste supporterne som det en gang ryktes at vi var. Supporter er der for å støtte klubb og spillere.

                  Kommer vel til å få hele forumet etter meg etter dette innlegget men jeg står for det jeg skriver og hadde virkelig behov for å få det ut.

                  Kommentar

                  • plantemiddel
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2012
                    • 801

                    Skjønner du ikke at det finnes ulike måter å se dette på? Man kan se på resultatet og for de som utelukkende er fornøyd med det var kampen en enorm opptur. Så har vi den andre gruppen som er mer opptatt av hvordan laget presterer. Dem er ganske misfornøyde nå, men såklart fornøyd med poengene.

                    Kommentar

                    • Dumbo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2004
                      • 465

                      Det blir for dumt dersom man ikke kan kalle en spade for en spade.

                      Imidlertid er det forskjell på direkte mobbing og det å påpeke at en spiller ikke holder mål.

                      Kommentar

                      • DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 3954

                        Opprinnelig skrevet av WAK
                        Etter to timer foran tv med en enorm opptur siste minuttene og humøret på topp var jeg så dum å sette meg foran pc for å lese litt på forumet.

                        Det er garantert ingen LSK supporter som har vært fornøyd med sesongen hittil i år, og det er bra det blir vist misnøye så det merkes at supporterne bryr seg om klubben. Men fy f... hvor mange supportere det er som ikke klarer noe annet enn å være negative og verst av alt faktisk "disser" egne spiller og slenger drit.

                        Hvor hjernedød må man være for å ikke skjønne at en stor grunn til at en spiller som for eksempel Thomas Lehne Olsen har under prestert i år er manglende selvtillit og tro på seg selv. Tror man da et det hjelper å dra han enda lengre ned i gjørma med å true han og fortelle for ræva han er?

                        Drittslenginga og negativiteten spiller som for eksempel Fredrik og Simen får her i dag er latterlig. Nesten flaut å være LSK supporter til tider når man ser hva noen klarer å lirke fra seg. Og det verste er at de faen meg ikke skjønner at de er med på få enda mer negativitet rundt både klubb og spillere. I stedet for å støtte spillere som ligger nede i gjørma så drar vi de enda lengre ned. Og det vil trolig bare ta enda lengre tid å få spillere til å ha troa og fungere.

                        Når man hører hva spillere som Johan Andersson opplevde å høre fra LSK supportere så skjønner man jo at han til tider hadde store problemer med å trives og lykkes i klubben. Det er jo også flere ivrige supportere og meget aktive forum skrivere som har gitt opp å være på forumet på grunn av alt negativitet og drit slenging spillere opplever fra med supportere. Vi er langt fra å være de beste supporterne som det en gang ryktes at vi var. Supporter er der for å støtte klubb og spillere.

                        Kommer vel til å få hele forumet etter meg etter dette innlegget men jeg står for det jeg skriver og hadde virkelig behov for å få det ut.
                        Dette har du 100 prosent rett i. Klart disse surmagede "supporterne" har all rett til å trøkke ut dritten sin, men det er direkte pinlig å lese hva noen av dem klarer å lire av seg. Det er flere som ikke evner å skrive ett eneste positivt ord. Bare dritt! Bare møkk! Takk for at du kaller en spade for en spade!
                        Elska þetta félag

                        Kommentar

                        • Fotball24/7
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2008
                          • 263

                          Usaklig drittslenging er en ting, men folk må få lov til å se bak resultatet og diskutere fotballen som spilles av laget og enkeltspillere. Det går an å være god supporter og kritisk på en og samme gang. Må ikke tro at spillere og trenere ikke evaluerer det som var dårlig i dag.
                          Dette er en ball

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4303

                            Opprinnelig skrevet av WAK
                            Etter to timer foran tv med en enorm opptur siste minuttene og humøret på topp var jeg så dum å sette meg foran pc for å lese litt på forumet.

                            Det er garantert ingen LSK supporter som har vært fornøyd med sesongen hittil i år, og det er bra det blir vist misnøye så det merkes at supporterne bryr seg om klubben. Men fy f... hvor mange supportere det er som ikke klarer noe annet enn å være negative og verst av alt faktisk "disser" egne spiller og slenger drit.

                            Hvor hjernedød må man være for å ikke skjønne at en stor grunn til at en spiller som for eksempel Thomas Lehne Olsen har under prestert i år er manglende selvtillit og tro på seg selv. Tror man da et det hjelper å dra han enda lengre ned i gjørma med å true han og fortelle for ræva han er?

                            Drittslenginga og negativiteten spiller som for eksempel Fredrik og Simen får her i dag er latterlig. Nesten flaut å være LSK supporter til tider når man ser hva noen klarer å lirke fra seg. Og det verste er at de faen meg ikke skjønner at de er med på få enda mer negativitet rundt både klubb og spillere. I stedet for å støtte spillere som ligger nede i gjørma så drar vi de enda lengre ned. Og det vil trolig bare ta enda lengre tid å få spillere til å ha troa og fungere.

                            Når man hører hva spillere som Johan Andersson opplevde å høre fra LSK supportere så skjønner man jo at han til tider hadde store problemer med å trives og lykkes i klubben. Det er jo også flere ivrige supportere og meget aktive forum skrivere som har gitt opp å være på forumet på grunn av alt negativitet og drit slenging spillere opplever fra med supportere. Vi er langt fra å være de beste supporterne som det en gang ryktes at vi var. Supporter er der for å støtte klubb og spillere.

                            Kommer vel til å få hele forumet etter meg etter dette innlegget men jeg står for det jeg skriver og hadde virkelig behov for å få det ut.
                            Jeg synes til tider det kan være mye usaklig oppgulp her inne, men denne kamptråden er da ikke spesielt ille? Fire-fem stykker som påpeker at pasningskvaliteten til SKM var laber i førsteomgang, noe den beviselig var. Ellers noen slengbemerkninger om Krogstad. Selv kom jeg i fare for å kritisere Kairinen da han slo dødball nummer sju i knehøyde.

                            Det har ikke blitt slengt noe dritt i spillertrådene. At det koker litt i en kamptråd er å forvente, spesielt når vi leverer så svakt som vi gjorde i førsteomgang, og det i en sesongdefinerende kamp. Dette kalles lidenskap...

                            Selv klarer jeg ikke å bare sitte og klappe med kamp etter kamp når gutta knapt presterer å lappe sammen tre pasninger på rad og heller spiller fotballtennis når de er totalt upressa og egentlig bare kan ta ned kula. Hvis forventningsnivået er såpass lavt så kan vi bare legge ned hele bedriften. Vi gleder oss alle over de tre poengene, men det må være lov å si at spillet vi leverer i kamp etter kamp er under det vi bør forvente.

                            Kommentar

                            • Snow
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Jul 2019
                              • 179

                              Det var ikke en bra kamp men Knoll og Tott lykkes med å bytte spillere i riktig tid.

                              Kommentar

                              • Zindrinho
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2019
                                • 455

                                For oss som "vokste opp" på åråsen på midten av 90tallet og utover er det en ganske stor forandring å se medfans gå fra å synge "vi elsker dere fordet, for vi er lillestrøm SK" til "pell deg ut av klubben jævla møkkamann", klart man kan si at profesjonelle fotballspillere skal tåle omtrent alt de får servert, men man kan også spørre seg om hvorvidt det hjelper på en skakkjørt psyke å få så til de grader kjørt seg når ting går på tverke.
                                Nå har jo utgangspunktet endra seg enormt, men jeg foretrekker klart den tida da folk som Tore Holm fikk sin egen sang istedetfor disse lange evigvarende sangene som kun stopper når vi ligger under og ikke virker å ha mye utgangspunkt i hva som skjer på banen.

                                Jeg syns det er bedre å få ut gørra si på et forum enn på tribunen, 90min i uka 30 ganger i året skal det være mulig å heie fram gutta, så kan man heller komme hjem og klage sin nød på forumet over alt som ikke stemmer, har hørt rykter om at spellera leser forumet her, håper for guds skyld det bare er rykter uten hold i.

                                Kommentar

                                • Kjøttkaka
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2012
                                  • 290

                                  Jeg syns ikke denne kamptråden nødvendigvis var så ille, men det er generelt litt vel mye negativitet og en tendens til å velge seg ut hakkekyllinger som skal klages på uansett blant LSK-tilhengere. De siste par årene er det jo ikke dette forumet som er verst, men heller Facebook-forumet.

                                  I år er det Mathew som er den store hakkekyllingen på Facebook og selv i dag når han gjør en god kamp er det en egen tråd for å klage over ham. Selv klarer jeg ikke å forstår hvordan noen klarer å fokusere på å skrive negativt om en enkeltspiller etter en sånn snuoperasjon som i dag, men enkelte virker å drives av negativitet.

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9370

                                    "Nedrykket tok tyngre på spillera enn vi trodde. Og så logga de seg inn på forumet..." - Myhre og Bakke

                                    Tolker man det som skrives her inne ordrett så sitter man nok igjen med et veldig negativt inntrykk.

                                    Trekker man fra internettsjargong så sitter man fortsatt igjen med et negativt inntrykk

                                    Forumet lot seg ikke drepe av midlertidige styremedlemmer som ikke skjønte hvordan det fungerte og dermed dytta diskusjonen over på Facebook.

                                    Leve forumet!

                                    Kommentar

                                    • Kjøttkaka
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2012
                                      • 290

                                      Når det gjelder kampen, så er jeg fortsatt i lykkerus. Det er lenge siden jeg har vært glad som dette! Javisst, var det ikke bra de første 80 minuttene, men jeg velger å se det positive at vår store og gode bredde faktisk kom til sin fulle rett i dag. Alle innbytterne er delaktige i snuoperasjonen.

                                      La oss bare håpe at dette er noe vi kan flyte videre på, for nå er det heng på opprykk. Hvem skulle trodd det for noen kamper siden?

                                      Kommentar

                                      • maxpayne
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 1211

                                        TLO dagens beste med Marius Amundsen like bak. Det er bare deilig!

                                        Kommentar

                                        • Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4303

                                          Faen å digg å se hvordan vi bare peisa på etter utligninga! Hvor har denne fandenivoldskheten vært?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎