Espen Garnås

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugggel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2020
    • 489

    #61
    Helt enorm i dag!! Fyfaen for en mann!

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 3965

      #62
      Opprinnelig skrevet av Sailor Man
      VG presterer å gi ham 5 på børsen i dag, fortjener minst 7.
      Fullstendig skivebom av VG!
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2889

        #63
        Litt funfacts:

        Kjørte opp Hallingdal i går, og rett før Gol passerte jeg avkjørselen til Garnås. Forska litt videre på Garnås, og fant ut at det ligger rett ved meteorittparken Gardnos. En sjekk med historielaget i Hallingdal bekrefter at Garnås er den moderne versjonen av det gammelnorske navnet Gardnos.

        Sakser fra nettsiden til vitensiden om meteorittparken Gardnos:

        "Vi befinner oss på jordkloden i den kambriske perioden for ca. 546 millioner år siden. Planeten vår er øde og består av ørken og vann. Samtidig som evolusjonen sniker seg frem i form av små organismer, suser en meteoritt gjennom universet i høy hastighet. Den er på vei mot jorden, nærmere bestemt Gardnos i Hallingdal.

        Med en diameter på 300 meter og en fart som måler 72 000 km/t, treffer meteoritten jordoverflaten med et enormt smell. De store krefter danner et krater på 5 kilometer i diameter. Bergmasser blir pulverisert, det oppstår gigantiske tsunamier og ringvirkningene av sammenstøtet strekker seg langt nedover det europeiske kontinentet
        ."

        Herlig!

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4399

          #64
          Sves vurderer spillerovergangene siden Mesfin tok over som sportssjef. Skala fra 1-6. Treffer klokkereint på det meste, men Garnås burde fått toppkarakter i stedet for femmern. 300k for denne guden av en mann er legendarisk ledelse av Simon.

          Kommentar

          • Playboy1
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 2127

            #65
            Digger Garnås. Hvem hadde regna med at han skulle ta
            Eliteserien med storm? Hadde håpet , men ville vel ikke helt tro på det , etter vi rykket opp fra OBOS , selv om han hadde en god sesong der. Men idag vil jeg føle det som ett stort tap/savn om hans navn ikke er i lagoppstillinga våres .Er blitt en meget god stopper , som ‘kler’ LSK godt.

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2889

              #66
              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
              Sves vurderer spillerovergangene siden Mesfin tok over som sportssjef. Skala fra 1-6. Treffer klokkereint på det meste, men Garnås burde fått toppkarakter i stedet for femmern. 300k for denne guden av en mann er legendarisk ledelse av Simon.
              Rimelig legendarisk også å kryste 2,25 millioner av Molde for vrakgodset vi sendte over på tampen av 2020.

              Kommentar

              • Lars Henrik Dahl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2020
                • 2188

                #67
                Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                Rimelig legendarisk også å kryste 2,25 millioner av Molde for vrakgodset vi sendte over på tampen av 2020.
                Hehe, føler vinden har snudd litt på den her inne, ja

                Kommentar

                • EPA
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Aug 2013
                  • 178

                  #68
                  Faen for en guts, power og spenst Garnås viser på siste to innleggene til Godset!
                  Umulig å ikke elske innstillingen til denne fyren som bare får 2 minutter + tilleggstid, men som likevel klarer å bli klemme til på den måten og vise så mye glede når dommeren blåser av kampen!

                  Kommentar

                  • Lillelord
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Aug 2004
                    • 69

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av EPA
                    Faen for en guts, power og spenst Garnås viser på siste to innleggene til Godset!
                    Umulig å ikke elske innstillingen til denne fyren som bare får 2 minutter + tilleggstid, men som likevel klarer å bli klemme til på den måten og vise så mye glede når dommeren blåser av kampen!
                    Strålende innhopp, viser på 4 minutter at det var helt riktig å sette ham inn når Godset slår langt mot Valsvik!

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7048

                      #70
                      Garnås skal være selvskreven på alle LSK-lag med respekt for seg selv.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Lillelord
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Aug 2004
                        • 69

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Garnås skal være selvskreven på alle LSK-lag med respekt for seg selv.
                        Jeg liker Garnås, men nesten alle farlighetene til Viking kom i mellomrommene/ytterrommene mellom vår høyre stopper (altså Garnås) og back (Larsson). Noe av det skyldes nok at vi hadde en smal forsvarsfirer før vi gikk over til 3 stoppere siste halvtimen, men Larsson endte ofte opp med en spiller på hver side av seg med relativt store rom på begge sider. Det var i hvert fall ikke like synlig på Gabrielsens side.

                        For meg er Gabrielsen, Garnås og Roseth ganske jevne, men med ulike styrker. I de kampene vi trenger en kriger i lufta, bør i hvert fall Garnås være selskreven.

                        Kommentar

                        • EPA
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Aug 2013
                          • 178

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Lillelord

                          Jeg liker Garnås, men nesten alle farlighetene til Viking kom i mellomrommene/ytterrommene mellom vår høyre stopper (altså Garnås) og back (Larsson). Noe av det skyldes nok at vi hadde en smal forsvarsfirer før vi gikk over til 3 stoppere siste halvtimen, men Larsson endte ofte opp med en spiller på hver side av seg med relativt store rom på begge sider. Det var i hvert fall ikke like synlig på Gabrielsens side.

                          For meg er Gabrielsen, Garnås og Roseth ganske jevne, men med ulike styrker. I de kampene vi trenger en kriger i lufta, bør i hvert fall Garnås være selskreven.
                          Dette handler mye om hvordan vi stiller opp der Høyre back skal være fremste angriper. Da vil det automatisk etterlates et rom på den siden som motstander vil utnytte om de ikke er helt ute å kjøre, mens på andre siden går tønnesen ikke fullt så høyt og det blir derfor også færre rom å angripe. Høyre side vil være vanskeligere å forsvare jo dårligere presset vårt fungerer, og jo mer hurtige og presise motstander er i pasningene fremover så det blir litt urettferdig å legge dette på garnås alene. Samtidig er det nok enklere å løse rollen sammen med en litt hurtigere back, selv om Larsson på ingen måte gjorde seg bort.

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3374

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Lillelord

                            Jeg liker Garnås, men nesten alle farlighetene til Viking kom i mellomrommene/ytterrommene mellom vår høyre stopper (altså Garnås) og back (Larsson). Noe av det skyldes nok at vi hadde en smal forsvarsfirer før vi gikk over til 3 stoppere siste halvtimen, men Larsson endte ofte opp med en spiller på hver side av seg med relativt store rom på begge sider. Det var i hvert fall ikke like synlig på Gabrielsens side.

                            For meg er Gabrielsen, Garnås og Roseth ganske jevne, men med ulike styrker. I de kampene vi trenger en kriger i lufta, bør i hvert fall Garnås være selskreven.
                            I går handlet vel det mer om at Tripic for det meste lå ute på deres venstre side.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • Henke25
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Jun 2018
                              • 82

                              #74
                              Bør starte hver match. Jeg mener han er vår beste stopper, gjør færrest tabber og er den beste til å bryte spille gjennom ledd og dermed gi oss offensivt overtall. Hans ballbehandling og evner til å treffe medspiller med presise langpasninger minner mye om Beckenbauer.

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3161

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Henke25
                                Bør starte hver match. Jeg mener han er vår beste stopper, gjør færrest tabber og er den beste til å bryte spille gjennom ledd og dermed gi oss offensivt overtall. Hans ballbehandling og evner til å treffe medspiller med presise langpasninger minner mye om Beckenbauer.
                                Beckenbauer er kanskje å ta i, men jeg mener de to stopperne vi har som utfyller hverandre best er Roseth og Garnås - og at disseto derved bør starte de fleste kampene.

                                Kommentar

                                • Henke25
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Jun 2018
                                  • 82

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av G-Man

                                  Beckenbauer er kanskje å ta i, men jeg mener de to stopperne vi har som utfyller hverandre best er Roseth og Garnås - og at disseto derved bør starte de fleste kampene.
                                  Skal ikke ta helt av, men frustrasjonen har vært stor når han har vært henvist til benken. Jeg mener han er bedre enn Gabrielsen.

                                  Kommentar

                                  • Dumbo
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2004
                                    • 471

                                    #77
                                    Heldigvis er kompetansen til trenerne våre langt høyere enn blant den gjengse forumskribent.

                                    Kommentar

                                    • EPA
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Aug 2013
                                      • 178

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Dumbo
                                      Heldigvis er kompetansen til trenerne våre langt høyere enn blant den gjengse forumskribent.
                                      Flaks for oss, og de ser de på trening hver dag så det skulle bare mangle. Roseth den som holder best og mest stabilt nivå, men jeg mener den siste plassen er ganske marginal i forholdet EG, RG og SMF. Skal ikke ramle mange hakk før man bør benkes, og følte tidligere at Ruben burde fått en pause men at han har spilt seg opp i de siste par kampene.

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎