Uranik Seferi

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars Henrik Dahl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2020
    • 2045

    #21
    Opprinnelig skrevet av Snow
    Det er noe jeg har sett og hørt.
    Mao rykter?


    Opprinnelig skrevet av Snow
    Hvorfor skal de satse på dem når de vet at de kommer til å forsvinne om noen måneder tilbake til LSK.
    Dette er jo ikke noe spesielt med Skeid. Det er en vurdering alle klubber må gjøre i forhold til innlån, og utlånsklubben må gjøre den samme vurderingen. Hvis de ikke får spilletid har det ingen verdi å låne dem ut.

    Det kan være flere grunner til å låne inn spillere. Man kan ønske bedre dekning, men at den innlånte er et definert andrevalg. Det burde være et rødt flagg for utlån hvis man mistenker at det er motivet. Man kan ønske å øke konkurransen på en bestemt plass - ref vår historie med keeperinnlån. Man kan ha et hull i troppen, hvor en innlånt spiller er definert førstevalg. Det kan skje fordi man ikke har ressurser til å hente det man ønsker, at man har fått langtidsskader, ikke fikk napp på en bestemt spiller, m.m.

    Det er de sistnevnte klubbene og situasjonene vi ønsker primært å låne ut til. Kanskje screener vi ikke godt nok?

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4304

      #22
      God nok til å starte for G-19, men ikke god nok til å komme inn for Skeid da RBK 2 ble høvla over 12-0. Merkelig utlån dette

      Kommentar

      • Snow
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Jul 2019
        • 179

        #23
        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
        God nok til å starte for G-19, men ikke god nok til å komme inn for Skeid da RBK 2 ble høvla over 12-0. Merkelig utlån dette
        Ville du som Skeid trener satt inn han når du vet at etter 2-3 kamper igjen så forsvinner han tilbake til Lillestrøm. Bedre å gi spilletid og utvikle sine egne spillere som du vet kommer til å bli her i neste sesong. Mange klubber tenker sånn.

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4304

          #24
          Satte inn reduseringen/trøstemålet da Kvik/Halden røk på et tap 2-1 mot Flekkerøy.

          Jeg har hatt ganske store forventninger til Uranik, så er litt skuffende at gjennombruddet lar vente på seg. Samtidig er veien fram på vingplass ganske lang. Uranik er stadig veldig ung og har kanskje godt av å få et år hjemme på gutterommet i Halden. Familiesituasjonen hans er jo ganske spesiell virker det som.

          Bare å fortsette å dunke dem inn i PostNord, så satser vi på at 2023 blir Seferis år!

          Kommentar

          • Lars Henrik Dahl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2020
            • 2045

            #25
            Noen som vet noe mer om Seferi? I går fikk han bare 10 minutter da Kvik tapte for 2010. Kampen før ble han byttet ut etter 63. Kampen før det etter 85. Virker ikke å ha den rette utviklingen nå, selv i kjente og trygge omgivelser på nivå 3. Han er riktignok ung, men tross alt bare 8 mnd yngre enn Edh. Stortalenter burde jo kunne herje på det nivået i en alder av 19 hvis de skal leve opp til merkelappen. Han så så lovende ut da han kom, håper virkelig at det kan bli noe ut av ham.

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4304

              #26
              Ble matchvinner i det 89. minutt mot barndomsklubben Kvik/Halden i går. Fortsett sånn!

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4304

                #27
                Stor kamp da Strømmen knuste Kisa 4-1. Kom til seks kvalifiserte målsjanser i første omgang alene. Fikk med seg ett mål.

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4304

                  #28
                  Enorm deng i kula da han satte 4-0 for Strømmen mot TUIL. Ligger høydepunkter på RB.

                  Det bor en god fotballspiller i gutten.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎