Treningstråden 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Zindrinho
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2019
    • 445

    #41
    Har du sett noe til Baccay på treningsfeltet? Iflg eurosport har vi henta ham tilbake halvveis inn i låneoppholdet fra kongsvinger, men har ikke sett noe om det fra vår side.
    Magnus Knudsen returnerte tidlig til Lillestrøm etter et utlån torsdag. Nå gjør 20 år gamle Josef Baccay det samme etter bare to uker på lån hos Kongsvinger.

    Kommentar

    • gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3163

      #42
      Baccay var tilbake på treningsfeltet da jeg var der i går, tirsdag. (Ikke hver dag jeg gidder å rapportere full vareopptelling.)

      gilbert

      Kommentar

      • Zindrinho
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2019
        • 445

        #43
        Så han er tilbake ja, syns det var rart det ikke stod noe på rb.no eller lsk.no, såvidt jeg har sett hvertfall.
        Får håpe han får spille litt da, han blir kanskje backup for Edh, og Vetle mer eller mindre fast som stopper fra nå av..

        Kommentar

        • 007
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2013
          • 270

          #44
          Opprinnelig skrevet av Zindrinho
          Så han er tilbake ja, syns det var rart det ikke stod noe på rb.no eller lsk.no, såvidt jeg har sett hvertfall.
          Får håpe han får spille litt da, han blir kanskje backup for Edh, og Vetle mer eller mindre fast som stopper fra nå av..
          Har kun blitt nevnt såvidt i denne RB-saken fra 18/7-21: "PS! Josef Baccay kommer tilbake fra utlånet i Kongsvinger. Låneavtalen varte i fire kamper, og den blir ikke forlenget. Baccay var på banen i to av de fire kampene for Kongsvinger."

          LSK er ubeseiret i de seks siste kampene. Søndag reddet de poeng på overtid hjemme mot Molde. Vi fulgte kampen her.

          Kommentar

          • fredpet76
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 1206

            #45
            Ingen Krogstad å se på dagens trening. Helland syklet på sidelinjen mens Kaan og Tobias løp alternativt med Geir. Ellers alle på plass og ikke mye å si etter å ha sett to lag på liten bane. Ei mulig å se konturene av en startoppstillingen.

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3163

              #46
              Trening torsdag 5. august

              På dagens trening på Åråsen 11.00-12.30 (men jeg så bare 11.30-12.00) så det ut til at start-11'ern mot Sandefjord blir

              Mads
              Espen-Igoh-Vetle
              Lars-Ifeanyi-Kasper-Eskil
              Tobias-Thomas-Gjermund

              men ganske tidlig bytta Bakke inn Tom Peder på venstre stopperplass og dytta Vetle fram som vingback - ei venstreside med tre venstrebeinte spillere. De som har sett mere av Tom Peder Pettersson enn meg, både på de siste dagenes treninger, og for Õstersund og ellers tidligere, er ganske rolige og fornøyde med det de har sett, også nå på treningene hittil.

              Skadesituasjonen er som følger: Helland sykler - og gir gode råd om posisjoner og valg med ballen til spillerne fra sidelinja. Simen Kind Mikalsen løper og trener alternativt. Også Uranik Seferi og Kent Håvard Eriksen trente litt løping langs sidelinja, men var for det meste med i spillet. En nyklipt Fredrik Krogstad ser ut til å være kvitt småplagene han hadde for noen dager siden, og deltok for fullt i treninga, både i dag og i går, de minuttene jeg så.

              Ivar Hoff hadde regna ut, i snutten på lsk.no om Eskil i går, at Sandefjord var langt bedre i førsteomgangene sine enn i andreomgangene, motsatt hva Fugla har vist hittil. Da gjelder det nok å stå imot eller å ta ledelsen i første omgang i Vestfoldbyen.

              gilbert

              .

              Kommentar

              • gilbert
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3163

                #47
                Trening lørdag 14. august

                Ingen formasjonstrening i dag, spill gamle mot unge, men laget mot Glimt blir som mot SF, med Edh for Ranger. SKM og Helland trente alternativt.

                gilbert
                Last edited by gilbert; 14.08.2021, 12:19.

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3163

                  #48
                  Trening torsdag 19. august

                  På dagens trening på Åråsen ca 11.30-13.00 var 11'ern i formasjonsspillet

                  Mads
                  Espen-Igoh-Tom Peder
                  Lars-Ifeanyi-Kaan Kasper-Vetle
                  Hans Daniel-Thomas-Gjermund

                  men Tobias og Eskil kom inn for DG og Dragsnes etterhvert, kanskje som de vil gjøre i bortekampen mot Haugesund.

                  Helland sykler og Kind Mikalsen løper stadig langs sidelinja, mens Ulrik Mathisen ikke var å se i dag.

                  gilbert

                  Kommentar

                  • fredpet76
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 1206

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av gilbert
                    Trening torsdag 19. august

                    På dagens trening på Åråsen ca 11.30-13.00 var 11'ern i formasjonsspillet

                    Mads
                    Espen-Igoh-Tom Peder
                    Lars-Ifeanyi-Kaan Kasper-Vetle
                    Hans Daniel-Thomas-Gjermund

                    men Tobias og Eskil kom inn for DG og Dragsnes etterhvert, kanskje som de vil gjøre i bortekampen mot Haugesund.

                    Helland sykler og Kind Mikalsen løper stadig langs sidelinja, mens Ulrik Mathisen ikke var å se i dag.

                    gilbert
                    og Kasper er?

                    Kommentar

                    • Nosferatu
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 667

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av fredpet76

                      og Kasper er?
                      Ikke for å tyte, men...

                      Opprinnelig skrevet av Kfl.no
                      Kasper Kaan Kairinen (født 22. desember 1998) er en finsk fotballspiller som LSK hentet på lån fra FC Midtjylland 5. februar 2020.
                      Your importance in this world is incalculable.

                      Now get some sleep.

                      Kommentar

                      • gilbert
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 3163

                        #51
                        Som kjent har vi nå både Kasper og Jonatan i stallen, mens Jesper er sendt hjem til Sverige for flere år siden.

                        gilbert

                        Kommentar

                        • Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2857

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av gilbert
                          Som kjent har vi nå både Kasper og Jonatan i stallen, mens Jesper er sendt hjem til Sverige for flere år siden.

                          gilbert
                          ...og Tobias...

                          Kommentar

                          • BD
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2006
                            • 1380

                            #53
                            Som vanlig ingen skadeinformasjon fra LSK. Noen som vet hvem som er kampklare? Mathisen, Helland?

                            Kommentar

                            • gilbert
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 3163

                              #54
                              Som nevnt ovenfor er neppe verken Helland, Mathisen eller Kind Mikalsen kampklare til Haugesund.

                              gilbert

                              Kommentar

                              • gilbert
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 3163

                                #55
                                Trening onsdag 25. august

                                Tre keepere og bare tretten utespillere deltok på dagens trening på Vigernesjordet 11.00-12.30, ettersom mange spilte 2. lagskamp i går. Fra dagens trening kan noteres at både Simen Kind Mikalsen og Pål André Helland var fullt med også i alt ballspill (sju mot sju på under halv bane). Lenge siden jeg har sett de to så mye og så aktivt med.

                                gilbert

                                Kommentar

                                • gilbert
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 3163

                                  #56
                                  Trening tirsdag 14. september

                                  På dagens trening på Vigernesjordet 11.00-12.30 trente Mads Hedenstad Christiansen alternativt, mye med ballen i beina, med fysio Erik Kveen. Simen Kind Mikalsen tok det med ro en dag, men skal være tilbake i morra (han spilte jo andrelagskamp forrige dagen, etter en laaang skadeperiode). Pål André Helland var med for fullt, som han har vært i to uker nå. Også Ulrik Mathisen har trent for fullt de siste to ukene eller så.

                                  Dagens trening inneholdt mye pasningsøvelser - holde ballen i laget i flest mulig trekk. Spillsekvensen besto i spill på halv bane, samme lag i fire ganger fem minutter. Relativt jevne lag, nesten, men ikke helt, de gamle mot de unge. Etter 2-2 midt i fjerde intense omgang ble det første-målet-vinner, og de (relativt) unge skårte seiersmålet ved ikke helt unge Hans Daniel Gustafsson.

                                  gilbert

                                  Kommentar

                                  • gilbert
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3163

                                    #57
                                    Trening fredag 17. september

                                    Ut fra formasjonstreninga i dag og tidligere i uka kan det se ut som det blir følgende lag mot Odd i Skien:

                                    Skjærstein
                                    Slørdahl-Ogbu-Pettersson
                                    Ranger-Knudsen-Mathew-Dragsnes
                                    Gustafsson-Lehne Olsen-Åsen

                                    Jeg gjetter på at Krogstad får siste 20-30 minuttene for Knudsen, Helland det samme for Gustafsson, og at Edh også kan komme inn for Ranger eller Dragsnes mot slutten av kampen. Selv med både Mads, Espen og Kasper ute har vi da fortsatt Tobias Svendsen, Jonatan Braut Brunes og Ulrik Mathisen å sette innpå, for å nevne de mest aktuelle. Ikke verst stall, nå, synes jeg faktisk. Slørdahl trives garantert bedre på høyre stopperplass enn på venstre.

                                    gilbert

                                    Kommentar

                                    • gilbert
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 3163

                                      #58
                                      Trening onsdag 6. oktober

                                      Dagens trening var i LSK-Hallen ca 11.00-12.30, jeg så siste halvtimen. Ingen formasjon eller ellevere å spore det jeg så, det er da også over ei uke til neste kamp. Av de fire skadde nøkkelspillerne var Ogbu, Kairinen og Åsen fraværende. De trente så vidt jeg forstår inne på Åråsen (styrkerommet), men alle skal være med på full trening i neste uke. Den som trente i hallen i dag, av de fire vi har savna sårt, var Mads Hedenstad Christiansen. Han var ikke med i selve spillet - som gikk mellom to "jevne" lag - men trente med Jon Knudsen, blant annet lange høye baller som han tok i fast grep. Gipsen på den skadde hånda ble tatt i forrige uke, og det ser foreløpig lovende ut. Nå har både Mads og de tre andre god tid, i landskamppausa, til å bli klar til hjemmekampen mot Kristiansund.

                                      gilbert

                                      Kommentar

                                      • Lars Henrik Dahl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2020
                                        • 2001

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av gilbert
                                        Trening onsdag 6. oktober

                                        Dagens trening var i LSK-Hallen ca 11.00-12.30, jeg så siste halvtimen. Ingen formasjon eller ellevere å spore det jeg så, det er da også over ei uke til neste kamp. Av de fire skadde nøkkelspillerne var Ogbu, Kairinen og Åsen fraværende. De trente så vidt jeg forstår inne på Åråsen (styrkerommet), men alle skal være med på full trening i neste uke. Den som trente i hallen i dag, av de fire vi har savna sårt, var Mads Hedenstad Christiansen. Han var ikke med i selve spillet - som gikk mellom to "jevne" lag - men trente med Jon Knudsen, blant annet lange høye baller som han tok i fast grep. Gipsen på den skadde hånda ble tatt i forrige uke, og det ser foreløpig lovende ut. Nå har både Mads og de tre andre god tid, i landskamppausa, til å bli klar til hjemmekampen mot Kristiansund.

                                        gilbert
                                        Har Ogbu vært skadet? Ikke fått med meg? Han var vel ute med karantene sist

                                        Kommentar

                                        • gilbert
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 3163

                                          #60
                                          Alt jeg veit om Ogbu og gårsdagens trening er at han ikke var der, men trente "inne", som KKK og Gjermund. Så vidt jeg har fått med meg kan han ha fått en liten og kortvarig skade, men ikke noe alvorlig.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎