Erik Tobias Sandberg

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4301

    #21
    Iskald 5. straffe dog. Han har nervene på plass, godeste Sandberg.

    Og vi gratulerer med opprykket!

    Kommentar

    • Dumbo
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2004
      • 465

      #22
      Perfekt at han får spille eliteseriespill med Jerv. Gir nyttig erfaring.

      Kommentar

      • Tjodleif
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2017
        • 848

        #23
        Sandberg har nettopp opplevd sitt livs sjukeste kamp.

        Kommentar

        • Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2868

          #24
          Erik Tobias holder det foreløpig åpent om en retur til LSK før året er omme. Eller om det blir ett år til i Grimstad?

          "Sandbergs låneavtale med Jerv går ut nå i disse dager, og på spørsmålet om hvor han spiller neste sesong, svarer midtstopperen:

          – Da må jeg nok komme med det kjipe svaret og si at vi skal sette oss ned i løpet av et par dager tenker jeg.

          (...)

          Når det gjelder fremtiden er han foreløpig hemmelighetsfull, men legger ikke skjul på at han ønsker seg tilbake til LSK på ett eller annet tidspunkt.

          – Det jeg kan si er at Lillestrøm er barndsomsklubben min, og jeg har selvfølgelig lyst til å spille der igjen en eller annen gang, avslutter han."

          (RB+)

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3343

            #25
            Mitt drømmescenarie er at vi resignerer ETS og henter Ruben. ETS og Slørdahl på utlån i 2022 med viktig spilletid og nye erfaringer som gjør de rustet til å ta over når Ogbu blir solgt.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • brune stakkeland
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2012
              • 863

              #26
              ETS er ferdig i LSK for denne gang. Mesfin sier i artikkel om signering av Rösler at de er enige om at han nå trenger en klubb med større muligheter for mye spilletid.
              Synd med skadene, håper du blomstrer i ny klubb og får ut potensialet ditt.

              Kommentar

              • BD
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2006
                • 1385

                #27
                Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
                ETS er ferdig i LSK for denne gang. Mesfin sier i artikkel om signering av Rösler at de er enige om at han nå trenger en klubb med større muligheter for mye spilletid.
                Synd med skadene, håper du blomstrer i ny klubb og får ut potensialet ditt.
                Synd. Dette kan vi nok komme til å angre på, men det er likevel vanskelig å si at det er et ufornuftig valg av klubb og spiller, med tanke på at vi har tre andre lovende stoppere i samme alder.

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  #28
                  Kan fort komme til å andre på det her, ja. Røsler og Slørdahl er bra, men Sandberg var den beste av dem for noen år siden.

                  Kommentar

                  • LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3323

                    #29
                    LSK kan vel uansett ikke klandres her. Gjort det de kan når han har vært skadeplaget, og han har fått muligheten på utlån i år. Gjort det tydeligvis bra i Jerv, men av det jeg så mot Brann i kvalik var ikke all verden. Her har Mesfin & co full kontroll. Synd med skadene, hvis ikke hadde han nok vært ledende på dette laget. Bare å ønske lykke til videre, men vi kan ikke re-signere en spiller som mest sannsynlig må slite benk neste år som har behov for fast spilletid.

                    Kommentar

                    • Lars Henrik Dahl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2020
                      • 2043

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av LS89
                      LSK kan vel uansett ikke klandres her. Gjort det de kan når han har vært skadeplaget, og han har fått muligheten på utlån i år. Gjort det tydeligvis bra i Jerv, men av det jeg så mot Brann i kvalik var ikke all verden. Her har Mesfin & co full kontroll. Synd med skadene, hvis ikke hadde han nok vært ledende på dette laget. Bare å ønske lykke til videre, men vi kan ikke re-signere en spiller som mest sannsynlig må slite benk neste år som har behov for fast spilletid.
                      I prinsippet enig, men hadde vi nok tro på ham i et lengre perspektiv kunne man evt prøvd på en treparts-deal sammen med Jerv, hvor han fikk en lengre kontrakt hos oss, men var på utlån hos Jerv neste sesong, som andre også har vært inne på. Det kunne vært vinn-vinn for alle. Det var et såpass opplagt alternativ at når det ikke skjedde var det fordi enten ETS ikke ville, Jerv ikke ville (evt foretrakk å signere ham direkte), eller fordi LSK ikke har tilstrekkelig tro på ham framover.

                      Av og til må man bare la spillere gå. Hvis de forlater klubben med en god følelse er det større mulighet for at de kommer tilbake som Bosmann når de er klare for det

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3343

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                        I prinsippet enig, men hadde vi nok tro på ham i et lengre perspektiv kunne man evt prøvd på en treparts-deal sammen med Jerv, hvor han fikk en lengre kontrakt hos oss, men var på utlån hos Jerv neste sesong, som andre også har vært inne på. Det kunne vært vinn-vinn for alle. Det var et såpass opplagt alternativ at når det ikke skjedde var det fordi enten ETS ikke ville, Jerv ikke ville (evt foretrakk å signere ham direkte), eller fordi LSK ikke har tilstrekkelig tro på ham framover.

                        Av og til må man bare la spillere gå. Hvis de forlater klubben med en god følelse er det større mulighet for at de kommer tilbake som Bosmann når de er klare for det
                        Vil nok tro at Jerv ønsket å signere fremfor å låne. De har mer å tjene på å selge om ett år eller to dersom han unngår nye skader og tar de forventede stegene.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        • Lars Henrik Dahl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2020
                          • 2043

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av MortenA

                          Vil nok tro at Jerv ønsket å signere fremfor å låne. De har mer å tjene på å selge om ett år eller to dersom han unngår nye skader og tar de forventede stegene.
                          Hvis vi antar at han blir i Jerv er jo utfallet perfekt for dem. De får en Bosmann spiller de kjenner og allerede er inne i stallen og spillestilen. Hvis LSK og ETS hadde blitt enige om en ny kontrakt ville de ikke hatt den opsjonen. Ville gjerne beholdt ETS, men tror at vi har fått en minst like god spiller i Mini-Røsler

                          Kommentar

                          • niko
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2008
                            • 440

                            #33
                            Signert for ett år med Jerv.

                            Kommentar

                            • BD
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2006
                              • 1385

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av niko
                              Signert for ett år med Jerv.
                              Står toårskontrakt både på VG og på Jerv sin hjemmeisde

                              Kommentar

                              • niko
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2008
                                • 440

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av BD

                                Står toårskontrakt både på VG og på Jerv sin hjemmeisde
                                Eurosport hadde ett år. Man får tro Jerv vet best .

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎