Lillestrøm SK - Odd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hekk
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2019
    • 221

    Kamptråd Lillestrøm SK - Odd

    Eliteserien, runde 5

    Kampstart: Torsdag 27. mai, kl 18:00
    Stadion: Åråsen
    TV: Eurosport+ / Discovery+
    Nok en kalddusj mot Viking. Men her var det i alle fall noen positive tendenser den siste halvtimen, selv om den også var ganske dynge.

    Her må det gjøres noen endringer i startoppstillingen. Jeg håper på denne:

    MHC

    Ranger
    Ogbu
    Garnås
    Dragsnes

    Åsen
    Kairinen
    Mathisen

    Helland
    Brunes
    Eriksen

    Helland er vel neppe klar for en statelever ennå, TLO blir vel neppe benka. Men man kan da håpe.

    Her er det også en mulighet for at det blir tillatt med publikum. En avgjørelse på dette faller onsdag (med forbehold om at jeg tar helt feil)
  • armykanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2009
    • 736

    #2
    Starter det laget der skal jeg også gå til Kristiansund, og komme frem før kampstart. Men helt klart det laget som bør starte.

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3352

      #3
      Usikker på om Odd er rett lag for Garnås, men han kan godt få sjansen. Fremover på banen ser jeg gjerne:

      DG - Brunes - Åsen
      Kairinen - Mathew - Krogstad

      Frykter at TLO og Craninx får fornyet tillit.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3150

        #4
        Opprinnelig skrevet av MortenA
        Usikker på om Odd er rett lag for Garnås, men han kan godt få sjansen.
        Jada, flere her mente at Viking ikke var riktig motstander for Garnås heller. Med Garnås på banen hadde ingen av de to pissemåla på lange innkast i dag kommet. Vi mangler fullstendig en sjef i midtforsvaret, og det er ille. Det som er enda verre er at vi har han i troppen, men at trenerne har satt han på benken i 2 kamper der han absolutt burde startet.
        Nå er det på tide med en anfører bak der som viser hvor skapet skal stå.

        Ser også veldig gjerne Ulrik fra start, han har åpenbart mye å komme med. Og gjerne Braut også. Disse to er de som sammen med Ranger og Ogbu de som viser litt vei i dette mørket.

        Og selvfølgelig keeperbytte.

        Og skuddnekt for Mathew om avstanden til mål er mer enn 1 meter.


        Kommentar

        • Fugggel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2020
          • 489

          #5
          Opprinnelig skrevet av G-Man

          Jada, flere her mente at Viking ikke var riktig motstander for Garnås heller. Med Garnås på banen hadde ingen av de to pissemåla på lange innkast i dag kommet. Vi mangler fullstendig en sjef i midtforsvaret, og det er ille. Det som er enda verre er at vi har han i troppen, men at trenerne har satt han på benken i 2 kamper der han absolutt burde startet.
          Nå er det på tide med en anfører bak der som viser hvor skapet skal stå.

          Ser også veldig gjerne Ulrik fra start, han har åpenbart mye å komme med. Og gjerne Braut også. Disse to er de som sammen med Ranger og Ogbu de som viser litt vei i dette mørket.

          Og selvfølgelig keeperbytte.

          Og skuddnekt for Mathew om avstanden til mål er mer enn 1 meter.

          Jeg står først i køen når det kommer til å mene at Garnås ikke er god nok og det står jeg fortsatt for.
          Men jeg er uansett nødt til å gi deg rett her, innkast målene hadde ikke kommet med han. Jeg ser heller ingen annen løsning enn at Garnås kommer inn for Slørdahl i denne kampen.
          Slørdahl har som fryktet ikke vært god nok, tror det også vil være en fordel for han selv. Det han holder på med nå (i kombinasjon med andre) vil sannsynligvis ødelegge mer enn det gir, vi vil få en spiller totalt uten selvtillit. Jeg synes vi så en nervøs Slørdahl i starten som feilet gang på gang med ball og som også blir knust i duellen på 0-2.

          Forventer at Simon legger penger på bordet for en stopper i neste overgangsvindu, han har feilet i flere overgangsvinduer med å hente det klare førstevalget.
          Jeg er helt sikker på at Ogbu også vil vise seg fra en bedre side med en strukturert stopper ved siden av seg.

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3150

            #6
            Opprinnelig skrevet av Fugggel
            Jeg er helt sikker på at Ogbu også vil vise seg fra en bedre side med en strukturert stopper ved siden av seg.
            Og her er jeg helt enig med deg. Ogbu startet friskt og optimistisk, men virket mer og mer usikker ettersom kampen skred frem.

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1212

              #7
              Det er ikke Slørdahl eller moldekeeperen eller Ranger som skal få hele skylda for dette. Det er strukturfeil og sløvhet fra mange spillere. Undertall på bakre stolpe, tellefeil, ballwatching. Det er for mange nye spillere på banen samtidg bak der. Trøsten får være at det liksom ikke kan bli så mye værre og jeg regner med litt bedring allerede mot Odd.

              Kommentar

              • Fugggel
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2020
                • 489

                #8
                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                Det er ikke Slørdahl eller moldekeeperen eller Ranger som skal få hele skylda for dette. Det er strukturfeil og sløvhet fra mange spillere. Undertall på bakre stolpe, tellefeil, ballwatching. Det er for mange nye spillere på banen samtidg bak der. Trøsten får være at det liksom ikke kan bli så mye værre og jeg regner med litt bedring allerede mot Odd.
                Absoulutt ikke. Men å ikke gjøre noe som trener etter denne kampen ville vært en fallitterklæring. Noen må derfor ofres og det trenger ikke engang å bety at det er den som har vært dårligst.
                Som du sier så er det strukturfeil og kollektive feil, da blir det naturlig å sette inn de beste spillerne fra benken. Naturligvis ikke alle, men en fra vært ledd ville vært en fin reaksjon etter disse forferdelige kampene.

                Kommentar

                • BD
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2006
                  • 1386

                  #9
                  Tror det er mulig å vinne denne. Odd var ikke veldig gode i de minuttene jeg så av deres kamp mot S08. Riktignok er de ikke svakere enn oss, men med noen nye fjes inn og litt flaks kan vi fort ta denne.

                  Kommentar

                  • LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3324

                    #10
                    Virker ikke som det blir keeperbytte med det første. Bakke sier at de ikke har trent på (!!) at keeper skal gå ut i feltet slik vi slapp inn i går og dermed var unnskyldt. Det er nesten så du ikke tror hva du hører.

                    Slørdahl innehar ikke nivået, og jeg håper virkelig vi kjører Garnås inn. Hvis ikke fremstår det hele som en rimelig meningsløs signering. Mathew ønsker jeg ut, men skjer neppe. Ellers blir det nok mye av det samme. TLO vrakes neppe etter to kamper, og Helland er ikke klar for å starte.

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3150

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av LS89
                      Virker ikke som det blir keeperbytte med det første. Bakke sier at de ikke har trent på (!!) at keeper skal gå ut i feltet slik vi slapp inn i går og dermed var unnskyldt.
                      Om det ikke er en feilsitering, så er Bakke heretter kun Komiske-Geir for meg.

                      Kommentar

                      • LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3324

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av G-Man

                        Om det ikke er en feilsitering, så er Bakke heretter kun Komiske-Geir for meg.
                        Ingen feilsitering;

                        "– Det var ikke umulig for han å gå ut der, hvis han hadde timet riktig. Samtidig må vi rydde plass. Vi hadde ikke øvd på at han skulle komme ut. Det må vi ta en evaluering på."

                        (LSK – Viking 1-3). Både kaptein og trener var helt enige. De to innkastmålene imot speiler akkurat det LSK mangler: Råskap der hvor kampene avgjøres.

                        Kommentar

                        • Fugggel
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2020
                          • 489

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av LS89
                          Virker ikke som det blir keeperbytte med det første. Bakke sier at de ikke har trent på (!!) at keeper skal gå ut i feltet slik vi slapp inn i går og dermed var unnskyldt. Det er nesten så du ikke tror hva du hører.
                          Poenget til Bakke (om jeg forstår riktig) er ikke så dumt. Men det er klønete ordbruk, la oss si han hadde sagt at vi har valgt at han skal stå på strek, en på første stolpe og resten markerer ut vikingspillerne. Så er det en plan, med den uttalelsen fremstår det som det er tilfeldig hva de gjør. Det er ingen automatikk at keeper skal ut i de situasjonene. (Jeg mener han skal det , bare så det er sagt)

                          Om organiseringen deres er slik at de markerer ut der viking plasserte spilllerne sine og at ogbu lå litt lenger bak og craninx står på strek. Så tror jeg ikke viking hadde scoret på 0-2 spesielt. Problemet er at craninx går ut og trekker seg halvveis. Da er heller ikke Ogbu plassert riktig. Hadde craninx stått på strek hadde han trolig kunne tatt den ved bakre stolpe. Men istedenfor tar han plassen til ogbu på første stolpe og da har vi ingen dekning på bakre.

                          Alle de tingene som skjedde her er et resultat av at craninx ikke følger det jeg antar er planen.

                          Kommentar

                          • maxpayne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 1212

                            #14
                            De to første kampene har virkelig vært en vekker for de fleste. Det å spille inn en helt ny bakre rekke er virkelig ikke det samme når lagene tråkker på gassen i forhold til søvnige treningskamper. Keeperbytte kan være aktuelt før denne men jeg tror Bakke lar alle få en sjanse til før det blir omrokeringer, og etter å ha lagt den verste skuffelsen bak meg fra i går så tror jeg det er det lureste.

                            Kommentar

                            • Zindrinho
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2019
                              • 475

                              #15
                              Det kan være veldig greit for en keeper på nedtur med flere tabbemål bak seg å få slippe å stå neste kamp, du ser veldig fort at det går ut over selvtilliten å spille dårlig, den minste feilvurdering blir mål i mot og idiotstempel, la heller craninx få tilbake godfølelsen på feltet og la en skrubbsulten løve fra fetsund vise hva han er laga av, vinn-vinn for begge keepere og LSK.

                              Samtidig begynner jeg å ønske meg 4-2-3-1 pga midtbanen, la kaan og matthew sitte dypere og gi åsen en friere rolle i 10'ern enn som indreløper. Han tok vel ankerrollen da matthew gikk ut, så virker ikke som Bakke husker at han fant ut at Kaan er klart best dypere i banen i fjor etter en noe treg start.

                              Kommentar

                              • Tjodleif
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2017
                                • 850

                                #16
                                Kan man tolke dagens lettelser som at det ikke blir tilskuere mot Odd heller?

                                Kommentar

                                • McGuffy
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 5094

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Tjodleif
                                  Kan man tolke dagens lettelser som at det ikke blir tilskuere mot Odd heller?
                                  Tja? Er vel lov med 20 stk?

                                  Kommentar

                                  • kanarisuper
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2019
                                    • 568

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Fugggel

                                    Absoulutt ikke. Men å ikke gjøre noe som trener etter denne kampen ville vært en fallitterklæring. Noen må derfor ofres og det trenger ikke engang å bety at det er den som har vært dårligst.
                                    Som du sier så er det strukturfeil og kollektive feil, da blir det naturlig å sette inn de beste spillerne fra benken. Naturligvis ikke alle, men en fra vært ledd ville vært en fin reaksjon etter disse forferdelige kampene.
                                    Veldig enig! Om ikke det skjer noen endringer nå så er det faktisk helsvart

                                    Kommentar

                                    • kunden
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 2297

                                      #19
                                      Vi lekker. En oppstilling vi burde prente inn før vi møter de store kanonene:
                                      Mats
                                      Ranger, Slørdahl, Ogbu, Garnås, Vetle
                                      Kaan, Mathew, Krogstad, Åsen
                                      Braut

                                      Kommentar

                                      • Henke25
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Jun 2018
                                        • 79

                                        #20
                                        Undrer meg på hvilken jobb Frode Kippe hadde gjort i de bakre rekker.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎