Tromsø IL - Lillestrøm SK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugggel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2020
    • 489

    Opprinnelig skrevet av maxpayne
    La det være klart. Ranger er fremtiden i LSK men jeg syntes at det noe opphausende bildet av hsn pr. dags dato trenger å justeres noe.
    Det er helt fair. Han er uferdig, men synes allikevel at han har kommet bra ifra det i år. Og det er selvsagt subjektivt, så respekterer at du har en annen mening.

    Kommentar

    • maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1212

      Opprinnelig skrevet av bjarmann
      Gi Ranger tilliten og han blir en klassespillere. Garantert. Så går man jobbe med det defensive da. Så har vi et glohett salgsobjekt som Molde kjøper for 5 mill før de selger han for 40 året etter
      Forsiktig nå. Marcus H. Pedersen er vel på vei til Feyenoord så Molde trenger ny høyreback snarest

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3150

        Opprinnelig skrevet av maxpayne
        La det være klart. Ranger er fremtiden i LSK men jeg syntes at det noe opphausende bildet av hsn pr. dags dato trenger å justeres noe.
        Problemet er at når du slakter Ranger og hyller dommeren etter denne kampen, så blir det så veldig vanskelig å ta det du sier helt seriøst

        Kommentar

        • maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1212

          Opprinnelig skrevet av G-Man

          Problemet er at når du slakter Ranger og hyller dommeren etter denne kampen, så blir det så veldig vanskelig å ta det du sier helt seriøst
          Jeg har på ingen måte slaktet Ranger men jeg mener at vår høyre side er vår svakeste lagdel. Når det gjelder dommeren så var han helt på det jevne og skal man ned på en toer som i RB så bør det være graverende feil fra dommeren side, Det var det på ingen måte. Jeg pleier sjelden å ta spillerbørs særlig alvorlig men vg sin denne gangen er spot on når det gjelder LSK spillerene.

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2296

            ^ Er enig der. 2p på dommeren er for drøyt. Da skal det være en eller flere kampavgjørende avgjørelser (som feks mellom vif og Glimt). TLO situasjonen var ikke en åpenbar målsjanse hvis jeg husker den rett. Det var vel snakk om en hands situasjon men selv etter dagens regler og VAR tror jeg neppe den hadde blitt dømt til vårt favør.
            Men et sikkert tegn på at det går bra med Fugla om dagen når man ikke finner noe galt med eget lag å klage på, så da er det bare å ta for seg dommeren el.

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4316

              Opprinnelig skrevet av kunden
              ^ Er enig der. 2p på dommeren er for drøyt. Da skal det være en eller flere kampavgjørende avgjørelser (som feks mellom vif og Glimt). TLO situasjonen var ikke en åpenbar målsjanse hvis jeg husker den rett. Det var vel snakk om en hands situasjon men selv etter dagens regler og VAR tror jeg neppe den hadde blitt dømt til vårt favør.
              Men et sikkert tegn på at det går bra med Fugla om dagen når man ikke finner noe galt med eget lag å klage på, så da er det bare å ta for seg dommeren el.
              toer var helt på sin plass, men maks en treer. Tok fra oss en to-mot-en alene med keeper fordi en TIL-spiller løp inn i TLO. Plukka ikke opp handsen på TIL-spiller i boksen mot slutten av kampen. Ranger kunne helt fint fått sitt andre gule. Toskete frisparklinje gjennom hele kampen. Var noen ganger basketdommer, noen ganger rugbydommer. Totalt umulig for spillerne å forholde seg til.
              Last edited by Kanarivogel89; 21.06.2021, 20:16.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎