LSK - Rosenborg, 25. juni kl. 20

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sailor Man
    Moderator
    • Jun 2007
    • 1340

    Kamptråd LSK - Rosenborg, 25. juni kl. 20

    Gutta kommer fra flere gode prestasjoner og seks poeng på de to siste kampene. Ranger ute med karantene. Simen Kind, Seferi og Craninx skadet, ellers fulltallig tropp.

    Ifølge Gilbert i treningstråden er antatt lagoppstilling

    Mads
    Garnås - Ogbu - Slørdahl
    Edh - Mathew - Kairinen - Dragsnes
    Helland - Lehne - Åsen

    Verdt å merke seg at Edh kommer inn for Ranger og Helland inn for Mathisen. Spennende valg fra Bakke som jeg håper betaler seg. For Helland sin del tipper jeg dette har vært målet for hele sesongstarten og at han skal være med for fullt fra nå av. Så får vi håpe han hever laget!
  • Playboy1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 2115

    #2
    Kan ikke huske sist det føltes som nå , at vi bør ha en brukbar mulighet til å ta 3 poeng mot bartene
    Last edited by Playboy1; 23.06.2021, 20:13.

    Kommentar

    • maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1212

      #3
      Jeg tror ikke det er konkludert 100% med den lagoppstillingen. Jeg ville ryddet plass til enten Krogstad eller DG i denne.

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4316

        #4
        Mener vi må kjøre på som før her. Rosenborg slik de har framstått i det siste er ikke noe vi skal ha overdreven respekt for. De kommer til Åråsen -- da er det ikke vi som skal ta forbehold. Historien driter vi i. Det er tross alt vi som er formlaget av de to, så kjør på med vårt eget spill!
        Last edited by Kanarivogel89; 23.06.2021, 22:16.

        Kommentar

        • armykanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2009
          • 736

          #5
          Hva faen har vi å tape! Bare så kjøre på å male de i senk

          Kommentar

          • Sailor Man
            Moderator
            • Jun 2007
            • 1340

            #6
            Opprinnelig skrevet av maxpayne
            Jeg tror ikke det er konkludert 100% med den lagoppstillingen. Jeg ville ryddet plass til enten Krogstad eller DG i denne.
            Jeg tenker nok at det ville vært tryggere å bruke DG på backen, men alt i alt hadde det vært veldig gøy om Edh blir vurdert som god nok allerede nå.

            Krogstad sliter jeg mer med å finne plass til - tenker du å ta ut Kairinen?

            Kommentar

            • Fugggel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2020
              • 489

              #7
              Når vi velger å ikke hente inn en konkurrent for Ranger og heller gå for en intern. Burde han selvfølgelig spille når Ranger er ute av ulike årsaker. Man bygger ikke opp talenter ved å bruke spillere i andre posisjoner foran. Det er et spenstig valg å gå for Edh i en så stor kamp, men det er også det riktige.

              Kommentar

              • maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1212

                #8
                I en ren 3 4 3 formasjon er jeg redd Helland Edh blir litt for lette defensivt, men uansett spennende å se hva Bakke lander på.

                Kommentar

                • LS89
                  Kamptrådkongen
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2013
                  • 3324

                  #9
                  RBK web melder trolig dette laget:

                  Forventet Rosenborg-lag:

                  André Hansen

                  Erlend Reitan - Holmar Eyjolfsson - Even Hovland - Adam Andersson

                  Per Ciljan Skjelbred - Alexander Tettey - Vebjørn Hoff

                  Carlo Holse - Guillermo Molins - Kristoffer Zachariassen

                  Kommentar

                  • Tjodleif
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2017
                    • 850

                    #10
                    Dagens Åge-uttalelse er kun et knep for å vri fokus vekk fra deres første Åråsen-tap på over ti år. Synd fokus alltid skal ligge på noe annet enn LSKs gode prestasjoner.

                    Kommentar

                    • BD
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2006
                      • 1386

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av LS89
                      RBK web melder trolig dette laget:

                      Forventet Rosenborg-lag:

                      André Hansen

                      Erlend Reitan - Holmar Eyjolfsson - Even Hovland - Adam Andersson

                      Per Ciljan Skjelbred - Alexander Tettey - Vebjørn Hoff

                      Carlo Holse - Guillermo Molins - Kristoffer Zachariassen

                      https://www.rbkweb.no/vis/15602
                      Dette er vel et relativt tregt og defensivt lag til å være rbk, men det ser solid ut og de er overlegne oss i rutine og fysikk. Havner vi under her er jeg redd det er kjørt. Vår beste sjanse er etter mitt skjønn å være respektløse og offensive fra start slik at vi nekter rbk å finne tilbake til godfølelsen.

                      Kommentar

                      • Zindrinho
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2019
                        • 475

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        I en ren 3 4 3 formasjon er jeg redd Helland Edh blir litt for lette defensivt, men uansett spennende å se hva Bakke lander på.
                        Samma åssen formasjon vi kommer i vil jeg si at det høres litt risky ut å gi Edh sin første start på backen og bruke Helland på samme side, Edh er vel egentlig en kantspiller og kunne trengt en type som DG som tar alle de lange løpa hjemover for å hjelpe backen sin slik han hjalp Melga for oss i fjor. Mathisen og har stor løpskapasitet, helland har vel ennå ikke spilt mer enn max 30min i en kamp sålangt, holder vel max en time på fredag da, virker tryggere å starte med en annen på høyrekant og så sette inn helland enn å starte ham, får vi en dårlig start og baklengs skulle vi jo helst hatt en hellandinn på banen, ikke bytte ham ut hvis vi ligger under. Men jeg har tatt gruelig feil før, håper å bli motbevist igjen på fredag!

                        Kommentar

                        • brune stakkeland
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2012
                          • 866

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Tjodleif
                          Dagens Åge-uttalelse er kun et knep for å vri fokus vekk fra deres første Åråsen-tap på over ti år. Synd fokus alltid skal ligge på noe annet enn LSKs gode prestasjoner.
                          Det er nok ikke tilfeldig at det kommer fra Hareide etter to starke tap og før kamp mot oss, men det er nok mer for å dra alt fokus over på seg og fjerne press og negativt fokus på laget etter et par dårlige prestasjoner

                          Kommentar

                          • Kroktåa
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2015
                            • 2875

                            #14
                            Tør man minne om 7. august 2005? Og 21. oktober 2007? I LKS har vi tradisjoner for å påføre bartene tap så sviende at de ikke ser noen annen utvei enn å kaste trenerne under bussen. spesielt om de kommer fra et par tap fra før. Som nå.

                            Kommentar

                            • DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 3956

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Tjodleif
                              Dagens Åge-uttalelse er kun et knep for å vri fokus vekk fra deres første Åråsen-tap på over ti år. Synd fokus alltid skal ligge på noe annet enn LSKs gode prestasjoner.
                              En dypt reaksjonær uttalelse fra en mann som hører til på historiens skraphaug. LSK anno 2021 representerer ungdommen og framtida, omsorg, kjærlighet og inkludering. Hareide står for det som har vært og ikke lenger er relevant for tida vi lever i. Selvsagt kan de forhistoriske vinne en enkelt fotballkamp, men framtida tilhører LSK i langt større grad enn gubbeveldet i Trøndelag.

                              Intet vil være mer passende enn at vi slår dem i morra! Mer og mer stolt av å være fugl!
                              Elska þetta félag

                              Kommentar

                              • heidar
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2116

                                #16
                                Jeg er helt enig med Hareide, og håper vårt fokus er på seier i morra.
                                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                Endelig er mørketida over.

                                Kommentar

                                • brune stakkeland
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2012
                                  • 866

                                  #17
                                  Mathisen uttalte i intervju med rb at kvaliteten og tempo på treningene er tiilnærmet likt eliteseriespill, så overgangen fra spill i lavere divisjoner var null problem.
                                  Satser derfor på at Edh takler en eventuell startplass godt.

                                  Har også hørt på rbk-podcast før match ikveld, og rapportene fra barteland er at det er lavt tempo og oppstykka spillsekvenser på trening.

                                  Satser på at vi løper dem i senk og Ogbu har Islamovic i lomma, eventuelt at Garnås takler på Molins (eller Gisse som trøndera kaller'n) ballskrekk
                                  ​​​​​

                                  Kommentar

                                  • Zindrinho
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2019
                                    • 475

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
                                    Mathisen uttalte i intervju med rb at kvaliteten og tempo på treningene er tiilnærmet likt eliteseriespill, så overgangen fra spill i lavere divisjoner var null problem.
                                    Satser derfor på at Edh takler en eventuell startplass godt.

                                    ​​​​​
                                    Melga sa vel mye det samma om amatør/semi pro foppal og eliteserien at den eneste forskjellen er at eliten trener på dagtid mens de trente på eftan etter jobb, derfor han måtte ha tilnærma lik lønn som H Skogseid hadde, fordi han måtte si opp jobben for å trene dagtid.

                                    Dem som drar til tyskland derimot må vel trene er halvt års tid før de har overskudd til å spille kamp i tillegg til trening, vi er nok nødt til å øke intensiteten i norge litt og litt over tid heller enn et sånn Arne 2,0 regime, husker åssen TLO så ut etter første økt på tredemølla. Arne 1,0 handla vel vel så mye om å spise småkaker etter trening, derfor arne og arild blei så gode venner. "Du klarer et støkke til sundgot, gjør du ikke?"

                                    Kommentar

                                    • maxpayne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 1212

                                      #19
                                      FuglaXtra tv Ivar Hoff til TLO. "Når du reiser hjem til Moelven herfra, ta og rull ned vinduet også hilser du til Melgalvis. Han gjør det bra der oppe, og jeg savner`n"
                                      Legenden Ivar Hoff vet hva han snakker om!!!

                                      Kommentar

                                      • brune stakkeland
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2012
                                        • 866

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Zindrinho



                                        Dem som drar til tyskland derimot må vel trene er halvt års tid før de har overskudd til å spille kamp i tillegg til trening, vi er nok nødt til å øke intensiteten i norge litt og litt over tid heller enn et sånn Arne 2,0 regime,
                                        Jeg stoler på at Kåsene (i samråd med Bakke/Myhre) sørger for en jevn stigning i belastning og intensitet.

                                        Hovedpoenget var at det har blitt nevnt om LSK at de har kamplike situasjoner på trening og god intensitet, mens rbk får kritikk av egne supportere for å være langt unna på begge deler.

                                        Lenge siden jeg har vært optimist før kamp mot rbk, men kjenner på det nå. Hvilket betyr at nå begynner jeg å grue meg

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎