Kamptråd: Haugesund – LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2882

    #61
    Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
    Litt bitter over at Edh ikke fikk straffe på slutten. Med tanke på hva Garnås fikk kort for så er det klar straffe og gult kort
    Soleklar, den der. Straffe og rødt kort.

    Kommentar

    • Tjodleif
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2017
      • 852

      #62
      Opprinnelig skrevet av Kroktåa
      Grindheim gikk fra å være Eliteseriens mest sympatiske trener før kampen, til å bli et alminnelig usympatisk sutretryne i pausa og etter match. I pausa var vi visst like gode, men vi hadde flaks og var veldig effektive. Etter kampen strekker han journalisten som gjør jobben sin og stiller de opplagte spørsmålene, som Grindheim mener er "på kanten" så derfor svarer han kort og surt.
      Grindhaug usympatisk? Han er dønn ærlig og roser motstander når motstander er best. Han er konge!

      Kommentar

      • BD
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2006
        • 1394

        #63
        En godt gjennomført bortekamp mot et Haugesund som hadde en dårlig dag på jobben. Håper inderlig ikke Petterson er skadet. Håper også det kun var av taktiske hensyn at Svendsen ble sittende på benken. Vi trenger de vi har nå.

        Enig i at det var irriterende at dommeren ikke blåser på den siste til Edh, den er soleklar. Enda mer irriterende er Krogstad sin reaksjon etter 3-0. Ikke spor av feiring, han valgte heller å markere sin misnøye med at han ikke fikk ballen. Idioti.

        Kommentar

        • Dumbo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2004
          • 467

          #64
          Opprinnelig skrevet av Kroktåa
          Grindheim gikk fra å være Eliteseriens mest sympatiske trener før kampen, til å bli et alminnelig usympatisk sutretryne i pausa og etter match. I pausa var vi visst like gode, men vi hadde flaks og var veldig effektive. Etter kampen strekker han journalisten som gjør jobben sin og stiller de opplagte spørsmålene, som Grindheim mener er "på kanten" så derfor svarer han kort og surt.
          I det pauseintervjuet jeg hørte uttrykte Grindheim at Lillestøm hadde vært klart best. Både i det intervjuet og etter kampen understreker han at det er manglende kvalitet i eget spill som gjør at laget hans taper. Jeg fikk ikke med meg ett ord om at det var uflaks. Mulig du har hørt et annet intervju?

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3324

            #65
            Opprinnelig skrevet av BD
            En godt gjennomført bortekamp mot et Haugesund som hadde en dårlig dag på jobben. Håper inderlig ikke Petterson er skadet. Håper også det kun var av taktiske hensyn at Svendsen ble sittende på benken. Vi trenger de vi har nå.

            Enig i at det var irriterende at dommeren ikke blåser på den siste til Edh, den er soleklar. Enda mer irriterende er Krogstad sin reaksjon etter 3-0. Ikke spor av feiring, han valgte heller å markere sin misnøye med at han ikke fikk ballen. Idioti.
            Pettersson fikk en smell og var sliten og ville ut, så ingen dramatikk der. At Svendsen ikke kommer inn vil jeg tro har med kampbildet å gjøre og at vi ledet komfortabelt, uten behov for å risikere noe offensivt. Edh inn var en smart bytte.

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2882

              #66
              Opprinnelig skrevet av LS89

              Pettersson fikk en smell og var sliten og ville ut, så ingen dramatikk der. At Svendsen ikke kommer inn vil jeg tro har med kampbildet å gjøre og at vi ledet komfortabelt, uten behov for å risikere noe offensivt. Edh inn var en smart bytte.
              DG (og Eskil) er fremdeles sikrere kort defensivt. Hadde vi trengt et mål, hadde sannsynligvis Tobias blitt sendt innpå den siste halvtimen. Det hadde vært gøy få sett ham gjøre slitne haugesundere enda mer svimle, men helt greit å være fornuftige og litt kyniske. Flere av gutta gikk for øvrig litt lett ned og lå litt lenge i gresset helt mot slutten for å drepe tempoet. Rutinert og effektivt. Hadde det vært motstanderne som hadde gjort det MOT oss, hadde vi klikka i vinkel.

              Kommentar

              • Lars Henrik Dahl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2020
                • 2150

                #67
                Opprinnelig skrevet av Tjodleif

                Grindhaug usympatisk? Han er dønn ærlig og roser motstander når motstander er best. Han er konge!
                Generelt enig med deg, men stussa veldig på den "på kanten" meldingen til journalisten. Han var tydelig frustrert.

                Kommentar

                • Lars Henrik Dahl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2020
                  • 2150

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                  Flere av gutta gikk for øvrig litt lett ned og lå litt lenge i gresset helt mot slutten for å drepe tempoet. Rutinert og effektivt. Hadde det vært motstanderne som hadde gjort det MOT oss, hadde vi klikka i vinkel.
                  Ref Glimt-kampen
                  Strålende bytte av Bakke, for øvrig. Helt riktig å velge Edh med det kampbildet.

                  Kommentar

                  • Lars Henrik Dahl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2020
                    • 2150

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                    Soleklar, den der. Straffe og rødt kort.
                    Tja, vanskelig å se ut i fra den ene vinkelen på tv-bildene, men ser ut som om han takler på ball. Kan hende han er borti foten til Edh

                    Kommentar

                    • Sailor Man
                      Moderator
                      • Jun 2007
                      • 1340

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                      Generelt enig med deg, men stussa veldig på den "på kanten" meldingen til journalisten. Han var tydelig frustrert.
                      Det var jo ganske dumme spørsmål, da. «Er det noen sjanse for at Søderlund og Samuelsen starter beste kamp?» for eksempel.. Når han stiller sånne spørsmål, må han nesten regne med svada-svar..

                      Kommentar

                      • Dumbo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2004
                        • 467

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                        Generelt enig med deg, men stussa veldig på den "på kanten" meldingen til journalisten. Han var tydelig frustrert.
                        Man kan ikke akkurat dømme en trener for ikke å svare saklig på et tåpelig journalistspørsmål fem minutter etter at laget hans har tapt en kamp.

                        Kommentar

                        • Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2882

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                          Tja, vanskelig å se ut i fra den ene vinkelen på tv-bildene, men ser ut som om han takler på ball. Kan hende han er borti foten til Edh
                          Det er mulig han er borti ballen, men han har arma klart på skuldra til Edh og drar ham ut av balanse. Nettopp det at han kom litt ut av balanse, er årsaken til at han ikke får avslutta før forsvareren eventuelt får pirka ballen fram til keeper. Hadde det ikke vært i siste sekund, og vi ikke ledet med tre, ville situasjonen satt fyr på både forumet og studio.

                          Kommentar

                          • Sailor Man
                            Moderator
                            • Jun 2007
                            • 1340

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                            Det er mulig han er borti ballen, men han har arma klart på skuldra til Edh og drar ham ut av balanse. Nettopp det at han kom litt ut av balanse, er årsaken til at han ikke får avslutta før forsvareren eventuelt får pirka ballen fram til keeper. Hadde det ikke vært i siste sekund, og vi ikke ledet med tre, ville situasjonen satt fyr på både forumet og studio.
                            Hadde han gått ned tidlig der, hadde det sannsynligvis blitt straffe.. Men jeg er glad han ikke er en sånn spiller!

                            Kommentar

                            • ynnor
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 857

                              #74
                              Journalisten sier jo også til DG i pausen at «dere har jo ikke produsert noe inførste omgang ,men det er lov å være effektiv» Virkelig morsomt å høre på lokale tullebukker , men litt synd de får en mikrofon og en jobb ut av det.

                              Kommentar

                              • Kroktåa
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2015
                                • 2882

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av ynnor
                                Journalisten sier jo også til DG i pausen at «dere har jo ikke produsert noe inførste omgang ,men det er lov å være effektiv» Virkelig morsomt å høre på lokale tullebukker , men litt synd de får en mikrofon og en jobb ut av det.
                                DG svarte greit på den. Det var jo bare tull. Fram til vi skåra, hadde vi i minst 10 minutter pepret Haugesund-bussen inne i boksen med 5-6 skuddforsøk som ble blokkert. Vi dominerte spillet totalt. Det var bare et tidsspørsmål før et av skuddene skulle smyge seg mellom alle bein og finne veien til garnet. Den andre skåringa var et strålende godt innlegg fra Vetle og en superb avslutning fra DG. Graden av flaks kan alltids diskuteres, men at det var svært godt og bevisst gjennomført er tvilløst. Det er forsåvidt riktig at det ikke var mange sjanser av typen "100 prosent" i kampen, men det som kom av "halvsjanser" var det stort sett vi som produserte, helt fram mot slutten da Haugesund fikk til et par skudd som Mats måtte ut med et par gode beinparader på.

                                Kommentar

                                • Playboy1
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 2123

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                                  DG (og Eskil) er fremdeles sikrere kort defensivt. Hadde vi trengt et mål, hadde sannsynligvis Tobias blitt sendt innpå den siste halvtimen. Det hadde vært gøy få sett ham gjøre slitne haugesundere enda mer svimle, men helt greit å være fornuftige og litt kyniske. Flere av gutta gikk for øvrig litt lett ned og lå litt lenge i gresset helt mot slutten for å drepe tempoet. Rutinert og effektivt. Hadde det vært motstanderne som hadde gjort det MOT oss, hadde vi klikka i vinkel.
                                  Ingen tvil om det , tror ikke vi skal klage så mye over hva andre gjør.
                                  VI har blitt flinkere til å "drøye" vi også , så det også veldig tydelig mot Stabæk borte

                                  Kommentar

                                  • Fugggel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2020
                                    • 489

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Playboy1

                                    Ingen tvil om det , tror ikke vi skal klage så mye over hva andre gjør.
                                    VI har blitt flinkere til å "drøye" vi også , så det også veldig tydelig mot Stabæk borte
                                    Helt enig.

                                    Selvfølgelig er det irriterende når motstander gjør det, men jeg forventer at vi gjør det samme. Skal man vinne så er det å dra ned tempoet i jevne kamper veldig viktig. Flere eksempler på at vi har gjort det også, Vif borte blant annet.

                                    Kommentar

                                    • brune stakkeland
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2012
                                      • 868

                                      #78
                                      Drøying er en ting, irriterende, men helt innafor. Men jeg vil IKKE se oss fake hodeskader som visse lag har gjort mot oss

                                      Kommentar

                                      • Kroktåa
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2015
                                        • 2882

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
                                        Drøying er en ting, irriterende, men helt innafor. Men jeg vil IKKE se oss fake hodeskader som visse lag har gjort mot oss
                                        ...men Igohs mystiske "tommelskade" var innafor...?

                                        Kommentar

                                        • Dole
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2004
                                          • 1537

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                                          ...men Igohs mystiske "tommelskade" var innafor...?
                                          Trolig er lagene omtrent like ille/gode på dette området. Det meste kommer nok an på øynene som ser kampene.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎