Kamptråd: Sarpsborg 08 - Lillestrøm SK - Tromsø IL 02.10.2021 kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dumbo
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2004
    • 467

    Et sjelden svakt Sarpsborg-lag. Etter å ha sett denne kampen forstår jeg at de går fra tap til tap.

    Kommentar

    • Håvard Ottesen
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Aug 2012
      • 132

      Tungt å tape en sånn kamp. Denne hadde vi vunnet om bare en av MHC, Ogbu, KKK eller Åsen hadde vært med.

      Syns vi jobber på med det vi har, det er også et S08 som kjemper for livet og vi har ikke marginer. Dessverre blir det mange sånne kamper framover.

      Keeperen til sarp brukte 49 sekunder på å ta det siste frisparket. Driter i om det det ikke hadde noe å si og vi ikke hadde sjans på poeng. Sånt skal gi gult

      Kommentar

      • Dumbo
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2004
        • 467

        Opprinnelig skrevet av Tommy og Tigeren
        Godt å se at LSK er tilbake spille/poeng messing der de hører hjemme.
        Du er kanskje på feil forum?

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4316

          Opprinnelig skrevet av Håvard Ottesen
          Tungt å tape en sånn kamp. Denne hadde vi vunnet om bare en av MHC, Ogbu, KKK eller Åsen hadde vært med.

          Syns vi jobber på med det vi har, det er også et S08 som kjemper for livet og vi har ikke marginer. Dessverre blir det mange sånne kamper framover.

          Keeperen til sarp brukte 49 sekunder på å ta det siste frisparket. Driter i om det det ikke hadde noe å si og vi ikke hadde sjans på poeng. Sånt skal gi gult
          Lenge siden jeg har irritert meg over dommer, men i dag var både han og hele teamet krise. Inkonsekvent, feil avgjørelser, tullete stopp i spill. Helvetes piss. S08 drøyer og drøyer, tupper bort ballen etter at det er blåst etc etc. Dommer gir faen. Svak kampledelse i det som var en enkel kamp å dømme

          Kommentar

          • maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1212

            Tom Pettersson begynner å få vel mange baklengs som han kunne avverget. Rett og slett ikke god nok mot spisser av en viss kvalitet.

            Kommentar

            • Lars Henrik Dahl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2020
              • 2123

              Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*

              Hvem hadde en god dag på jobb utover Lehne? Er det ikke rom for å uttrykke frustrasjon i kamptråden?

              «Ynkelig» hever ikke nivået.
              Wikipedia: Ordet supporter kommer fra det engelske ordet support som betyr «å støtte».

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4316

                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                Tom Pettersson begynner å få vel mange baklengs som han kunne avverget. Rett og slett ikke god nok mot spisser av en viss kvalitet.
                Hypen har lagt seg, dessverre. Svake involveringer i hver kamp nå

                Kommentar

                • Kjøttkaka
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2012
                  • 290

                  Opprinnelig skrevet av Håvard Ottesen
                  Keeperen til sarp brukte 49 sekunder på å ta det siste frisparket. Driter i om det det ikke hadde noe å si og vi ikke hadde sjans på poeng. Sånt skal gi gult
                  Det provoserer meg når dommeren er så inkonsekvent på det der. Når det er åpenbar sabotasje av spillet ved drøfting, så gi kortet da! Så det samme da han ga tilsnakk til Kone da han spilte vekk ballen etter at det var blåst. Det er jo alltid gult ellers.

                  Kommentar

                  • Dumbo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2004
                    • 467

                    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                    Hypen har lagt seg, dessverre. Svake involveringer i hver kamp nå
                    Fortsatt vår beste forsvarsspiller ved siden av Ogbu.

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4316

                      Opprinnelig skrevet av Playboy1

                      nå var absolutt dette ikke Helland sin skyld.
                      Men jeg får vondt av å se han på banen om dagen.
                      La han nå slippe å lide mer da .
                      Ser fotballinvalid ut dessverre. Halvhjerta og forsiktig. Trekker seg i dueller og prøver ikke på annet enn å dunke ball inn i boks samme hvor på banen han befinner seg. Holdes i live ved at han har en veldig god innleggsfot, men vi har ikke råd til å ha en slik luksusspiller på banen.

                      Kommentar

                      • Tommy og Tigeren
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2017
                        • 266

                        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                        Ser fotballinvalid ut dessverre. Halvhjerta og forsiktig. Trekker seg i dueller og prøver ikke på annet enn å dunke ball inn i boks samme hvor på banen han befinner seg.
                        Man får det man betaler for.Kjøper man ting som er gått ut på dato for lenge siden, er kvaliteten der etter.
                        Last edited by Tommy og Tigeren; 02.10.2021, 19:24.

                        Kommentar

                        • *eLSKerLSK*
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2005
                          • 407

                          Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                          Wikipedia: Ordet supporter kommer fra det engelske ordet support som betyr «å støtte».
                          Var det svar på spørsmålet?

                          Greit. Kritikk mot eget lags prestasjoner diskvalifiserer kritiker som supporter. Lykke til.

                          Kommentar

                          • banan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2018
                            • 438

                            Synes en 5-er i forsvar er utrolig defensivt. Vi får som fortjent med 3 tap de siste 4 kampene mot dårlig motstand med en altfor defensiv kampplan..
                            Er bra vi har TLO og mye stang inn tidligere i sesongen, ellers hadde vi igjen vært i nedykks-striden.
                            Vi blir altfor tømt i midtbaneleddet med kun to sentrale midtbanespillere. Ser for meg mye tap framover.
                            NB! For en elendig dømming! Hadde ikke dommeren en veldig dårlig dag på jobb, så bør han finne seg noe annet å gjøre.
                            ​​​​​​

                            Kommentar

                            • Lars Henrik Dahl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2020
                              • 2123

                              Helt enig med Bakke i intervjuet etter kampen. En ok bortekamp. Synes dette var vesentlig bedre enn TIL kampen. Ingen spillere var svake, men få sto fram nok. S08 hadde først og fremst marginene i dag som vi hadde på Åråsen.

                              Kommentar

                              • Tommy og Tigeren
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2017
                                • 266

                                Opprinnelig skrevet av Dumbo

                                Fortsatt vår beste forsvarsspiller ved siden av Ogbu.
                                Det sier kanskje noe mere om kvaliteten på 4,5 og 6 valget enn svensken, for han er kun en middelmådig TL spiller

                                Kommentar

                                • Tommy og Tigeren
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2017
                                  • 266

                                  Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                                  Helt enig med Bakke i intervjuet etter kampen. En ok bortekamp. Synes dette var vesentlig bedre enn TIL kampen. Ingen spillere var svake, men få sto fram nok. S08 hadde først og fremst marginene i dag som vi hadde på Åråsen.
                                  Nå skjønner jeg godt at LSK begynner å tape kamper med den uttalelsen fra Bakke.

                                  Kommentar

                                  • Raskolnikov
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1452

                                    Opprinnelig skrevet av Tommy og Tigeren

                                    Nå skjønner jeg godt at LSK begynner å tape kamper med den uttalelsen av Bakke.
                                    Du mener alle trenere og spillere i LSK er ræva unntatt Lehne. Allikevel mener du vi skal feie over Sarpsborg 08 på bortebane. Hvordan får du det til å gå opp?
                                    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                    Kommentar

                                    • Lars Henrik Dahl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2020
                                      • 2123

                                      Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*

                                      Var det svar på spørsmålet?

                                      Greit. Kritikk mot eget lags prestasjoner diskvalifiserer kritiker som supporter. Lykke til.
                                      Dette startet med at han for andre gang snakket om at TLO ønsker seg bort på grunn av nivået til lagkamerater. Jeg har aldri hørt snakk om noe sånt fra andre enn han. Det er greit å kritisere, men still noen krav til laveste nivå. Har heller ikke noe sans for å henge enkeltspillere til tørk så lenge de prøver. Idiotiske inngripner og å ikke prøve derimot irriterer meg. Da kritiserer jeg også. Men jeg prøver å gå på sak, ikke person. Du har sikkert sett at det ikke bare var jeg som reagerte på utsagnene.

                                      Kommentar

                                      • banan
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2018
                                        • 438

                                        Er ikke ok å tape mot tre av de dårligste lagene lagene serien de 4 siste kampene.
                                        Og Sarpsborg slapp inn 5 mål i forrige kamp, så de er et lag med klare defensive svakheter. Det eneste vi produserte mot dem var en fantastisk enkeltmannsprestasjon!
                                        Å være fornøyd med å spille ballen fram og tilbake i en forsvars-femmer, mot en motstander som fokuser på alle mann i forsvar er en fallitterklæring!
                                        ​​​​​​

                                        Kommentar

                                        • Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4316

                                          Opprinnelig skrevet av Tommy og Tigeren

                                          Det sier kanskje noe mere om kvaliteten på 4,5 og 6 valget enn svensken, for han er kun en middelmådig TL spiller
                                          Er det BennyLem i forkledning som er tilbake på forumet?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎