Viking FK - Lillestrøm SK 23.10.2021 kl. 16:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4284

    #81
    Opprinnelig skrevet av Kristian
    Synd at dette ble meldt som (nok en) sesongdefinerende kamp.
    Nå er vi i det minste ferdig. Blir ingenmannsland og fokus på 2022 nå

    Kommentar

    • Tommy og Tigeren
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2017
      • 263

      #82
      Det er bare å ta av seg hatten, NAV neste.

      Kommentar

      • maxpayne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 1206

        #83
        Tom Pettersson begynner å ligne mere og mere på en flopp. Nærmere 0 på spillerbørsen enn Ranger er i dag er det umulig å komme. Total mangel på spillerforståelse, oppfattelse av når man forsvarer seg angriper er helt ute av kontroll. Nok ett håpløst gult kort. Jeg kunne forstsatt inn i evigheten. Resten av forsvaret gå også opp i liminga og jeg regner med at Slørdahl for skylda for alt som vanlig selv om han og Garnås var våre suverent beste i første omgang.
        Last edited by maxpayne; 23.10.2021, 17:22.

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2281

          #84
          Innstillinga var feil. Kunne virke som det kun var Braut og Svendsen som var der kun for å gjøre annet enn å begrense tapet.
          Synfd Brauten ikke viser seg like giftig som sin fetter(?)
          Som oftest er det på høsten utslagene viser seg og det har vi fått merke til gangs. Så det er åpenbart kvaliteten på stallen som er problemet.
          I enkelte kamper eller perioder kan vi måle oss men over en lengre periode blir vi avslørt. Men vi har tatt steg og det er noe å bygge på.
          Håper bare ikke dette blei en knekk for hele laget og at vi rakner fullstendig. To viktige derbyer på rappen hjemme nå som kan gjøre sesongen vellykket,
          Godkjent er den allerede i og med at vi ikke rykker ned

          Kommentar

          • bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2855

            #85
            Mye viktig tid på feltet nå. Med tanke på hvor lite som har knekt disse gutta psykisk før så er det en enorm jobb som må gjøres
            I år så tar vi alt

            Kommentar

            • Zindrinho
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2019
              • 445

              #86
              Opprinnelig skrevet av kunden
              Da kan man trygt si at taktikken med å begrense tapet var en fiasko
              Jeg hater denna taktikken over alt på jord, alle mann i forsvar, ikke presse motstander før de er 20m fra boksen vår, så måke den vekk når vi vinnern. Var helt sikker på at denna taktikken var lagt på skraphaugen etter 2 omg mot søpla og brann borte. Får vi se det samma på lerkendal, at vi fra avspark detter rett inn i egen boks med null aggressivitet kommer det til å tilte for meg.

              viking spilte i dag mye sånn som vi gjorde da vi var gode, pressa høyt og stod bredt med ball, jeg fatter ikke at vi ikke bare fortsatte med suksessoppskrifta, vi lå bra ann på tabellen og begynte æ skulle forsvare noe vi aldri hadde. TL er såpass jevn at det laget som prøver å vinne stort sett gjør det, mens de som prøver å ikke tape stort sett taper stort.

              Hadde vi ikke feiga ut men bare kledd oss i hvite dresser og tommy-gønna på hadde vi vært i medaljestrid fortsatt. Garantert.
              Last edited by Zindrinho; 23.10.2021, 18:41. Begrunnelse: Tastaturknot

              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2281

                #87
                ^ Enig. Her må Bakke ta selvkritikk. Vi hadde ingenting å tape på å gå ut mye mer offensivt. Ha en litt mer fandenivolsk innstilling. Selv på 0-1 lå vi på 20-25 meter og lot Viking gjøre som de ville.
                Vi vil aldri bli et topplag hvis vi går inn i kamper med denne innstillingen. Dette må være særdeles kontraproduktivt. Indirekte si til spillera at dem ikke er bra nok ved å parkere bussen og spille ultradefensivt og safe. Når dette også havarerer så må dem sitte igjen med en bedriten smak i kjeften.

                Kommentar

                • Zindrinho
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2019
                  • 445

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av kunden
                  . Ha en litt mer fandenivolsk innstilling. Selv på 0-1 lå vi på 20-25 meter og lot Viking gjøre som de ville.
                  Og på 0-2 lå vi dypt uten å presse. Gikk rett ut i 2omg og datt inn mot egen 16m. Vi er så latterlig mye bedre når vi står høyt, hadde ingenting å tape idag så ekstremt frustrerende å sitte og se på, for ikke snakke om frustrerende for laget å gjøre det.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎