Lillestrøm SK - Stabæk, 27.10.2021, kl 1800.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3319

    #81
    Deilig å kunne gå fra stadion med hvilepuls. For meg var Knudsen BB. Var overalt, jobbet godt begge veier, og god med ballen. Helland og Svendsen er kanskje mer synlige, men Knudsen var hakket over totalt sett.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3320

      #82
      Svendsen lekte seg i går, helt ekstrem med ball i beina og kombinert med god fart kom han seg forbi alt og alle. Ingen grunn til at han skal tilbake til benken med det første, og nå håper jeg vi virkelig dyrker Svendsen ut sesongen, kontra DG som ikke skal være her neste år.

      Kommentar

      • Lars Henrik Dahl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2020
        • 2001

        #83
        Opprinnelig skrevet av LS89
        Svendsen lekte seg i går, helt ekstrem med ball i beina og kombinert med god fart kom han seg forbi alt og alle. Ingen grunn til at han skal tilbake til benken med det første, og nå håper jeg vi virkelig dyrker Svendsen ut sesongen, kontra DG som ikke skal være her neste år.
        Uten tvil Svendsens beste kamp fra start. Han vil nok fortsatt svinge i prestasjoner, og noen kampbilder vil passe dårligere for ham. Likevel helt enig generelt. Dog noen tøffe bortekamper hvor det kan bli tungt bakover med kombinasjonen Svendsen og Helland. Når det er sagt, ble det tungt i Stavanger med Ulrik og DG.

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3141

          #84
          Veldig mye bra i dag.

          Den eneste som ikke holder mål er Tommy & Tigeren i kamptråden. Når du setter sammen de lavpannede kommentarene, den gjennomførte negativiteten og det elendige språket, så er det grunn til å mistenke at vi har en Quisling fra slumsøstrene på besøk. Min oppfordring er å finne veien til deres forum, nivået ditt passer som hånd i hanske der.

          Kommentar

          • Kroktåa
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2015
            • 2857

            #85
            Opprinnelig skrevet av G-Man
            Veldig mye bra i dag.

            Den eneste som ikke holder mål er Tommy & Tigeren i kamptråden. Når du setter sammen de lavpannede kommentarene, den gjennomførte negativiteten og det elendige språket, så er det grunn til å mistenke at vi har en Quisling fra slumsøstrene på besøk. Min oppfordring er å finne veien til deres forum, nivået ditt passer som hånd i hanske der.
            Jeg trur ikke det er så gæli. Han har bare litt dårlig forståelse av alle aspekter ved denne vakre og edle sporten. Det er flere andre på forumet som lider under samme svakhet.

            Kommentar

            • Zindrinho
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2019
              • 445

              #86
              Jeg har vært skeptisk til Krogen tidligere og ment at hans motor ikke er like viktig som ballteknikk i måten vi bruker de 2 på midten nå, men i går var han skikkelig god i det offensive spillet, han fikk brukt styrkene sine og prøvde ikke å holde like lenge på ball, vi fikk også se et par dødballer som minna om den Krogen som var i ullkisa der han hamra frispark i klink kryss, de innoverskrudde cornerne hans igår var meget godt slått, mangla noen få cm den ene eller andre veien for at keeper ikke hadde fått tak i ballen.

              Måten Knudsen løp forbi og rundt folk igår minna om mathisen i våres da han så ut som en million, herlig å se Bakke stole såpass på ham at Matthew gikk ut istedetfor Knudsen. Nå kan rbk bare komme, hadde vi hatt ogbu bak der og ville jeg nesten blitt skuffa hvis vi ike tar poeng, nå virker det vidåpent, rbk som molde virker temmelig rævva nå.

              Kommentar

              • Sailor Man
                Moderator
                • Jun 2007
                • 1324

                #87
                Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                Jeg har vært skeptisk til Krogen tidligere og ment at hans motor ikke er like viktig som ballteknikk i måten vi bruker de 2 på midten nå, men i går var han skikkelig god i det offensive spillet, han fikk brukt styrkene sine og prøvde ikke å holde like lenge på ball, vi fikk også se et par dødballer som minna om den Krogen som var i ullkisa der han hamra frispark i klink kryss, de innoverskrudde cornerne hans igår var meget godt slått, mangla noen få cm den ene eller andre veien for at keeper ikke hadde fått tak i ballen.

                Måten Knudsen løp forbi og rundt folk igår minna om mathisen i våres da han så ut som en million, herlig å se Bakke stole såpass på ham at Matthew gikk ut istedetfor Knudsen. Nå kan rbk bare komme, hadde vi hatt ogbu bak der og ville jeg nesten blitt skuffa hvis vi ike tar poeng, nå virker det vidåpent, rbk som molde virker temmelig rævva nå.
                Ogbu er vel tilbake til neste kamp? Fikk han ikke to kampers karantene, da?

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4284

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                  Jeg har vært skeptisk til Krogen tidligere og ment at hans motor ikke er like viktig som ballteknikk i måten vi bruker de 2 på midten nå, men i går var han skikkelig god i det offensive spillet, han fikk brukt styrkene sine og prøvde ikke å holde like lenge på ball, vi fikk også se et par dødballer som minna om den Krogen som var i ullkisa der han hamra frispark i klink kryss, de innoverskrudde cornerne hans igår var meget godt slått, mangla noen få cm den ene eller andre veien for at keeper ikke hadde fått tak i ballen.

                  Måten Knudsen løp forbi og rundt folk igår minna om mathisen i våres da han så ut som en million, herlig å se Bakke stole såpass på ham at Matthew gikk ut istedetfor Knudsen. Nå kan rbk bare komme, hadde vi hatt ogbu bak der og ville jeg nesten blitt skuffa hvis vi ike tar poeng, nå virker det vidåpent, rbk som molde virker temmelig rævva nå.
                  Tja, vi gikk jo litt opp i liminga etter at Krogen (og Ranger) kom inn. Stabæk kunne fort fått et mål da. Fikk justert oss inn etter hvert, men hadde hjertet i halsen en periode der. Enig i at dødballene var gode. Godt å se hvor mange gode føtter vi har nå i Åsen, Helland og Krogen.

                  Synes egentlig Ranger har vært relativt svak siden etter Intility, og håper Eskil fortsetter å få muligheten de neste kampene. Det løpet hans på det første målet til TLO var sugende, spesielt med tanke på at han har slitt med luftveiene hele uka. Maskin. Var jo også forrykende forrige gang vi møtte trønderne

                  Kommentar

                  • maxpayne
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 1206

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                    Jeg trur ikke det er så gæli. Han har bare litt dårlig forståelse av alle aspekter ved denne vakre og edle sporten. Det er flere andre på forumet som lider under samme svakhet.
                    Mye rart blir lirt av seg her på forumet underveis i kamper men i forhold til hva som blir sagt fra tribunen i kampens hete og like etter kamp så syntes jeg takhøyden her skal være ganske høy før man klager for mye.

                    Kommentar

                    • Stray Cat
                      Moderator
                      • Aug 2008
                      • 5914

                      #90
                      Man vet liksom at kampen nærmer seg utdebattert når debattantene begynner å diskutere hverandre. Som maxpayne skriver skal det være takhøyde under kamp i en kamptråd. Vel, kampen er over, så da slutter vi å kalle folk Quisling, hva?

                      Stray Cat
                      Moderator
                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                      Kommentar

                      • Zindrinho
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2019
                        • 445

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                        Ogbu er vel tilbake til neste kamp? Fikk han ikke to kampers karantene, da?
                        Oooh, trodde det fortsatt var 1 eller 3 som gjaldt, dette er jo nydelig!

                        Kommentar

                        • Zindrinho
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2019
                          • 445

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                          Tja, vi gikk jo litt opp i liminga etter at Krogen (og Ranger) kom inn. Stabæk kunne fort fått et mål da. Fikk justert oss inn etter hvert, men hadde hjertet i halsen en periode der. Enig i at dødballene var gode. Godt å se hvor mange gode føtter vi har nå i Åsen, Helland og Krogen.

                          Synes egentlig Ranger har vært relativt svak siden etter Intility, og håper Eskil fortsetter å få muligheten de neste kampene. Det løpet hans på det første målet til TLO var sugende, spesielt med tanke på at han har slitt med luftveiene hele uka. Maskin. Var jo også forrykende forrige gang vi møtte trønderne
                          Var det Krogen sin feil da? Sånn jeg så det ga stabæk et siste halvdesperat forsøk på å komme inn i kampen igjen, de var jo fryktelig dårlige i går, sånn de unngikk å markere helland f.eks skal nesten ikke gå an. Jeg syns de skjerpa seg litt, husker egentlig bare 1 situadjon med krogen på efen halvdel der han velger å ikke takle en fyr på 16m, noe jeg syns var klokt.
                          Helt enig om Edh, jeg syns fortsatt han er enda bedre på v.backen når han kan gå både innafor og på utsida og måten de kvikke beina hans skaper et helt annet kaos for motstander enn det Vetle og 3 venstrebein får til sammen på den sida med pettersson og åsen.

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4284

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                            Var det Krogen sin feil da? Sånn jeg så det ga stabæk et siste halvdesperat forsøk på å komme inn i kampen igjen, de var jo fryktelig dårlige i går, sånn de unngikk å markere helland f.eks skal nesten ikke gå an. Jeg syns de skjerpa seg litt, husker egentlig bare 1 situadjon med krogen på efen halvdel der han velger å ikke takle en fyr på 16m, noe jeg syns var klokt.
                            Helt enig om Edh, jeg syns fortsatt han er enda bedre på v.backen når han kan gå både innafor og på utsida og måten de kvikke beina hans skaper et helt annet kaos for motstander enn det Vetle og 3 venstrebein får til sammen på den sida med pettersson og åsen.
                            Det er ikke nødvendigvis det at Krogen var så svak, men heller det at Mathew er en maskin. Som nevnt av noen andre her inne i kamptråden, ingen er i nærheten av å legge ned så mye usynlig arbeid som Mathew. Det blir et stort hull å fylle på midten den dagen han reiser videre.

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎