Treningskamper 2022

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars Henrik Dahl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2020
    • 2147

    Treningskamper 2022

    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
    Nåja, Bodø har sett shaky ut i treningskampene de og. Jeg så bare den siste halvtimen, men det var da nærmest power play? Mister ikke nattesøvnen av at Kamma får en goll på corner når vi har masse juniorer på banen.

    Er vel først nå når laget drar på treningsleir at vi kan stille en antatt toppet ellever (minus Kairinen). Blir spennende å følge gutta i sydligere strøk!
    Ganske fascinerende å se Glimt mot Celtic i går. Tror knapt jeg har sett en kamp med så mange dumme personlige feil, likevel vinner de kampen 3-1, og kunne attpåtil fått et eller to til hvis de hadde vært litt skarpere i noen overganger. De bekreftet det vi visste de var gode på, men jammen lot de seg stresse til mye rart når man fikk satt press på ballfører. Debutant på venstreback Brice Wembangomo, viste et bra toppnivå, men et bunnivå på Westerberg nivå. Vet ikke om det var Conference league kampen du refererte til som "treningskamp", men enig i at de ble trykket godt bakover, nesten inn i eget mål til tider. 16-7 i avslutninger, 63% Celtic possesion, 12-0 i cornere forteller vel det meste om hvilket lag som burde ha vunnet kampen.

    Mister først og fremst ikke nattesøvnen over om vi lar Fredrik gå nå. Han gjør gode ting, bevares, men fryktelig mye feil og dårlige valg. Gleder meg til å se vår nysignering på plass
  • Tvilling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 1467

    #2
    [QUOTE=Kanarivogel89;n954454]Nåja, Bodø har sett shaky ut i treningskampene de og. !/QUOTE]
    B/G var visst ikke så shaky i går..

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #3
      Stenger tråden. Det får holde med gilberts tråd som har samme tittel.
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎