Nardo FK - Lillestrøm SK, 4.runde NM, Extra Arena, 13/3-22, kl 1500

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5096

    Kamptråd Nardo FK - Lillestrøm SK, 4.runde NM, Extra Arena, 13/3-22, kl 1500

    Mads Hedenstad Christiansen – Colin Rösler, Igoh Ogbu, Tom Pettersson – Lars Ranger, Ifeanyi Mathew, Frederik Holst, Vetle Dragsnes – Pål-André Helland, Hólmbert Fridjónsson, Gjermund Åsen.
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #2
    Opprinnelig skrevet av McGuffy
    Mads Hedenstad Christiansen – Colin Rösler, Igoh Ogbu, Tom Pettersson – Lars Ranger, Ifeanyi Mathew, Frederik Holst, Vetle Dragsnes – Pål-André Helland, Hólmbert Fridjónsson, Gjermund Åsen.
    Blirr veldig tungt, gammelt og tråkk på topp med den trioen der. Skulle ønske vi hadde noe mer bakromstrussel. Litt nervøs for at vi skal ende med en ny runde med Nordlie tilstander, med etablerte kjøp, høye lønninger og null hurtighet.

    Mener ikke at vi er der nå, men kjenner litt ubehag i magen når jeg ser den trioen. Håper Svendsen og Yldren tar for seg etterhvert. Rutine er bra, men uten litt ungdommelig pågangsmot fra spillere som tar steget enda lenger enn til tippeligaen så blir det fort litt stagnering. Det skal også sies at det kanskje ikke er så stort poeng med bakromstrussel mot Nardo…

    Lenger bak er det fint å se Christiansen, Ranger, Ogbu og Rösler. Vi må bruke Edh også, en skam om han ikke får spille fast i år.

    Kommentar

    • Kroktåa
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2015
      • 2882

      #3
      ...og kampen vises her, for de av oss som ikke har anledning til å reise til Bart City:

      Kommentar

      • Sailor Man
        Moderator
        • Jun 2007
        • 1340

        #4
        Opprinnelig skrevet av HSft

        Blirr veldig tungt, gammelt og tråkk på topp med den trioen der. Skulle ønske vi hadde noe mer bakromstrussel. Litt nervøs for at vi skal ende med en ny runde med Nordlie tilstander, med etablerte kjøp, høye lønninger og null hurtighet.

        Mener ikke at vi er der nå, men kjenner litt ubehag i magen når jeg ser den trioen. Håper Svendsen og Yldren tar for seg etterhvert. Rutine er bra, men uten litt ungdommelig pågangsmot fra spillere som tar steget enda lenger enn til tippeligaen så blir det fort litt stagnering. Det skal også sies at det kanskje ikke er så stort poeng med bakromstrussel mot Nardo…

        Lenger bak er det fint å se Christiansen, Ranger, Ogbu og Rösler. Vi må bruke Edh også, en skam om han ikke får spille fast i år.
        Elleveren mangler litt fart på topp, ja - men vi har Adams som joker som kan strekke forsvaret mer hvis kampbildet krever det. Litt påfallende er det at vi ikke har noe hurtigtog på kanten lengre, kan jo tyde på at vi skal bli enda mer pasningsorienterte.

        Vil heller ikke si at laget er gammelt, i elleveren her er det bare tre spillere over 30, og Mads, Rösler, Ogbu og Ranger er fremdeles unge på a-lagsnivå, og stammen i laget er i sin beste fotballalder i slutten av 20-åra. Tror det er en god sammensetning.

        Kommentar

        • Lars Henrik Dahl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2020
          • 2150

          #5
          Opprinnelig skrevet av HSft

          Blirr veldig tungt, gammelt og tråkk på topp med den trioen der. Skulle ønske vi hadde noe mer bakromstrussel. Litt nervøs for at vi skal ende med en ny runde med Nordlie tilstander, med etablerte kjøp, høye lønninger og null hurtighet.
          I mange andre kamper kunne jeg vært enig med deg, men hvor mye bakrom tror du vi får i denne kampen? Tipper at vi vil se lange perioder med beleiring av deres 16 meter (Noe annet ville nesten være skandaløst svakt) I en slik situasjon trenger vi en spydspiss på topp og gode innleggsføtter. Så har vi både Ylldren, Svendsen, Adams og Edh som kan endre kampbildet med litt andre egenskaper.

          Kommentar

          • Playboy1
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 2124

            #6
            Opprinnelig skrevet av HSft

            Blirr veldig tungt, gammelt og tråkk på topp med den trioen der. Skulle ønske vi hadde noe mer bakromstrussel. Litt nervøs for at vi skal ende med en ny runde med Nordlie tilstander, med etablerte kjøp, høye lønninger og null hurtighet.

            Mener ikke at vi er der nå, men kjenner litt ubehag i magen når jeg ser den trioen. Håper Svendsen og Yldren tar for seg etterhvert. Rutine er bra, men uten litt ungdommelig pågangsmot fra spillere som tar steget enda lenger enn til tippeligaen så blir det fort litt stagnering. Det skal også sies at det kanskje ikke er så stort poeng med bakromstrussel mot Nardo…

            Lenger bak er det fint å se Christiansen, Ranger, Ogbu og Rösler. Vi må bruke Edh også, en skam om han ikke får spille fast i år.
            Må bare si jeg er 100% Enig dette innlegget fra HSft .

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              #7
              Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

              I mange andre kamper kunne jeg vært enig med deg, men hvor mye bakrom tror du vi får i denne kampen? Tipper at vi vil se lange perioder med beleiring av deres 16 meter (Noe annet ville nesten være skandaløst svakt) I en slik situasjon trenger vi en spydspiss på topp og gode innleggsføtter. Så har vi både Ylldren, Svendsen, Adams og Edh som kan endre kampbildet med litt andre egenskaper.
              Leste du bare første del? Kan være greit i denne kampen, og vi har noen i bakhånd som kan gjøre at det ser annerledes ut senere i sesongen. Så det kan fort være at det her er fint og flott, men jeg får uansett litt betenkeligheter når jeg ser den trioen.

              Kommentar

              • brune stakkeland
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2012
                • 868

                #8
                Fader så digg å se Rösler tråkke til nr 5. Han har allerede hatt to etterslengere på Ranger og tpk Mathew hardt bakfra like før han prøvde å ta Rösler hardt og

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9382

                  #9
                  Få på Adams a.

                  Kommentar

                  • Lars Henrik Dahl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2020
                    • 2150

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av HSft

                    Leste du bare første del? Kan være greit i denne kampen, og vi har noen i bakhånd som kan gjøre at det ser annerledes ut senere i sesongen. Så det kan fort være at det her er fint og flott, men jeg får uansett litt betenkeligheter når jeg ser den trioen.
                    Sorry, overså at du også kommenterte mulighet for bakrom i denne kampen. Likevel, du kommenterer oppstillingen i en kamptråd og fikk svar deretter. Mener oppstillingen er ok i denne kampen, og all erfaring viser at Bakke har vært villig til å satse på yngre krefter og også å variere etter behov.

                    Kommentar

                    • *eLSKerLSK*
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2005
                      • 407

                      #11
                      Mye tyder på at vi har et spissproblem. Pokker.

                      Kommentar

                      • Lars Henrik Dahl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2020
                        • 2150

                        #12
                        Hvorfor prøver ikke Holmbert å runde keeper der? Bankers enten mål eller keeper utvisning

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6075

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                          Sorry, overså at du også kommenterte mulighet for bakrom i denne kampen. Likevel, du kommenterer oppstillingen i en kamptråd og fikk svar deretter. Mener oppstillingen er ok i denne kampen, og all erfaring viser at Bakke har vært villig til å satse på yngre krefter og også å variere etter behov.
                          stemmer, vi er ikke uenig om noe. Bakover på banen har vi bra fordeling. Er bare de tre fremste som kan være greit i denne kampen, men er skremmende om de viser seg å være førstevalg gjennom sesongen.

                          Kommentar

                          • brune stakkeland
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2012
                            • 868

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
                            Fader så digg å se Rösler tråkke til nr 5. Han har allerede hatt to etterslengere på Ranger og tpk Mathew hardt bakfra like før han prøvde å ta Rösler hardt og
                            Vil påpeke at jeg ikke liker å se unggutter bli skada, men han hadde maks overtennibg og hadde garantert kvesta en av våre om ham ble værende på banen

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4322

                              #15
                              Dette er skralt så langt. Så ærlig må man være.

                              Kommentar

                              • LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3324

                                #16
                                Lugger godt. Bommer på 5 meters sentringer.

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*
                                  Mye tyder på at vi har et spissproblem. Pokker.
                                  gi fyren litt tid på å kvitte seg med rust, så får vi se.

                                  For øyeblikket er det for dårlig. Men la oss se om 5 kamper ca.

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9382

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av brune stakkeland

                                    Vil påpeke at jeg ikke liker å se unggutter bli skada, men han hadde maks overtennibg og hadde garantert kvesta en av våre om ham ble værende på banen
                                    Dommer'n blåste før de sparka sammen, så han fyren var med på leken der og. Hadde han trekt seg helt, hadde intet skjedd. Hadde han trekt seg litt, hadde Rösler fått kort.

                                    Kommentar

                                    • Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4322

                                      #19
                                      Sunday League-takling der

                                      Kommentar

                                      • Lars Henrik Dahl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2020
                                        • 2150

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av HSft

                                        stemmer, vi er ikke uenig om noe. Bakover på banen har vi bra fordeling. Er bare de tre fremste som kan være greit i denne kampen, men er skremmende om de viser seg å være førstevalg gjennom sesongen.
                                        Vi kan fort få se alle tre alternativene på topp i dag

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎