Tabelltips 2022

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • heidar
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2116

    Tabelltips 2022

    Nordicbet har Lillestrøm på 6 plass:

    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

    Endelig er mørketida over.
  • bema0806
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2011
    • 521

    #2
    Ser at vg har tippet oss på en 7 plass.

    Når en spiss scorer så mange av klubbens mål som Thomas Lehne Olsen gjorde i fjor (53 prosent), så blir det alltid et digert spørsmålstegn rundt klubben når målgarantisten er borte. Men LSK kan fort ha funnet en god erstatter.


    har ikke vg+sport så får ikke lest den. Hvis noen har det, gi gjerne et referat

    Kommentar

    • niko
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2008
      • 444

      #3
      Femteplass i nettavisen: https://www.nettavisen.no/sport/tren...-95-3424259949

      Kommentar

      • niko
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2008
        • 444

        #4
        Sjetteplass i Aftenposten: https://www.aftenposten.no/sport/men...sse-rykker-ned

        Kommentar

        • BD
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2006
          • 1387

          #5
          Opprinnelig skrevet av bema0806
          Ser at vg har tippet oss på en 7 plass.

          https://www.vg.no/sport/fotball/i/bG...r-toppscoreren

          har ikke vg+sport så får ikke lest den. Hvis noen har det, gi gjerne et referat
          Keeper - 4

          Forsvar - 4

          Midtbane - 3

          Angrep - 3

          Mye fokus på at Lehne er borte og usikkerheten rundt hvordan han og scoringene hans skal erstattes. Ellers bare en oppsummering spillerstallen og overganger/historikk som de fleste her inne kunne skrevet like godt eller bedre. Mangel på gode alternativer dersom Mads er utilgjengelig kommentert. Karaktersettingen lite kommentert / dårlig utdypet.

          "Spørsmålet er og blir om det var Thomas Lehne Olsen som sørget for at LSK yppet seg mot de beste, eller om klubben fortsetter der den slapp - også uten toppscoreren sin. VG tror på en stabil sesong, rundt midten av tabellen."

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4322

            #6
            Opprinnelig skrevet av BD

            Keeper - 4

            Forsvar - 4

            Midtbane - 3

            Angrep - 3

            Mye fokus på at Lehne er borte og usikkerheten rundt hvordan han og scoringene hans skal erstattes. Ellers bare en oppsummering spillerstallen og overganger/historikk som de fleste her inne kunne skrevet like godt eller bedre. Mangel på gode alternativer dersom Mads er utilgjengelig kommentert. Karaktersettingen lite kommentert / dårlig utdypet.

            "Spørsmålet er og blir om det var Thomas Lehne Olsen som sørget for at LSK yppet seg mot de beste, eller om klubben fortsetter der den slapp - også uten toppscoreren sin. VG tror på en stabil sesong, rundt midten av tabellen."
            Virker som dette er det eneste disse såkalte ekspertene har lagt vekt på. Jeg skjønner at det er mye arbeid å sette seg inn i 16 lag, men det er tross alt jobben deres. Er ikke mange som kan kalle seg (sett inn yrkestittel)-eksperter, så litt graving i dybden synes jeg vi bør forvente når de kroner seg med en såpass fjong tittel.

            Vålerenga på femte er for øvrig en jævla spøk, men ikke noe sjokk fra den kanten. LSK har altså trøbbel med dybden på keeperplass når de har norges største keepertalent som førstevalg og en erfaren OBOS-keeper i bakhånd, mens Vålerenga, som stiller med veldig ferske Haug og totalt uprøvde Sjøeng, tilsier femteplass altså? Javel ja, du sier det du.

            Men jeg tar gjerne underdog-stempelet en sesong til jeg altså. Kanskje er disse tafatte analysene en velsignelse.

            Kommentar

            • brune stakkeland
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2012
              • 866

              #7
              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

              Virker som dette er det eneste disse såkalte ekspertene har lagt vekt på. Jeg skjønner at det er mye arbeid å sette seg inn i 16 lag, men det er tross alt jobben deres. Er ikke mange som kan kalle seg (sett inn yrkestittel)-eksperter, så litt graving i dybden synes jeg vi bør forvente når de kroner seg med en såpass fjong tittel.

              Vålerenga på femte er for øvrig en jævla spøk, men ikke noe sjokk fra den kanten. LSK har altså trøbbel med dybden på keeperplass når de har norges største keepertalent som førstevalg og en erfaren OBOS-keeper i bakhånd, mens Vålerenga, som stiller med veldig ferske Haug og totalt uprøvde Sjøeng, tilsier femteplass altså? Javel ja, du sier det du.

              Men jeg tar gjerne underdog-stempelet en sesong til jeg altså. Kanskje er disse tafatte analysene en velsignelse.
              Samme hos tv2. Fokus på at Lehne er borte, hvem skal score målene våre, også plasserer de sarpsborg over som har mistet Kone uten å finne en erstatter

              Kommentar

              • LS89
                Kamptrådkongen
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2013
                • 3324

                #8
                VG tipper jo alltid vif høyt, de lærer jo aldri.

                Men en 3er på midtbanen. Er Mathew, Holst, Knudsen og Kairinen så dårlige altså?

                Kommentar

                • Sailor Man
                  Moderator
                  • Jun 2007
                  • 1340

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av LS89
                  VG tipper jo alltid vif høyt, de lærer jo aldri.

                  Men en 3er på midtbanen. Er Mathew, Holst, Knudsen og Kairinen så dårlige altså?
                  Terningkastene er tilpassa tabellposisjonen VG har valgt på forhånd. Men å vurdere forsvaret som den sterkeste lagdelen, ved siden av keeper, er rart.

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 3957

                    #10
                    Morten Svesengen i Romerikes Blad tipper at LSK blir nr 5: "RB-sportens tabelltips: «LSK har en bedre tropp, men det gir ingen garanti for klatring»

                    Hele tipset:
                    1. Bodø
                    2. Viking
                    3. Molde
                    4. RBK
                    5. LSK
                    6. Særp
                    7. Bydelen
                    8. Kristiansund
                    9. Odd
                    10. Tromsø
                    11. Ålesund
                    12. Hamkam
                    13. Godset
                    14. Haugesund
                    15. Jerv
                    16. Sandefjord

                    I fjor kom LSK tilbake til Eliteserien med en uerfaren tropp. Nå er de ett år eldre og har større bredde i troppen. Men toppscoreren i 2021 har flyttet til Dubai.


                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎