LSK - Haugesund 24. april kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2889

    #41
    Drittdeilig å vinne en drittkamp mot et drittlag på et drittmål!

    Kommentar

    • Lars Henrik Dahl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2020
      • 2188

      #42
      Uavhengig av resultatet mot Aalesund reiser vi til Bodø som serieleder. Boniface med rødt i dag heller ikke noe minus.

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3970

        #43
        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
        Uavhengig av resultatet mot Aalesund reiser vi til Bodø som serieleder. Boniface med rødt i dag heller ikke noe minus.
        Bodø-Glimt er helt ute av balanse nå. Trener Knutsen har ikke lært av fadesen mot Romas keepertrener og tilter. Boniface med to gule og rødt, så han er vel ute mot oss. Saltnes med et ekstremt stygt kne i ryggen på liggende Vikingspiller og må få en lang karantene for sånt griseri. Det bør være gode sjanser for å slå dem der oppe nå!
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • Dumbo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2004
          • 473

          #44
          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

          Det bør være gode sjanser for å slå dem der oppe nå!
          Nepp. Tipper Glimt gjør som de bruker - og slår knallhardt tilbake allerede i neste kamp.

          Kommentar

          • jerven
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2007
            • 272

            #45
            Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
            Uavhengig av resultatet mot Aalesund reiser vi til Bodø som serieleder. Boniface med rødt i dag heller ikke noe minus.
            Viking kan ligge 5 poeng foran oss på det tidspunktet om vi taper mot Aalesund.

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3970

              #46
              Opprinnelig skrevet av jerven

              Viking kan ligge 5 poeng foran oss på det tidspunktet om vi taper mot Aalesund.
              Klart det! Når man bare ser på de aller svarteste hullene og ikke ser noe lys så er det mulig!
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2886

                #47
                Deilig å endelig være et lag som vinner i siste liten på en møkkadag. Dette kan nå langt! Vi har så mange på benk som kan komme inn å bli avgjørende at jeg tror jeg drømmer
                I år så tar vi alt

                Kommentar

                • Lars Henrik Dahl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2020
                  • 2188

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av jerven

                  Viking kan ligge 5 poeng foran oss på det tidspunktet om vi taper mot Aalesund.
                  Det har du fullstendig rett i. Glapp på at Viking også har en framskutt kamp. At de i tillegg spiller dagen før oss i neste ordinære serierunde er mer en teknikalitet, ettersom det er samme serierunde. Uansett, I stand corrected

                  Kommentar

                  • Lars Henrik Dahl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2020
                    • 2188

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                    Klart det! Når man bare ser på de aller svarteste hullene og ikke ser noe lys så er det mulig!
                    Neida. Han bare korrigerte min feilaktige påstand. Helt fair. Han sa ikke at det kom til å skje.

                    Kommentar

                    • jerven
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2007
                      • 272

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                      Klart det! Når man bare ser på de aller svarteste hullene og ikke ser noe lys så er det mulig!
                      Ja. Ser at kommentaren ikke passer på en kveld som dette. Kommentaren burde vært. Viking spiller to kamper før vi møter Bodø, så vi er ikke garantert å være serieleder.

                      Uansett veldig moro å toppe tabellen og bare se på avstandene nedover.

                      Kommentar

                      • DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 3970

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av jerven

                        Ja. Ser at kommentaren ikke passer på en kveld som dette. Kommentaren burde vært. Viking spiller to kamper før vi møter Bodø, så vi er ikke garantert å være serieleder.

                        Uansett veldig moro å toppe tabellen og bare se på avstandene nedover.
                        Beklager at jeg ble litt sarkastisk! Jeg feiltolket deg dit at du mente det kommer til å skje. Det skjer så mye positivt med laget for tida, kanskje mer enn på flere tiår, så jeg synes vi må unne oss å suge på de gode karamellene! Selv på en så dårlig dag som i dag satt jeg med klokketro på at vi kom til å sette inn det avgjørende målet.
                        Elska þetta félag

                        Kommentar

                        • Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2889

                          #52
                          Viging møter Moille borte... ikke gitt at de spaserer seg til seks poeng i de to kampene!

                          Kommentar

                          • Kroktåa
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2015
                            • 2889

                            #53
                            Men; Seriøst: Dette var en usannsynlig ræva drittkamp. Mot et lag som hadde sliti på bunnen av OBOS. Og vi blei rævkjørt de siste tjue minuttene. Hva f.. er det som skjer?!?

                            Kommentar

                            • kunden
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 2315

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                              Men; Seriøst: Dette var en usannsynlig ræva drittkamp. Mot et lag som hadde sliti på bunnen av OBOS. Og vi blei rævkjørt de siste tjue minuttene. Hva f.. er det som skjer?!?
                              Enig. Gleder meg stort over 3p men dette var skremmende svakt. Såpass at jeg er litt bekymret. Skal ikke være mulig å ramle så mye sammen. Det var virkelig 2019 tendenser en periode mot slutten - formasjonene i full oppløsning, total panikk (Mao hele 2019 drittpakka). Må forvente flere slike kamper. Der motstanderne vil parkere buss, satse på kontringer og krige oss ut av stil.
                              Så dette bør vi ha en plan for. Hvis ikke kan det bli en del bananskall. Aafk har et fryktet kontraspill, så obs obs til torsdag

                              Kommentar

                              • Sailor Man
                                Moderator
                                • Jun 2007
                                • 1361

                                #55
                                Tre poeng og en kjemperedning fra Mads er det jeg tar med fra denne kampen. Vi er stort sett solide bakover, med noen unntak i denne kampen, men er ikke gode offensivt. Vi får ikke ballen til å gå fort nok, mister den på dårlige tidspunkter og er for dårlig posisjonert både med og uten ball.

                                Haugesund pressa bra, de, men det var en sånn kamp hvor vi alltid hadde dårlig tid med ballen og få gode pasningsalternativer. Vi må bli bedre i grunnspillet mot etablert forsvar og er for dårlige til å spille oss til sjanser mot motstandere som ligger lavt. Det så vi mot Jerv også..

                                Kommentar

                                • MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3384

                                  #56
                                  Første omgang er vi overlegne i banespillet, men sliter med å komme til sjanser. Andre omgang er helt forferdelig og det eneste man kan ta med er scoringen og tre poeng. Mot et bedre lag ville vi tapt.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                  Kommentar

                                  • Fugggel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2020
                                    • 489

                                    #57
                                    Ble en litt typisk kamp som fort kan forekomme når det antatt bedre laget ikke scorer tidlig. Samtidig er det litt bekymringsverdig at vår prestajsonskurve går tydelig nedover fra start til slutt. Man skulle tro at det antatt bedre laget ville male på, men det så vi ikke i går sett bortifra første 15.

                                    Ser vi på det i et større perspektiv kan dette forhåpentligvis være en liten wake up call. Ikke at jeg tror vi trenger det, men en realitetssjekk er vel alltid fint når man har hatt en lengre periode i medgang. Og når det i tillegg resulterer i 3 poeng så kan man vel ikke være annet enn happy!

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2889

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Fugggel

                                      Ser vi på det i et større perspektiv kan dette forhåpentligvis være en liten wake up call. Ikke at jeg tror vi trenger det, men en realitetssjekk er vel alltid fint når man har hatt en lengre periode i medgang. Og når det i tillegg resulterer i 3 poeng så kan man vel ikke være annet enn happy!
                                      Svesengen var inne på akkurat det samme i går etter kampen. I stedet for en tidlig skåring og et lite ras utover kampen som mot Jerv, vil kampen i går forhåpentligvis være en wake up call for de aller fleste av spillerne om at dette var alt, alt for dårlig. Mot de bedre laga, må prestasjonen økes med 100 prosent, minst. Den erkjennelsen tror Svesengen og håper jeg spillerne nå har gjort seg, etter gårsdagens nestenulykke.

                                      Kommentar

                                      • MortenA
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2007
                                        • 3384

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                                        Svesengen var inne på akkurat det samme i går etter kampen. I stedet for en tidlig skåring og et lite ras utover kampen som mot Jerv, vil kampen i går forhåpentligvis være en wake up call for de aller fleste av spillerne om at dette var alt, alt for dårlig. Mot de bedre laga, må prestasjonen økes med 100 prosent, minst. Den erkjennelsen tror Svesengen og håper jeg spillerne nå har gjort seg, etter gårsdagens nestenulykke.
                                        Arbeidsuhellet på Briskeby burde vært nok. På en annen side, så lenge laget vinner uten å imponere er det lett å avskrive det. Det kan føre til at andre sitter med presset på seg. Fortsatt ser det ikke ut til at pressen har fokus på LSK, og man kan håpe at det fortsetter ala Leicester når de vant PL.
                                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                        Kommentar

                                        • Ole68
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Apr 2022
                                          • 1

                                          #60
                                          Kampen i går ble så dårlig som jeg fryktet. Alle forventet overkjøring av bunnlaget, og det er alltid et vanskelig utgangspunkt. Nivået på pasningspill var store deler av kampen på 2019-nivå, og det var frusterende å se på i 87 minutter. Heldigvis har vi en god keeper, og en backrekke som fungerer ganske bra.

                                          Men hva er poenget med å kaste bort dødballsjanser med korte cornere som nesten alltid renner ut i ingenting? Har irritert meg lenge over at vi skal ha to mann ved cornerflagget særlig når vi har flere store, spenstige karer som kan krige inn en godt slått corner. Jeg vet vi har hatt ganske god uttelling på dødballmål i år, men den kunne vært enda bedre om vi hadde sluttet med å tulle bort mulighetene ved å ta korte cornere.

                                          Gledelig med 3 poeng og tabelltopp.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎