Bodø/Glimt - LSK 8. mai kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars Henrik Dahl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2020
    • 2188

    Opprinnelig skrevet av knut
    Ibrahimaj har gjort null siden han kom inn; anna enn å peke som han er en eller anna Åsen.

    ​​​​​
    Helt uenig. Han har vært bra. Kampbildet gjør at han ikke blir like synlig, men men mange gode detaljer, og ro med ballen.

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4417

      Opprinnelig skrevet av ynnor
      Nå må noen sette seg ned med Adams og tegne streker på banen for å vise at han ikke er alene på banen. Grusomt å se mulighetene som glipper.
      Ofte et problem dette med afrikanske angrepsspillere. Friday/Eziyodawe-vibber. Lett å tilgi når han leverer på scoringsfronten dog.

      Kommentar

      • kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2315

        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

        Rivjernet Holst må jo være ypperlig å få inn akkurat nå da. Bare å bytte
        Han ser ut alt annet enn et rivjern dessverre.

        Bra vi er misfornøyd om ikke annet. Viser at lista er heva. Spillet fortsetter å være under pari men poenga triller inn. Får ta med oss det. Litt bittert nå men vi beholdt et offiside mål og Glimt hadde store sjanser. Vi hadde vel kun en ved Vetle

        Kommentar

        • Lars Henrik Dahl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2020
          • 2188

          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
          Vi skal være veldig, veldig fornøyde med ett poeng her. Slutter helt å spille fotball i andre omgang. Patetisk forestilling, med unntak av forsvarsrekka og keeper. Garnås helt enorm i dag
          Dypt uenig. Adams var enorm, det samme var Knudsen. Vi låser dem bra av fram til siste 15. Fram til da skaper de svært lite i 2 omg, men gutta begynte å bli slitne.

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4417

            Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

            Dypt uenig. Adams var enorm, det samme var Knudsen. Vi låser dem bra av fram til siste 15. Fram til da skaper de svært lite i 2 omg, men gutta begynte å bli slitne.
            I 2. omgang? Vi hadde vel knapt ball og ga bort et titalls cornere på en halvtime. 1-1 er greit flatterende. Jeg har faktisk fysisk vondt i hjertet etter denne omgangen. Så dårlig kontroll hadde vi. At vi har tilløp til sjanser og små glimt av genialitet fra enkeltspillere endrer ikke dette. Glimt dominerte stort i andre omgang.

            Kommentar

            • Lars Henrik Dahl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2020
              • 2188

              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

              I 2. omgang? Vi hadde vel knapt ball og ga bort et titalls cornere på en halvtime. 1-1 er greit flatterende. Jeg har faktisk fysisk vondt i hjertet etter denne omgangen. Så dårlig kontroll hadde vi.
              Forventer du at vi skal styre kampen i 2 når vi leder 1-0 borte mot Glimt? Jeg holder på at vi spilte en god 2 omgang fram til kreftene tok slutt. Glimt skapte lite i andre fram til siste kvarteret.

              Kommentar

              • Dumbo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2004
                • 473

                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                I 2. omgang? Vi hadde vel knapt ball og ga bort et titalls cornere på en halvtime. 1-1 er greit flatterende. Jeg har faktisk fysisk vondt i hjertet etter denne omgangen. Så dårlig kontroll hadde vi.
                Hadde vi møtt et toppet Glimt-lag, så kunne vi muligens vært bekjente av andreomgangen. Tipper vi møter et minst like godt lag i neste runde.

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4417

                  Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                  Forventer du at vi skal styre kampen i 2 når vi leder 1-0 borte mot Glimt? Jeg holder på at vi spilte en god 2 omgang fram til kreftene tok slutt. Glimt skapte lite i andre fram til siste kvarteret.
                  Ikke at vi skal styre kampen, men dette var en overkjøring. Jeg forventer bare at vi skal henge med. Det gjorde vi ikke. Ekstra skuffende når Glimt manglet seks spillere (Fet ble byttet ut med skade i starten av 2. omgang).

                  At kreftene tok slutt er et poeng. Veldig skuffet over kampledelsen til Bakke i dag, spesielt når han begrunnet byttet av Svendsen med at han hadde løpt seg tom. Så han ikke at dette også gjaldt Knudsen, Edh og et par andre?

                  Kommentar

                  • Nosferatu
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 691

                    Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                    Helt uenig. Han har vært bra. Kampbildet gjør at han ikke blir like synlig, men men mange gode detaljer, og ro med ballen.
                    Skulle akkurat til å skrive akkurat dette. Jeg er så glad for at vi har ham. Ikke at han var fantastisk, men en voksen spiller med et stort repertoar - ja takk. Utmerket signering.
                    For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                    Kommentar

                    • Sailor Man
                      Moderator
                      • Jun 2007
                      • 1360

                      Vi fikk kjørt oss på slutten, men må si meg fornøyd med kampen, jeg også. Vi har blitt et mye bedre lag bare siden cupkampen mot samme lag. Glimt var nok litt svakere da enn i dag, men vi var også mye bedre.

                      Garnås BB, han var virkelig steingod i dag. Beste jeg har sett av ham.

                      Kommentar

                      • brune stakkeland
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2012
                        • 878

                        Grunnen til at Knudsen ikke ble tatt ut tidligere var vel fordi han var den spilleren som evnet å ta gode valg med ball og sørge for at vi tidvis fikk flytta oss litt opp. Men blei rimelig høylytt her når han rota vekk ballen på egen sekstenmeter

                        Kommentar

                        • bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 2886

                          Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                          Helt mista bakkekontakt?
                          Nei. Jeg forventer at vi prøver å spille fotball. Om det er å miste bakkekontakt so be it!
                          I år så tar vi alt

                          Kommentar

                          • Lars Henrik Dahl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2020
                            • 2188

                            Opprinnelig skrevet av bjarmann

                            Nei. Jeg forventer at vi prøver å spille fotball. Om det er å miste bakkekontakt so be it!
                            Vi spilte omtrent samme type fotball som vi gjorde i første omgang på Intility i fjor. Forskjellen var at da satt kontringsspillet, og vi gikk til pause med 2-0.

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4417

                              Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
                              Grunnen til at Knudsen ikke ble tatt ut tidligere var vel fordi han var den spilleren som evnet å ta gode valg med ball og sørge for at vi tidvis fikk flytta oss litt opp. Men blei rimelig høylytt her når han rota vekk ballen på egen sekstenmeter
                              Men er virkelig Holst så evneveik i pasningsspillet og overblikket at det er bedre å spille med en Knudsen på 40%? I så fall er dette tidenes bomkjøp. Har vi henta en spiller i sin beste alder på dyr kontrakt for å gi ham ett år på å ta Mathew-rollen (kontrakten hans går ut etter sesongen)?

                              Kommentar

                              • Playboy1
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 2128

                                Opprinnelig skrevet av Dumbo

                                Hadde vi møtt et toppet Glimt-lag, så kunne vi muligens vært bekjente av andreomgangen. Tipper vi møter et minst like godt lag i neste runde.
                                Så enig , Sarpsborg har ett veldig godt lag.
                                Tar vi 3 poeng i den kampen , er vi med i toppen for å bli? Ikke for at vi har overbevist spillemessig , men for at vi er mentalt klare for å være med.

                                Kommentar

                                • kunden
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 2315

                                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                  Men er virkelig Holst så evneveik i pasningsspillet og overblikket at det er bedre å spille med en Knudsen på 40%? I så fall er dette tidenes bomkjøp. Har vi henta en spiller i sin beste alder på dyr kontrakt for å gi ham ett år på å ta Mathew-rollen (kontrakten hans går ut etter sesongen)?
                                  Virker veldig lett. Skjønner ikke noe av den "rivjern" beskrivelsen han har fått. Etter en lur kroppsfinte hvor han fikk tak i ballen på slutten der kom en Glimt spiller og tok ballen fra han like lett som man tar sukkertøy fra et barn. Og når jeg først er i gang. Hans første involvering var enten balltap eller pasningsfeil. Småjogget hjemover. Enn så lenge ser det ut som et realt bomkjøp.

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 3970

                                    Jaja. VG-børsen gir 60 poeng til LSK og 53 til Bodø! Det til tross for at de gjør tidenes bom ved å gi Garnås kun 5 poeng. Mads banens beste der, med 7 poeng!
                                    Last edited by DoubleHi5; 09.05.2022, 09:26.
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • Tvilling
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 1467

                                      Opprinnelig skrevet av ynnor
                                      Nå må noen sette seg ned med Adams og tegne streker på banen for å vise at han ikke er alene på banen. Grusomt å se mulighetene som glipper.
                                      Han er på opplæring og til å være på opplæring, er dette en fantastisk start, tenker jeg

                                      Kommentar

                                      • G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3171

                                        Deilig å se at vi har kommet dit at jeg er skuffet og frustrert over bare ett poeng borte mot Glimt!

                                        Dagens bestemann var som mange har påpekt Garnås.

                                        Dagens største skuffelse for meg var Bakke som ventet alt for lenge med byttene.

                                        Dagens hodepine er hvorvidt Adams skal hylles for målet eller skjelles ut for de andre mulighetene han skuslet bort med totalt manglende forståelse for at fotball faktisk er et lagspill.

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9403

                                          Opprinnelig skrevet av G-Man
                                          Dagens hodepine er hvorvidt Adams skal hylles for målet eller skjelles ut for de andre mulighetene han skuslet bort med totalt manglende forståelse for at fotball faktisk er et lagspill.
                                          Sjøl har jeg vært frustrert over hvor lite Adams har fått ball i tidligere kamper, så detta blei nesten "det værste av to verdener" her.

                                          Veit ikke hvordan Sportsklubben kjører gjennomgang av spilte kamper, men er vel bare å vise Adams video å spørre og forklare.

                                          ​​​​​​Kan bare bli bedre det her!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎