LSK - Særp 16. mai klokka 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sailor Man
    Moderator
    • Jun 2007
    • 1340

    Kamptråd LSK - Særp 16. mai klokka 18

    Litt usannsynlig toppkamp på åråsen mellom fugla og sarpsborg. Særpingane har i likhet med oss hatt en veldig god sesongstart, og framstår som et spennende offensivt lag med den nye treneren sin.

    Fugla er nok favoritter her, men jeg har på følelsen at dette kan gå alle veier..

    Gilberts eminente treningsrapport tyder på følgende ellever for oss:

    Mads
    Garnås - Ogbu - Tom
    Edh - Holst - Mathew - Dragsnes
    Ibrahimaj - Adams - Åsen

    Særlig spennende å følge med på Holst, som ikke har fått den beste starten, men som utvilsomt har et høyt nivå inne.
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3150

    #2
    Er som sikkert mange andre litt usikker på Holst. Har virket litt for lett så langt. Er selvfølgelig veldig klar for å bli positivt overrasket.

    Ellers så er min følelse definitivt at Holmbert trenger færre muligheter enn Adams for å score,

    Kommentar

    • Sailor Man
      Moderator
      • Jun 2007
      • 1340

      #3
      Opprinnelig skrevet av G-Man

      Ellers så er min følelse definitivt at Holmbert trenger færre muligheter enn Adams for å score,
      Enig - samtidig er han mye mer avhengig av å bli servert i boksen. Adams skaper mange sjanser Holmbert aldri ville fått.

      Kommentar

      • Playboy1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 2124

        #4
        Opprinnelig skrevet av G-Man
        Er som sikkert mange andre litt usikker på Holst. Har virket litt for lett så langt. Er selvfølgelig veldig klar for å bli positivt overrasket.,
        Enig. Holst har foreløpig vist veldig lite , samt han sammen med Matthew sentralt , har fungert dårlig til nå. Håper virkelig Knudsen blir klar , eller er han nå helt utelukket på mandag ?

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3324

          #5
          Kan nesten virke som Holst er den neste hakkekyllingen. La nå mannen få noen flere muligheter først da. Første omgangen på Hamar var jo hele laget fullstendig ræv. Jeg er hvertfall mer enn klar for å se han fra start igjen hvis Knudsen er ute.

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2307

            #6
            Opprinnelig skrevet av LS89
            Kan nesten virke som Holst er den neste hakkekyllingen. La nå mannen få noen flere muligheter først da. Første omgangen på Hamar var jo hele laget fullstendig ræv. Jeg er hvertfall mer enn klar for å se han fra start igjen hvis Knudsen er ute.
            Håper selvsagt at Holst kan være mannen vi er blitt forespeilet, men er dette kampen å sette han inn i? Skjønner hva Bakke tenker at vi skal bruke de "riktige" reservene, ikke rokkere på posisjonene. Kan det også være for ikke å undergrave tilliten til spillerne. Hadde jeg vært Holst hadde jeg selvsagt blitt skuffa om feks Åsen kom inn på midten. Men de beste må spille til envher tid.
            Vi kjemper tross alt om seriegullet.

            Kommentar

            • Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2124

              #7
              Opprinnelig skrevet av LS89
              Kan nesten virke som Holst er den neste hakkekyllingen. La nå mannen få noen flere muligheter først da. Første omgangen på Hamar var jo hele laget fullstendig ræv. Jeg er hvertfall mer enn klar for å se han fra start igjen hvis Knudsen er ute.
              Hvorfor kaste inn hakkekylling kortet med engang noen synes en spiller virker litt ‘svakere’ enn noen andre ?
              Regner med at stort sett alle her ønsker Holst og enhver annen LSK spiller alt godt og det beste for laget.
              Foreløpig synes jeg han har fått spilletid som fortjent, Men det hadde vært kjempe gledelig om han lykkes fremover i LSK drakta ?





              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3960

                #8
                Synes det må være greit å kommentere at man synes det er for tidlig å avskrive ham. Akkurat som det er greit å være avventende! Sånn det ser ut så langt, virker det som om Bakke & Co har truffet på veldig mye av spillerlogistikken, så vi får håpe den trenden fortsetter. Jeg har selvsagt heller ikke sett stort til Holst så langt, men jeg ser ikke bort fra at han kan bli en favoritt, hvis han viser seg å være noe av det han ble beskrevet som. Hvis jeg ikke husker feil, skriver gilbert at han stadig viser fremgang på trening og jeg regner med og håper på at Bakkecompagniet vet hva de gjør!
                Last edited by DoubleHi5; 14.05.2022, 14:23.
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • brune stakkeland
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2012
                  • 868

                  #9
                  Ble også kommentert i podcasten til rb (dødball?) at han har vært litt kjørt av treningsmengde samt litt utenomsportslig (finne leilighet, flytting, osv) som tapper litt krefter. Men nå er alt det på plass og Nordlie mente han ser veldig lovende ut nå. Kanskje det passer bra at han får starte mot et sarpsborg som ønsker å angripe og flytter opp veldig mye folk uten å tenke veldig mye konsekvenser.

                  Sarp kan også finne på å ha sju mann foran ballfører når de er i angrep, derfor ganske sikker på at det blir Adams fra start med mulighet for enorme rom å kontre i.

                  Kommentar

                  • Playboy1
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 2124

                    #10
                    Forøvrig syntes jeg Sarpsborg rett og slett virker som ett godt fotball lag , akkurat som oss
                    Forrige kamp fikk vi ett litt heldig poeng mot ett litt skade utsatt Glimt. Så dette blir også nok en virkelig test på om vi vil være med helt der oppe i år ?

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4322

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av kunden

                      Håper selvsagt at Holst kan være mannen vi er blitt forespeilet, men er dette kampen å sette han inn i? Skjønner hva Bakke tenker at vi skal bruke de "riktige" reservene, ikke rokkere på posisjonene. Kan det også være for ikke å undergrave tilliten til spillerne. Hadde jeg vært Holst hadde jeg selvsagt blitt skuffa om feks Åsen kom inn på midten. Men de beste må spille til envher tid.
                      Vi kjemper tross alt om seriegullet.
                      Men hvilke alternativer har vi egentlig dersom Magnus er ute? Taylor er blodfersk, Kairinen et par uker unna. Jeg håper for guds skyld vi ikke begynner å flytte folk over i feil posisjoner slik vi holdt på med under Lennartson og Erlandsen. Minnene om Mathew på kant trigger PTSDen hos meg i hvert fall. Tror Holst kan passe denne kampen fint. Vår danske venn vil neppe være fornøyd med å være backup for Mathew, så han er nok ekstremt gira på å vise seg fram. Håper han river Saletros, og spesielt kødden Molins, i filler.

                      Ellers virker Særp å ha fått tak i en veldig solid spiller i Ngouali. Blir generelt en veldig interessant midtbaneduell på mandag. Innrømmer at jeg vil bli veldig skuffa om vi ikke får med oss noe. Magefølelsen sier poengdeling og 1-1. Hjertet sier 2-0, men en seier vil jo være for godt til å være sant.

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3150

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                        Håper han river Saletros, og spesielt kødden Molins, i filler.
                        100% enig. Molins, der har du en bøtte med møkk i stygg forkledning.

                        Kommentar

                        • maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1213

                          #13
                          Edh/Ranger duellen er såpass jevn at jeg håper Ranger ikke mister motet. Han bør fortsatt matches ofte selv om Edh nå er førstevalget. Holst har alt å vinne i en kamp som denne.

                          Kommentar

                          • Lars Henrik Dahl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2020
                            • 2150

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av maxpayne
                            Edh/Ranger duellen er såpass jevn at jeg håper Ranger ikke mister motet. Han bør fortsatt matches ofte selv om Edh nå er førstevalget. Holst har alt å vinne i en kamp som denne.
                            Enig om Ranger og Edh. Mulig jeg har hatt urimelige forventninger til Edh, men synes ikke han har vært markant bedre enn Ranger på høyre. Innleggsfoten hans er i hvert fall noe å jobbe med hvis man skal dømme etter Glimtkampen. Han har sett bedre ut på venstre i de kjappe småkombinasjonene med Åsen. Det burde være mulig å få til lignende kombinasjoner med Ylldren, men siden vi angriper skjevt så ser ofte angrepene annerledes ut på den siden.

                            Kommentar

                            • LS89
                              Kamptrådkongen
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2013
                              • 3324

                              #15
                              9100 solgte billetter. Tilnærmet fullt da, da S08 ikke selger unna hele sitt felt, samt det er plass igjen på vårt felt.

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4322

                                #16
                                Knudsen starter skal man tro VG Live og FotMob.

                                Og Kaan på benk!
                                Last edited by Kanarivogel89; 16.05.2022, 16:13.

                                Kommentar

                                • Fotball24/7
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2008
                                  • 263

                                  #17
                                  Redd for mageplask i dag. Tror S08 har et bedre lag på papiret. Vi må ta de på innsats og overganger i dag.
                                  Dette er en ball

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4322

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Fotball24/7
                                    Redd for mageplask i dag. Tror S08 har et bedre lag på papiret. Vi må ta de på innsats og overganger i dag.
                                    Uff, jeg er enig. Rett og slett veldig gode spillere de har fra midtbanen og fram.

                                    Edit: Og den dårlige følelsen blir ikke akkurat bedre av denne starten… Hjelpe meg så lite ball vi har.
                                    Last edited by Kanarivogel89; 16.05.2022, 17:07.

                                    Kommentar

                                    • Lars Henrik Dahl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2020
                                      • 2150

                                      #19
                                      Herregud som Dragsnes sover der. Godt at MHC ikke gjør det

                                      Kommentar

                                      • cetor
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2011
                                        • 254

                                        #20
                                        Hører pokker meg bare S08 fansen på TV.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎