Sandefjord - LSK 21. mai kl. 16

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • brune stakkeland
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2012
    • 863

    #41
    God kontroll, men vi forvalter ikke overtaket godt nok (spillemessig). Og selvsagt veldig for øyd med resultatey. Geir Bakke ser nøyaktig samme kampen som alle andre. Veldig deilig!
    Og Kaan tilbake på banen igjen!
    Mye som går veien nå

    Kommentar

    • kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2288

      #42
      Min vurdering av Holst (fulgte ikke spesielt med på han). Han gjorde muligens en god jobb uten ball. Forstyrra oppspill fra SF. Hadde en fin crosser og gjorde ingen store blundere.
      Så til ankepunktet og hvorfor han pådro seg mye kort i Sverige.(gjorde han ikke det da?). Han eier dessverre ikke taktskifte og har et stampende løpesett(ser ut som han satser 110% men klarer ikke komme opp i fart).
      Hvis han kan kompensere med god ballteknikk og bra kroppsbeherskelse(skjerming bla) så kan det hende han har en fremtid men er dessverre litt skeptisk. Burde kanskje ikke være såpass kritisk på en dag vi vinner lett på en ikke altfor god dag. Men virker å stå foran Taylor i køen. Men med KK og Knudsen skadefrie blir det ikke mye tid på han tror jeg

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3323

        #43
        Måtte humre når vi gjør 4 bytter etter timen, og de som kommer inn er Kairinen, Svendsen, Fridjónsson og Røsler. Det sier noe om en enorm deilig bredde og kvalitet jeg ikke har sett dette laget ha på mange år. Du er rimelig overlegen når du foretar fire bytter samtidg på bortebane etter timen.

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4303

          #44
          Opprinnelig skrevet av LS89
          Måtte humre når vi gjør 4 bytter etter timen, og de som kommer inn er Kairinen, Svendsen, Fridjónsson og Røsler. Det sier noe om en enorm deilig bredde og kvalitet jeg ikke har sett dette laget ha på mange år. Du er rimelig overlegen når du foretar fire bytter samtidg på bortebane etter timen.
          Så kommer Ranger inn for Edh litt senere. Og da sitter fortsatt Knudsen på benken og ser på, mens Helland er på tribunen. Når var sist vi hadde en slik sinnsyk bredde?

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4303

            #45
            Opprinnelig skrevet av kunden
            Min vurdering av Holst (fulgte ikke spesielt med på han). Han gjorde muligens en god jobb uten ball. Forstyrra oppspill fra SF. Hadde en fin crosser og gjorde ingen store blundere.
            Så til ankepunktet og hvorfor han pådro seg mye kort i Sverige.(gjorde han ikke det da?). Han eier dessverre ikke taktskifte og har et stampende løpesett(ser ut som han satser 110% men klarer ikke komme opp i fart).
            Hvis han kan kompensere med god ballteknikk og bra kroppsbeherskelse(skjerming bla) så kan det hende han har en fremtid men er dessverre litt skeptisk. Burde kanskje ikke være såpass kritisk på en dag vi vinner lett på en ikke altfor god dag. Men virker å stå foran Taylor i køen. Men med KK og Knudsen skadefrie blir det ikke mye tid på han tror jeg
            Føler meg rimelig trygg på at Holst kommer seg. Stresser ikke i det hele tatt her. Bare digg at vi har vanvittig dekning på midten i Mathew/Holst og Knudsen/Kairinen sånn at vår danske venn får tid til å bli vant til norsk ball.

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3323

              #46
              Ogbu bekrefter til Sves at han ikke er skadet selv om han gikk av etter timen. ​​​​

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3954

                #47
                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                Så kommer Ranger inn for Edh litt senere. Og da sitter fortsatt Knudsen på benken og ser på, mens Helland er på tribunen. Når var sist vi hadde en slik sinnsyk bredde?
                Det har vi aldri hatt!
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1211

                  #48
                  Jeg måtte sjekke datoen utover i andre omgang for å forsikre meg om det ikke var februar og treningskamp......

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2864

                    #49
                    Må bare få hylle Åsen igjen. Har vi hatt en viktigere spiller siden Tommy? Jeg mener ikke han er outstanding på banen for det er han ikke, men hva han har betydd og betyr for dette laget når det gjelder vinnervilje og lagånd. Adams sier han høster enorm respekt i garderoben og det tror jeg på. En mann som fortjener ekstra hyllest mot Enga! Han (selvsagt med fler) har endret en klubb gjennomsyret av tapermentalitet til en vinnerkultur vi ikke har sett siden jeg kan huske. Ble nesten rørt av å se hvor hardt vi presset og sto på utover i denne kampen. Da leda vi 4-1. Enormt
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎