Derby - LSK vs vif - onsdag, 25. mai 2022, kl. 20:00, Åråsen stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rEPPA
    *****istrator
    • Nov 2003
    • 3927

    Kamptråd Derby - LSK vs vif - onsdag, 25. mai 2022, kl. 20:00, Åråsen stadion

    Kamptråd for derbyoppgjøret mellom LSK og vif.
    www.kfl.no/debatt
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 3954

    #2
    Det er lenge siden vi har gått til dette derbyet som større favoritt. Med den sveitserosten forsvaret til Vif er, og med den forsvarslåsen vi har satt hjemme på fort Åråsen, skulle man tro dette blir lett match. Det kan det kanskje bli. I så fall har vi tatt enda et steg mot å bli et stabilt topplag som innfrir også når vi er favoritter.

    Men disse derbyene lever sine egne liv og Vifs forsvarskollaps i Drammen vil nok trigge både den irriterende gode kødden fra Jessheim og flere av hans medspillere. Det vil derfor trolig bli tett og jevnt som det pleier.

    Men hvis vi trykker på med våre fryktede dødballer og fortsetter å låse forsvaret, kan dette bli et av de morsomste kveldene på lenge for alle som er glade i LSK.

    Det er lett å tenke at dette må gå galt, men jeg har trua på at vi tar denne også!

    Faen, dette blir spennende!
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • Kroktåa
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2015
      • 2868

      #3
      Kall meg gjerne gammeldags og surmaget. Men jeg foretrekker at folk legger litt arbeid i trådstarten på kamptrådene. Dersom det er to timer til kamp og ingen har giddet ennå, så ok. Men når det fremdeles er god tid igjen, og vi knapt har kommet tilbake fra stadion etter forrige kamp, er dette bare irriterende. Er det for å "kuppe" en kamptråd?

      Kommentar


      • rEPPA
        rEPPA commented
        Editing a comment
        Nei, det var ikke for å kuppe en kamptråd - jeg oppdaterte forumet til siste versjon den dagen og benyttet muligheten til å sjekke et par ting ved å opprette kamptråden. Og jeg er helt enig med deg, det burde ha vært litt mer snacks i første innlegget. Skal skjerpe meg neste gang jeg lager en kamptråd, men ikke hold pusten fordi dette var første gang jeg gjorde det (tror jeg) siden jeg opprettet forumet tilbake i 2003. ;-)
        Last edited by rEPPA; 24.05.2022, 18:25. Begrunnelse: Skriveleif.
    • Zindrinho
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2019
      • 455

      #4
      Jeg frykter nok en teknisk dårlig 0-0 kamp full av nerver, men det kan da ikke skje igjen med den mentaliteten laget viser nå? Det går lenger og lenger tid mellom hver gang vi blir feige og dårlige, og periodene vi er på hugget blir bare lengre. Innerst inne har jeg troa på en ny 3-0 knuseseier eller kanskje enda mer... (men ikke si det til noen, kan jo aldri gå!)

      Kommentar

      • bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 2864

        #5
        Opprinnelig skrevet av Kroktåa
        Kall meg gjerne gammeldags og surmaget. Men jeg foretrekker at folk legger litt arbeid i trådstarten på kamptrådene. Dersom det er to timer til kamp og ingen har giddet ennå, så ok. Men når det fremdeles er god tid igjen, og vi knapt har kommet tilbake fra stadion etter forrige kamp, er dette bare irriterende. Er det for å "kuppe" en kamptråd?
        Det handler vel mer om at man er gira og vil få igang matchprat tidlig mer enn å kuppe noe vil jeg anta.

        Over til kampen. Har som alltid en meget dårlig følelse her. Alt ligger til rette for tap i denne. Om Fugla igjen motbeviser all tidligere historikk med å drite seg ut når det virkelig gjelder, ja da kan vi begynne å håpe på noe stort.
        I år så tar vi alt

        Kommentar

        • BD
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2006
          • 1385

          #6
          Disse kampene lever alltid sitt eget liv. Tar man for lett på denne kampen taper vi garantert. Her må både spillere og supportere være på jobb hvert eneste sekund. Etter å ha sett litt på kampen mellom Godset og vif i går er nok vif litt på bedringens vei, i hvert fall offensivt.

          Her blir det vel så viktig med sikring og å stå på beina som det å blokkere, i hvert dersom Sahraoui får ballen i nærheten av mål. Den delvis barberte rotta på deres høyreving slo Myhra i halsen og tråkket bevisst på keeper to ganger i kampen før. Dette må vi (og forhåpentligvis dommer) være obs på.

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3146

            #7
            Opprinnelig skrevet av BD
            Den delvis barberte rotta på deres høyreving slo Myhra i halsen og tråkket bevisst på keeper to ganger i kampen før. Dette må vi (og forhåpentligvis dommer) være obs på.
            Forventer ikke noe annet fra den kanten. Det eneste jeg frykter er at dommer mister hodet og viser ut Garnås etter at han viser hva vi synes om den slags. (Hvem skal forresten dømme denne)?

            Kommentar

            • brune stakkeland
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2012
              • 863

              #8
              Opprinnelig skrevet av G-Man

              Forventer ikke noe annet fra den kanten. Det eneste jeg frykter er at dommer mister hodet og viser ut Garnås etter at han viser hva vi synes om den slags. (Hvem skal forresten dømme denne)?
              Rohit Saggi dømmer kampen

              Kommentar

              • OlaG
                Oversetterdrone
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 882

                #9
                Det med dommer er jeg også spent på. Det er en kamp som krever en dommer med litt pondus og erfaring. Et godt eksempel er når han gjøken av en sikkerhetskonsulent fra NFF forsøkte å stoppe kampen på grunn av blussing, og dommeren visste at det hadde han ikke noe med og fortsatte. Redd for at en mindre erfaren dommer hadde stoppet kampen.

                Men generelt kommer det til å være en kamp med mye temperatur og sikkert endel episoder. Vanskelig å holde kontroll uten å ødelegge kampen, krever en god dommer med selvtillit og gangsyn.

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4303

                  #10
                  Opprinnelig skrevet av brune stakkeland

                  Rohit Saggi dømmer kampen
                  Huff

                  Kommentar

                  • brune stakkeland
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2012
                    • 863

                    #11
                    Har sett på video fra engagarderoben etter godsetkampen, den gir meg sterkere tro på seier. Noen høydepunkter fra Fagermo:
                    "Årsbeste"
                    "Udahl bommer fra 20 cm" (her prøver han vel å fortelle spillera at de skaper masse og det er bare marginer som gjør at de taper, men det han faktisk gjør er å fortelle spilleren "det er din skyld at vi taper")

                    Kommentar

                    • kunden
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 2288

                      #12
                      Supporterne kan bli spylt med vann om de stormer Åråsen

                      Den siste uken er tre ulike baner blitt stormet i England. Nå tas det grep før onsdagens derby mellom Lillestrøm og Vålerenga.

                      Kommentar

                      • kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2288

                        #13
                        Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
                        Har sett på video fra engagarderoben etter godsetkampen, den gir meg sterkere tro på seier. Noen høydepunkter fra Fagermo:
                        "Årsbeste"
                        "Udahl bommer fra 20 cm" (her prøver han vel å fortelle spillera at de skaper masse og det er bare marginer som gjør at de taper, men det han faktisk gjør er å fortelle spilleren "det er din skyld at vi taper")
                        Sorry, det er feil. I intervjuet etter kampen påpekte han nettopp dette. At Udahl ikke skulle lastes

                        Kommentar

                        • brune stakkeland
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2012
                          • 863

                          #14
                          Opprinnelig skrevet av kunden

                          Sorry, det er feil. I intervjuet etter kampen påpekte han nettopp dette. At Udahl ikke skulle lastes
                          Mulig jeg skrev det litt dårlig, han skylder ikke på Udahl, men når du sitter i garderoben og treneren trekker frem en bom fra 20 cm som et eksempel på hvor nærme man var så er følelsen den spilleren sitter igjen med, "hadde jeg scora der hadde vi tatt poeng" og det hjelper ihvertfall ikke til å senke skuldrene neste gang han er i scoringsposisjon.

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13244

                            #15
                            Kan vi spyle apevirus vekk fra bortetribunen med noe antibac i vanningsanlegget før,under og etter kamp? Vil ikke ha sånne sprøytesår som det er bilde av i vg!

                            Kommentar

                            • pattriot
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Aug 2011
                              • 108

                              #16
                              Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                              Vifs forsvarskollaps i Drammen vil nok trigge både den irriterende gode kødden fra Jessheim og flere av hans medspillere.
                              Jeg har alltid trodd at denne kødden var fra Eidsvold?

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4303

                                #17
                                Opprinnelig skrevet av brune stakkeland

                                Mulig jeg skrev det litt dårlig, han skylder ikke på Udahl, men når du sitter i garderoben og treneren trekker frem en bom fra 20 cm som et eksempel på hvor nærme man var så er følelsen den spilleren sitter igjen med, "hadde jeg scora der hadde vi tatt poeng" og det hjelper ihvertfall ikke til å senke skuldrene neste gang han er i scoringsposisjon.
                                Du har et poeng. Dette håpløse utsagnet fra Fagermo da Discoverys utskremte spurte ham om spissduellen sier alt om hva han egentlig synes om Udahl:

                                – Den (spissduellen) er ikke jevn i det hele tatt, Kjartansson er førstevalget.

                                Sjukt motiverende for stakkars Udahl. Fyren er jo egentlig en klassespiss.

                                Kommentar

                                • gilbert
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 3170

                                  #18
                                  Det meste tyder på samme 11'er som sist, men med Knudsen inn for Holst.

                                  gilbert

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4303

                                    #19
                                    Opprinnelig skrevet av gilbert
                                    Det meste tyder på samme 11'er som sist, men med Knudsen inn for Holst.

                                    gilbert
                                    Noe tegn til Helland? Eller sikter han seg inn på RBK etter sommerpausen og drømmereprise?

                                    Kommentar

                                    • gilbert
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 3170

                                      #20
                                      Helland ute på banen og løp og sparka ball i dag, men ikke med i spillet det jeg kunne se. Nærmer seg nok, men neppe på benken denne gangen.

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎