Trømsø IL – LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 3954

    Dommer Marius Hansen Grøtta. Fra Molde.
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4303

      Når vi først diskuterer dommersituasjoner her inne, hvordan i alle dager var det mulig å ikke gi corner på den gode markkryperen til Adams i lengste? Er jo på vei inn før TIL-keeperen får fingrene på ballen. Dommer har prima utsyn, men gir utspark. Generelt svak dømming i en veldig overkommelig kamp.

      Sånn, nå er jeg ferdig Får minne meg selv på at jeg før sesongen ville sagt meg veldig fornøyd dersom vi skulle klare å gjenta 4. plassen fra i fjor. At vi ligger der vi gjør på toppen av tabellen – ubeseira – etter at en tredel av sesongen er spilt hadde jeg ikke en gang kunne drømt om. Tromsø drar nok fordel av å ha hatt en uke fri, mens vi hadde den største utladningen på en mannsalder i midtuka. Veldig mange slitne gulsvarte bein og hoder mot slutten der. Vi har bikka et par kamper vår favør på slutten (Haugesund og Molde), så da må vi forvente at vi også får noen i trynet innimellom.
      Last edited by Kanarivogel89; 29.05.2022, 20:30.

      Kommentar

      • ynnor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 857

        Som Sves skriver ,»etter at vi går
        opp i ledelsen så får de for alt og vi ingenting» Og når vi møter et lag som ikke spilte midtukekamp er det nok til at vi ikke holder helt inn. Nå bør vi som supportere sørge for at keepere får gult på Åråsen også når de drøyer. Verste med dommere er når de ikke dømmer for det samme.

        Kommentar

        • EPA
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Aug 2013
          • 149

          Opprinnelig skrevet av Kroktåa
          Beklager å måtte si det, men Magnus spiller sin verste kamp i LSK-trøya så langt.
          Rart de ikke ser dette fra sidelinjen og bytter han ut sammen med de andre byttene... helt elendig i dag, med unntak av ved 1-2 scoringen.

          Kommentar

          • Zindrinho
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2019
            • 455

            Vi mister mye råskap midt i banen når magnus skal være "ving", jeg skjønner ikke hvorfor vi fortsatte å forsvare oss i 352 idag når det ga så åpenbare åpninger på kantene, helstrup er den første i år til å se at dobling eller tripling der ute mot vingbackene våre er måten å gjøre det på. I 2 omg fikk jo t.o.m gundersen gå langt opp på vår halvdel som TILs venstre av 3 stoppere. Ekstra unødvendig å be magnus først om å bytte posisjon, og så i tillegg veksle mellom 2 roller offensivt og defensivt.

            Når skal vi begynne å overbevise a? Begynner å bli veldig mange "tar poeng på en dårlig dag" nå. Kanskje greit det er 3 ukers pause, få litt tid på feltet igjen.

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2870

              Opprinnelig skrevet av ynnor
              Når Geir Bakke får gult for å snakke til dommeren så skjønner man at det er noe
              Det var Akor som fikk det kortet. Antakelig for å "snakke". Det er litt skummelt at han applauderte til dommeren etterpå. Andre har fått karantene for slikt.

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4303

                Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                Det var Akor som fikk det kortet. Antakelig for å "snakke". Det er litt skummelt at han applauderte til dommeren etterpå. Andre har fått karantene for slikt.
                RBK, som i øyeblikket maltrakterer Enga på Infertility, og et Godset i kalasform i de to neste. Typisk om Akor får seg et par kamper av disiplinærutvalget til noldusforeningen.

                Kommentar

                • Zindrinho
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2019
                  • 455

                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                  RBK, som i øyeblikket maltrakterer Enga på Infertility, og et Godset i kalasform i de to neste. Typisk om Akor får seg et par kamper av disiplinærutvalget til noldusforeningen.
                  De gjør vel ikke noe med det med mindre gauseth tar det opp i fotballrunden, terje hauge er på hytta uten telefondekning som vanlig når det er foppalhelg så hvis ikke tvn snakker om det får ingen det med seg..

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 3954

                    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                    RBK, som i øyeblikket maltrakterer Enga på Infertility, og et Godset i kalasform i de to neste. Typisk om Akor får seg et par kamper av disiplinærutvalget til noldusforeningen.
                    Tipper alle er hundre prosent skjerpa igjen til møtet med RBK. Kanskje til og med den trønderske pasienten er klar til å bidra? Jeg synes kanskje det kan virke som Ogbu ubevisst undervurderte Tromsø litt. Han har jo vært stor i år og blir kanskje ubevisst litt cocky når vi møter et lag som Tromsø? Spesielt etter den starten både vi og han har hatt på sesongen. I alle fall spilte han vel sin svakeste kamp i år.

                    Blir ikke overrasket om vi viser mer spillemessig mot RBK og at vi presterer årsbeste. Jeg sier ikke at vi nødvendigvis vinner, RBK ser ut til å være i fremgang, men motstanden de fikk i dag var heller laber. Det blir tett og jevnt, men sjansene til en ny 3-poenger mener jeg er gode!
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • brune stakkeland
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2012
                      • 863

                      Tromsø er et veldig godt lag, og det hadde nok også en del å si at de hadde spillefri i midtuka mens vi hadde kanskje årets største kamp på onsdag. Ble nok litt utladning etter den, spesielt for de yngre spillerne våre. Men de forutsetningene må vi lære oss om vi skal være med i europa etterhvert.
                      Vi tar tromsø på åråsen.

                      Kommentar

                      • kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2288

                        Hadde null forventning når jeg så laget. Og jeg må si jeg er forundret over at Adams ikke startet og enda mer over at Holst på midt og Knudsen på kant.
                        Nå spilte Holst glimrende synes jeg og Mathew scora endelig. Men ellers gjorde Mathew en del typiske Mathew feil. Som å miste ballen i farlige posisjoner. Og det sedvanlige frisparket rett utenfor 16m som denne gang straffet seg. Mye nonchalant spill av andre også. Så glad på Vetles vegne at han fikk rettet opp sin tabbe.
                        Skjønner lite av rokkeringene allikevel. Svendsen kunne tatt kant. Holst kunne tatt Mathew sin plass så kunne Knudsen vært den kreative kraften på midt. Kunne kan byttes ut med burde. Med to ballvinnere på midt så åpenbart Bakke for seg en forsvarskamp. Det ble også feil å bytte inn KKK selv med slitne bein på banen. Han virker noe kamprusten enda. Ranger med sin løpskapasitet hadde gjort seg. Hva har skjedd med han. Er han ute i kulden?

                        Kommentar

                        • bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 2864

                          Opprinnelig skrevet av kunden
                          Hadde null forventning når jeg så laget. Og jeg må si jeg er forundret over at Adams ikke startet og enda mer over at Holst på midt og Knudsen på kant.
                          Nå spilte Holst glimrende synes jeg og Mathew scora endelig. Men ellers gjorde Mathew en del typiske Mathew feil. Som å miste ballen i farlige posisjoner. Og det sedvanlige frisparket rett utenfor 16m som denne gang straffet seg. Mye nonchalant spill av andre også. Så glad på Vetles vegne at han fikk rettet opp sin tabbe.
                          Skjønner lite av rokkeringene allikevel. Svendsen kunne tatt kant. Holst kunne tatt Mathew sin plass så kunne Knudsen vært den kreative kraften på midt. Kunne kan byttes ut med burde. Med to ballvinnere på midt så åpenbart Bakke for seg en forsvarskamp. Det ble også feil å bytte inn KKK selv med slitne bein på banen. Han virker noe kamprusten enda. Ranger med sin løpskapasitet hadde gjort seg. Hva har skjedd med han. Er han ute i kulden?
                          Helt enig her. Spesielt er jeg bekymret for denne bruken av Svendsen. Jeg elsker å se han når han kommer inn som innbytter men ofte skjer dette for seint. Når man først skal begynne å trikse og mikse med laget så kan vel han starte? Redd han ikke gidder rollen som super-sub om han aldri får starta
                          I år så tar vi alt

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎