Strømsgodset - Lillestrøm SK, Marienlyst søndag 26. juni kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3375

    #61
    Bedritent over hele linja. Skulle tro det var vi som spilte 120 min i cupen.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2127

      #62
      Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
      Blessing in disguise med Åsen ute de neste? Hatt en dalende kurve
      Enig. Skal ikke svartmale helt , dette var dagen hvor alt gikk galt. Men ja , Åsen har vært svak over lengre tid nå.

      Kommentar

      • kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2309

        #63
        Vi har vært dårligere på kunstgress iår (også). Og nå tok gliden slutt med et gedigent brak. Bakke fikk ikke svar på det han ønsket seg. Ble veldig statiske og strekk i laget.
        Dessvere ble vi også fryktelig mye svakere etter byttene

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2309

          #64
          Direkte rødt medfører det 2 kamper. Kan den ene sones mot Aafk til onsdag? Viktig å få med Åsen mot Viking

          Kommentar

          • Kjøttkaka
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2012
            • 291

            #65
            Det er jo som forventa å tape på Marienlyst, men dette var en ordentlig møkkakamp. Satser på at dette bare var et arbeidsuhell og ikke starten på en trend.

            Blir interessant å se hvordan vi spiller i neste kamp uten Åsen. Han har jo hatt en negativ treng, men samtidig legger vi jo veldig mye av spillet opp rundt ham.

            Kommentar

            • Pad
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2022
              • 676

              #66
              Godset altså med 120 min for flere av de som starter og man blir løpt totalt over i 2.omg. Skal egentlig ikke være mulig.
              Og den spilleren man ble lovt i Holst har man kun sett i noen minutt mot VIF, resten har vert daft og umotivert.

              Kommentar

              • Dole
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 1545

                #67
                Opprinnelig skrevet av kunden
                Direkte rødt medfører det 2 kamper. Kan den ene sones mot Aafk til onsdag? Viktig å få med Åsen mot Viking
                Bjørtuft fikk en kamps karantene etter direkte rødt kort tidligere i sesongen.

                ​​​​​​


                Kommentar

                • Dole
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 1545

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Pad
                  Godset altså med 120 min for flere av de som starter og man blir løpt totalt over i 2.omg. Skal egentlig ikke være mulig.
                  Og den spilleren man ble lovt i Holst har man kun sett i noen minutt mot VIF, resten har vert daft og umotivert.
                  Merkelig å trekke frem Holst etter dagens kamp.

                  Kommentar

                  • banan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2018
                    • 438

                    #69
                    Er tydelig at at gutta trengte å gå på en smell nå! I dag var de ikke der de skulle være mentalt i det helt tatt.
                    Så forhåpentligvis var​​​​ dette en vitamininnsprøytning de trengte for å kunne prestere på topp resten av sesongen!

                    Kommentar

                    • Pad
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2022
                      • 676

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Dole

                      Merkelig å trekke frem Holst etter dagens kamp.
                      Hvorfor? Spilleren som kanskje har vist minst av alle denne sesongen. Bruker 10 sek på å dra på seg et idiotisk gult kort som gjør at hans styrker å måte å spille på bir helt bort og den "duellen" med Friday på slutten der er jo også bare tull.

                      Kommentar

                      • BD
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2006
                        • 1401

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av kunden
                        Mange som underpresterer i 1.omgang. Men mener det samme bør få starte og så ta grep litt tidligere hvis vi ikke får opp energien.
                        Tobias inn for Åsen er jeg helt uenig i. Tobias har dessuten vært syk.
                        Synes det er greit at Adams prøver skudd men utførelsen er elendig. Kunne kommet seg enda nærmere og limt den i hjørnet.
                        Guffent at alle våre stoppere har gult.
                        Her tok du feil på absolutt alt mellom første og siste setning.

                        Kommentar

                        • brune stakkeland
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2012
                          • 874

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av banan
                          Er tydelig at at gutta trengte å gå på en smell nå! I dag var de ikke der de skulle være mentalt i det helt tatt.
                          Så forhåpentligvis var​​​​ dette en vitamininnsprøytning de trengte for å kunne prestere på topp resten av sesongen!
                          Det som bekymrer er at det var sånn mot tromsø, kamma (treningskamp) og junkeren og. Forhåpentligvis så fører det her til full skjerping fremover, for i dag var vi skrekkelig svake

                          Kommentar

                          • banan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2018
                            • 438

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Pad

                            Hvorfor? Spilleren som kanskje har vist minst av alle denne sesongen. Bruker 10 sek på å dra på seg et idiotisk gult kort som gjør at hans styrker å måte å spille på bir helt bort og den "duellen" med Friday på slutten der er jo også bare tull.
                            Han tar tak i Gulliksen. At Gulliksen veier like mye som en fjør og tåler like mye som porselen skal ikke lastes Holst!
                            Helt tullete å gå etter Holst i en kamp hvor det er 11 andre LSK- spillere som har større ansvar for at det ble tap!

                            Kommentar

                            • maxpayne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 1220

                              #74
                              Meget skuffende fra samtlige involverte. En grå og våt fotballhverdag ble for mye å håndtere. De fire neste kampene kommer til å definere om vi kan være med der oppe helt inn.

                              Kommentar

                              • kunden
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 2309

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av BD

                                Her tok du feil på absolutt alt mellom første og siste setning.
                                Deg om det. 4 av de 5 som kom inn gjorde ihvertfall ikke laget bedre. De var direkte svake, men det skyldes også selvsagt at alle formasjoner og relasjoner forsvant. Men enkeltprestasjonene var ikke akkurat habilt ES nivå.
                                Ogbu var nære rødt han også da han tapte duellen mot Friday. Men slapp heldigvis i tide

                                Nå spørs det hva den mistede invincible følelsen gjør med laget. Svaret får vi til onsdag allerede

                                Kommentar

                                • Tvilling
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 1467

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av kunden
                                  Direkte rødt medfører det 2 kamper. Kan den ene sones mot Aafk til onsdag? Viktig å få med Åsen mot Viking
                                  Cup er vel cup..?! Tror det blir karantene i ES

                                  Kommentar

                                  • Dumbo
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2004
                                    • 471

                                    #77
                                    Jeg er ganske enig med børspoengene til Svesengen i dag. 4 på hele gjengen (inkludert Holst og Kairinen) bortsett fra Ogbu 6 og Mads 5.

                                    Kommentar

                                    • Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4399

                                      #78
                                      Langt svakere enn Godset i dag. Likevel skaper de egentlig ikke så mye. Vi er nødt til å stramme til på defensive dødballer, for her er vi alt for porøse. Ellers er 2-0 100% Mathew sin feil. Utrolig godt satt av Tokstad, må sies. 3-0 er et vanvittig treff.

                                      Tar meg selv i å undre hvordan ting kunne sett ut om Adams kunne lært seg å spille til medspiller i bedre posisjon. Ibra hadde satt den, det kunne jeg vedda store kroner på.

                                      Og her ligger litt av forskjellen. Vi har vært veldig effektive i år. I dag gjorde ikke spillerne de riktige valgene. Pasningsspillet var svakt og vi tapte utrolig mange andreballer. Godset skal ha sin del av honnøren her, for de var virkelig kompromissløse i stilen.

                                      Vi har absolutt ingen unnskyldninger i kveld. Samtlige er langt unna der de skal være og Godset vinner fullt fortjent. Drammenserne er ordentlig gode når de først har dagen, så vi skal ikke grave oss ned her. Den største svakheten deres er mangelen på stabilitet.

                                      Men vi må få skikk på spillet på bortebane, for dette holder ikke. KBK neste må vinnes, men framstår som et gigantisk bananskall akkurat nå. Fortsatt en helt sinnsvak sesongstart vi har hatt. Opp på hesten igjen neste søndag, så er mye glemt!
                                      Last edited by Kanarivogel89; 26.06.2022, 21:32.

                                      Kommentar

                                      • Lars Henrik Dahl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2020
                                        • 2188

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Dole

                                        Merkelig å trekke frem Holst etter dagens kamp.
                                        Merkelig å bruke ordet umotivert om Holst. Mange ting man kan si negativt om hans prestasjoner, men umotivert er ikke en av dem.

                                        Kommentar

                                        • Lars Henrik Dahl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2020
                                          • 2188

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                          Langt svakere enn Godset i dag. Likevel skaper de egentlig ikke så mye. Vi er nødt til å stramme til på defensive dødballer, for her er vi alt for porøse. Ellers er 2-1 100% Mathew sin feil. Utrolig godt satt av Tokstad, må sies. 3-1 er et vanvittig treff.
                                          Fikk vi et mål jeg ikke fikk med meg?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎