LSK - Tromsø 7. aug klokka 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2886

    #81
    Vi har kanskje 100 innlegg idag! Ikke én gir sjanse. Det er faen meg for dårlig. Og hvor er plan B?
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9403

      #82
      Bra av Moen å legge til for all ræl-drøyinga til TIL. Han var på ball der!

      Mads man of the match!

      Resten stolpe.

      Kommentar

      • Dumbo
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2004
        • 473

        #83
        Vi skled på det første av de fire etterfølgende bananskallene. Dermed kan vi glemme topp 2-plassering og heller drømme om å kapre bronsemedaljene i kamp mot Viking, Rosenborg og Vålerenga.

        Kommentar

        • Lars Henrik Dahl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2020
          • 2188

          #84
          Opprinnelig skrevet av BD
          Hvis Holmbert vinner en duell snart kan det være muligheter her
          Sant. Det hjalp, det ga oss 1-1. Ikke mange gode oppspill til ham i dag, men bedre i 2. Omgang

          Kommentar

          • occean-fan!
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 681

            #85
            Alle kamper er kjempeviktige fremover! Vi er 1 poeng foran mitt budsjett til seriegull. Så det er lov å håpe. Men pilen peker litt feil vei. Sørlandet neste!!!

            Kommentar

            • plantemiddel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2012
              • 801

              #86
              Tror vi hadde vunnet dette her med Åsen på banen. Noen som kjenner til status på skaden hans?

              Kommentar

              • Pad
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2022
                • 680

                #87
                Grusom kamp hvor man er heldig som ikke taper 2 og 3-0. Også er det jo veldig symbolsk at det keeperen som kommer opp å scorer.
                Og hvordan er det mulig å miste dødballstyrken så plutselig, i dag kunne man hatt 50 stk uten å score.

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4417

                  #88
                  Skrekkelig kamp, men satt egentlig med følelsen at vi skulle stjele alle tre på slutten der. Vi sliter alltid mot Tromsø i det siste. Bra vi i alle fall får med oss noe. Dette var etter min mening den vanskeligste av de fire neste kampene. Resten må vi ha 9 av 9 poeng om det skal være liv laga.

                  Få på Gulbrandsen til uka nå da, Simon!

                  Kommentar

                  • Lars Henrik Dahl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2020
                    • 2188

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av bjarmann
                    Vi har kanskje 100 innlegg idag! Ikke én gir sjanse. Det er faen meg for dårlig. Og hvor er plan B?
                    Vi har kanskje 15 innlegg utenom cornere. Vi kunne hatt 100. 3-4 var brukbare, og ga et par sjanser. Bl.a. Holmbert header litt for svakt utenfor. Et annet hvor Holmbert ikke når helt fram med beinet.

                    Kommentar

                    • maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1223

                      #90
                      Det var ett viktig poeng. Ny spiss må på plass. Vi bør stille med de tre beste bak fra start resten av eliteseriekampene. Byttene bak i dag kostet oss 3 poeng.
                      Last edited by maxpayne; 07.08.2022, 19:34.

                      Kommentar

                      • Dumbo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2004
                        • 473

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        Det var ett viktig poeng. Ny spiss må på plass. Vi bør stille med de tre beste bak fra start ressten av eliteseriekampene. Byttene bak i dag kostet oss 3 poeng.
                        Neppe. Kampen hadde trolig endt målløs om ikke Tromsø hadde scoret først

                        Kommentar

                        • Håvard Ottesen
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Aug 2012
                          • 136

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                          Tror vi hadde vunnet dette her med Åsen på banen. Noen som kjenner til status på skaden hans?
                          Enig. Sikker på at vi hadde dunka inn en goal på en av de dødballene vi fikk mot slutten om Åsen hadde slått. Helland off point i dag

                          Kommentar

                          • bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 2886

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Håvard Ottesen

                            Enig. Sikker på at vi hadde dunka inn en goal på en av de dødballene vi fikk mot slutten om Åsen hadde slått. Helland off point i dag
                            Hva skjer med foten til Helland om dagen? Innlegg fullstendig blottet for brodd. Skuffende! Hadde så trua etter goalen når vi fikk de mulighetene men de ble skuslet bort med svake legg
                            I år så tar vi alt

                            Kommentar

                            • plantemiddel
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2012
                              • 801

                              #94
                              Var faktisk ganske sikker på at vi skulle ta dette eller 1-1. Hadde ganske mange bra innleggsmuligheter som tidligere i år har gått inn.

                              Kommentar

                              • Zindrinho
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2019
                                • 488

                                #95
                                Det går an å lure på kampplanen idag, 1omg kommer første innlegg som havner i nærheten av holmbert etter 40min. Så kommer helland inn og vi har en periode med innleggsbonanza, men han skal stå på høyre side, og fremdeles er det dragsnes som slår 3av4 innlegg. Når helland slår blei det mye med høyrefoten, skulle sett flere innlegg slått fra dødlinja og ut på straffemerket med riktig fot, kun dragsnes som tok sjansen idag men det sjorta på kvalitet.
                                Syns vi blir altfor lette å lese og stenge av, altfor lite variasjon i spillet, vi blei frustrert og prøvde på mye vanskelige ting istedetfor å være litt mer klinisk, vi gjør de samma dumme feilene kampen igjennom og jeg skjønner ikke at det ikke blir tatt tak i tidligere.

                                Kommentar

                                • Pad
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2022
                                  • 680

                                  #96
                                  Vi får ta å takke for frisparket på 1-1 vertfall, ganske sykt å dømme der.

                                  Kommentar

                                  • Aderyn
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Dec 2020
                                    • 133

                                    #97
                                    Fridjonsson er virkelig ikke optimalt mot lag som står høyt og ønsker å spille. Spesielt når vi ikke har farten på kantene til å komme høyt nok med hele laget. Blir for lite gjennombruddsfarlige, 1 omgangen var helt grusom pga dette. Hjalp litt når Svendsen kom inn, som hadde et godkjent innhopp, litt mer 1v1 ferdigheter og klarte å sette litt fart mot Tromsø laget som var med på å presse de litt lavere som etter hvert ga oss sjansene og målet, selv om det skal sies Svendsen hadde noen andre svake involveringer. Må gjøre alt for å få på plass Gulbrandsen ASAP, hadde gitt oss en helt annen dimensjon i kamper som dette, og for øvrig den mot Antwerp. Hadde gitt oss fart til å strekke mostanderen og få resten av laget høyere i banen mot etablert forsvar.

                                    Røsler trenger også forresten et kurs av Ogbu i hvordan å angripe rom med ballen i beina. Har mye plass foran seg til tider som han kan forsere inn i for å kunne skape overtall men blir litt for passiv. Skinnsykt målet til Hedenstad der, selv om vi gjerne skulle hatt 3 poeng så føltes den scoringen som en seier i en liten stund der.

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3171

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Aderyn
                                      Røsler trenger også forresten et kurs av Ogbu i hvordan å angripe rom med ballen i beina. Har mye plass foran seg til tider som han kan forsere inn i for å kunne skape overtall men blir litt for passiv.
                                      Irriterte meg grønn over akkurat det samme, fo rikke å snakke om prestasjonen på Tromsøs mål.
                                      Colin kan bli god han, men akkurat nå mangler det en god del.
                                      Egentlig et symptom på et større problem. Vi har en god ellver, men så snart noen er skadet eller skal hviles, så faller vi markant i kvalitet.

                                      Kommentar

                                      • Fugggel
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2020
                                        • 489

                                        #99
                                        Må si jeg er litt bekymret over trenden i det siste. Det handler ikke i stor grad om resultater. Fordi de har vi levert jevnt og trutt. Det jeg bekymrer meg over er at vi spiller betydelig dårligere kamper om dagen, selv de vi har vunnet. Vi skaper mindre, vi sliter i press, vi sliter med frispilling og vi slipper til mer sjanser. Dessverre ser vi at flere har en betydelig formdupp og det er for mange på en gang. jeg er skuffet over at forsterkningene ikke er signert allerede. Vi har hele tiden hatt behov for å ha en offensiv forsterkning og det uavhengig av skaden til Akor. At vi da ikke har hatt den spilleren klar 01.08 er etter min mening ikke godt nok. At vi trenger en spiss er relativt åpenbart all den tid vi ikke evner å spille Fridjonsson god med de offensive spillerne vi har. Men etter min mening er behovet for en kant også stort. Svendsen er ikke i nærheten om dagen, Åsen sliter med småskader og med Hellands historikk så er faren for en ny skade stor. Denne spilleren burde allerede vært signert, med det kampprogrammet vi har i august så må jeg si at det er rart vi ikke har lykkes med det. Å ja jeg skjønner at det ikke bare er å hente spillere, men med tabellplassering osv så bør vi være attraktive. Behovet for et alternativ til på stopperplass begynner også å komme til syne. Røsler er ikke god nok, Garnås har en nedadgående kurve samme med Pettersson og Slørdahl er ikke i nærheten.

                                        vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men behovet for å lette på frustrasjonen gikk utover forumet i kveld

                                        Kommentar

                                        • Kroktåa
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2015
                                          • 2889

                                          Litt for funfact statistikkene:

                                          Har det skjedd før at vi har fått hjørnespark før noen av våre spillere har vært nær ballen?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎