LSK - Tromsø 7. aug klokka 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4322

    Psyché er for øvrig speller. Synd han ikke er noen år yngre. Alltid hatt sansen for ham. Garnås - Ogbu - Psyché ville vært litt av en betongvegg.

    Kommentar

    • BD
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2006
      • 1395

      Opprinnelig skrevet av Zindrinho
      Det går an å lure på kampplanen idag, 1omg kommer første innlegg som havner i nærheten av holmbert etter 40min. Så kommer helland inn og vi har en periode med innleggsbonanza, men han skal stå på høyre side, og fremdeles er det dragsnes som slår 3av4 innlegg. Når helland slår blei det mye med høyrefoten, skulle sett flere innlegg slått fra dødlinja og ut på straffemerket med riktig fot, kun dragsnes som tok sjansen idag men det sjorta på kvalitet.
      Syns vi blir altfor lette å lese og stenge av, altfor lite variasjon i spillet, vi blei frustrert og prøvde på mye vanskelige ting istedetfor å være litt mer klinisk, vi gjør de samma dumme feilene kampen igjennom og jeg skjønner ikke at det ikke blir tatt tak i tidligere.
      Tipper man har et håp om at Helland skal komme i posisjon til å skyte. Han er vår beste avslutter fra lengre hold. Problemet er vel at rykket ikke er som i gamle dager og at lagspillet satt dårlig i går - da blir det vanskelig å komme seg i posisjon. Slik det ble i går kunne han like gjerne spilt back og slått Påsan-/bannaninlegg.

      Kommentar

      • Zindrinho
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2019
        • 476

        Opprinnelig skrevet av BD

        og slått Påsan-/bannaninlegg.
        Hadde vi hatt Pål Strand på venstre i går hadde vi vinni bare pga innlegg ville treffi hue på holmbert istedetfor knehøyde på ander jensen.. kan kanskje lage samme argument om jerry åsen og.
        Det jeg har problemer med er at vi ikke får utnytta den éne styrken holmbert har, vinne dueller der han er, ikke jage bakromsballer eller skulle komme skliende inn på bakerste. Da må jo våre beste føtter være på riktig side, det virker så elementært for meg at jeg fatter ikke hvorfor vi ikke gjorde det slik.
        Flytt nå heller ibrahimaj tilbake på høyresida så kan han komme skliende inn bak hvis holmbert bommer etter innlegg fra helland på venstresida.

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4322

          Kudos til laget og alle her inne som klarte å ha fokus på de rette tingene. I Viking, Molde, B/G, RBK hadde man gått mann av huse for å klage på handssituasjonen med Helland/Kamanzi, som jo for så vidt ville blitt fanget av VAR 10/10 ganger og av dommer kanskje 8/10 ganger, men i stedet valgte vi heller å problematisere den pisse elendige opptredenen våres. Vi fortjente virkelig ingen seier på søndag. Uavgjort var dog et fair resultat, så digg at Mads beholdt kylan på slutten der.

          Passer fint med Jerv til helga. Har ikke tatt et poeng siden Molde dreit seg ut. 16 baklengs siste fire. Bare å håpe man kan skyte på seg litt selvtillit her!

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎