ECL 3. runde: Royal Antwerp FC - Lillestrøm Sportsklubb, Bosuilstadion, 11. aug 19:30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sailor Man
    Moderator
    • Jun 2007
    • 1340

    #61
    Opprinnelig skrevet av MortenA

    Og hvilke svar sitter vi igjen med?
    Rösler fikk sin fulle hyre, han - akkurat som resten av laget. Synes det er vanskelig å trekke ut noen særlig svar fra den kampen, hvor vi rett og slett ble utklassa.

    Kommentar

    • Nosferatu
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 687

      #62
      Opprinnelig skrevet av Sailor Man
      Rösler fikk sin fulle hyre, han - akkurat som resten av laget. Synes det er vanskelig å trekke ut noen særlig svar fra den kampen, hvor vi rett og slett ble utklassa.
      Ikke at det er en ny tanke, men man kan i alle fall konstatere at dersom - dersom - Rösler er tiltenkt rollen som den sentrale, spillende stopperen etter Ogbu, har han et stykke igjen til det nivået. Ogbu klarer beviselig, ganske uanstrengt, å utmerket seg positivt mot et lag som Royal Antwerp, selv om laget som sådan blir utklasset. Det sier en hel del om Ogbu.

      For ordens skyld var ikke Rösler spesielt elendig, men fy faen så mye dårligere vi blir når Ogbu ikke spiller. Gammelt nytt, joda, men likevel.
      For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

      Kommentar

      • Sailor Man
        Moderator
        • Jun 2007
        • 1340

        #63
        Opprinnelig skrevet av Nosferatu

        Ikke at det er en ny tanke, men man kan i alle fall konstatere at dersom - dersom - Rösler er tiltenkt rollen som den sentrale, spillende stopperen etter Ogbu, har han et stykke igjen til det nivået. Ogbu klarer beviselig, ganske uanstrengt, å utmerket seg positivt mot et lag som Royal Antwerp, selv om laget som sådan blir utklasset. Det sier en hel del om Ogbu.

        For ordens skyld var ikke Rösler spesielt elendig, men fy faen så mye dårligere vi blir når Ogbu ikke spiller. Gammelt nytt, joda, men likevel.
        Du har rett i det - Ogbu har en fysikk og innstilling som er på internasjonalt nivå - mangler fortsatt litt på det taktiske og på valg, men i duellspillet er han allerede på bra europeisk nivå, synes jeg. Rösler er en annen spillertype, uten den fysikken Ogbu har, men med bra teknikk og pasningsfor (i utgangspunktet i alle fall). Det er litt urettferdig overfor Rösler å tenke at han skal kunne erstatte Ogbu.. Hvis han forsvinner må vi legge om måten vi spiller på, tror jeg.

        Kommentar

        • Zindrinho
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2019
          • 476

          #64
          Opprinnelig skrevet av LS89
          Herlig, du har rett! Det er nytt system nå iflg uefa.com, jeg hadde ikke hørt noen nevne det før, de 100'000euro pr runde du er med i i tillegg til de nevnte summene for å ryke ut i en bestemt kval.runde.

          "• The 3% of gross revenue earmarked for clubs participating in the qualifying rounds will be distributed according to new criteria for this cycle: instead of cumulative amounts per round played, clubs will receive €100,000 per round and a fixed amount upon elimination (the later the elimination stage, the higher the amount)."

          https://editorial.uefa.com/resources...2022_47_en.pdf (punkt 2)

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2306

            #65
            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

            Vg+ sitt studio? eller kjørte RB studio og?
            VG+ sitt.
            Men det har allerede blitt postet at TLO er i kontakt med Brøndby.

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4322

              #66
              Antwerp har innledet sesongen med seks strake seire og tabelltopp de. Og bak der igjen luska Basaksehir som ble for sterke for belgierne i playoff-runden. Heldige med trekninga kan man ikke akkurat hevde vi var. Pokkers Flora Tallinn som kødda det til for oss

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎