Jerv - LSK, Søndag 14.08.22, kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kenneth_81
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Jul 2022
    • 18

    Har vi bortimot det dårligste grunnspillet i eliteserien?

    Kommentar

    • Sailor Man
      Moderator
      • Jun 2007
      • 1360

      Det eneste å ta med seg fra denne kampen er å forstå at vi ikke er gode hvis vi ikke spiller med den gutsen og intensiteten vi gjorde i starten av sesongen. Forhåpentligvis er dette en vekker som gjør at spillerne tar seg litt i nakken.

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9402

        Stolpe på absolutt samtlige.

        Sves ruller vel firere?

        Kommentar

        • *eLSKerLSK*
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2005
          • 415

          Opprinnelig skrevet av Kenneth_81
          Har vi bortimot det dårligste grunnspillet i eliteserien?
          Har vi noe grunnspill utover støttepasninger i backrekka/MHC?

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3381

            Trøsten er at vi ikke behøver stresse med medaljeambisjoner resten av året.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • Pad
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2022
              • 680

              Svakeste trenerprestasjon siden Runar på Lerkendal for noen år siden?
              Bommer på absolutt alt i dag.

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3381

                Opprinnelig skrevet av Pad
                Svakeste trenerprestasjon siden Runar på Lerkendal for noen år siden?
                Bommer på absolutt alt i dag.
                Tja, Lennartson i Stavanger var vel ikke noe høydare heller, men Bakke er virkelig nødt til å finne opp kruttet kjapt dersom vi skal havne på øvre halvdel.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • Lars Henrik Dahl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2020
                  • 2188

                  Opprinnelig skrevet av kunden
                  Er det lov å drømme at dette blir vendepunktet. At vi må ned i kjelleren. Eller er det begynnelsen på en mørk høst. Etter disse 3 lette kampene venter Glimt, bart, moille, enga og godset. Slik det ser ut nå blir dette stygt men det har en måte å gå seg til.
                  Bør Ogbu ta et gult i neste? Slik at han er klar for de 5 neste? Jeg mener JA
                  Nei, det er dessverre ikke lov til. Dette har ligget i kortene en stund. Vi har sett dårligere og dårligere ut, også i tiden før Adams ble skada. Åsen mangler på banen, ikke først og fremst som spiller, men som leder. 50 minutter ut i kampen tenkte jeg at dette kommer Jerv til å vinne 1-0 på straffe. Alt vi gjorde, og alt dommer fant på underveis tilsa at det var slik det kom til å gå. Hvordan det er mulig å bare legge til 5 (ja, det ble mer etter hvert) kan man bare lure på. Den ene skaden hvor Holmbert fikk kneet i bakhodet tok alene nesten 3 minutter. Straffa var i beste fall superbillig, men hva kan man si? Det var helt på linje med prestasjonene ellers av dommer, som var omtrent like dårlig som alle på LSK. Svendsen (med unntak av bom på åpen mål) er vel en av få som går av med æren i behold.

                  Vi skapte rikelig nok til at vi burde scora 3 mål, men det vi slapp til i mot av sjanser og overgangsmuligheter ville endt tosifra i Belgia. Glem medaljer, glem Europa neste år, dette blir stygt. La oss håpe at vi holder oss foran Enga.

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2886

                    Stryk til Bakke! Hvorfor I helvete starter vi med det samme laget når vi gjentatte ganger har sett ar det ikke funker? Å møte dette laget er så forutsigbart som det er mulig å komme
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • Lars Henrik Dahl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2020
                      • 2188

                      Gi gutta en uke på spa. Tror de trenger å slappe av litt, få ned skuldra, litt teambuilding. De er tunge, ute av sync, samhandling helt fraværende, samholdet virker tynnslitt nå...

                      Kommentar

                      • Pad
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2022
                        • 680

                        SI hva man vil om Kaan fremover, men det som skjer når han går av er jo det vi ser hver eneste gang. Mister alt av eget spill og det ender med en konkurranse om hvem som kan slå de skumleste pasningene i forsvar for så å se hvor langt de greier å sparke den fremover.

                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3381

                          Nå har Sves røyka noe som neppe er lovlig. Han gir både Edh og Ranger 4. Ranger var et hode høyere enn Edh i dag, og fikk til mer på sine 24 min enn Edh på sine 66. At Edh fikk være på banen så lenge er vel også skadelig for utviklingen hans. For å gjøre vondt verre; Dragsnes fikk en 3er. At han gir Bakke en 3er oppsummerer vel bare samrøret.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2315

                            Denne nedturen minner ikke så lite om nedrykket. En varslet katastrofe. Formen har vært dalene. Resultater, spill, sjanser og innsats. Men ingen grep har blitt gjort. Kun når vi har kommet under eller desperate grep i sluttsekundene.

                            Det kan også virke som om "suksessen" har gått til hodet på flere. At man ikke trenger å gi alt i hver kamp. At det årner seg hvis man jogger litt rundt, drar ei finte hilsen Kunta Kinte.
                            Det blir spennende å se hvor bra dette samholdet er. Som det er blit skryti så fælt av, hvordan det er i motgang. Klarer de å dra hverandre opp eller blir det en nedagående spiral.

                            Kommentar

                            • LS89
                              Kamptrådkongen
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2013
                              • 3335

                              Den defensive tryggheten som var bunnsolid før sommeren er fullstendig fraværende. Flatt batteri på flere, og det er nesten som man sitter med en følelse av at spillerne tror de er bedre enn de er.

                              Pasningskvalitet forferdelig, ikke greier vi å slå innlegg, Kairinen har strøm i skoa, Dragsnes slår innlegg langt bak mål, Garnås slår innlegg fra egen halvdel (!) helt uten mål og mening. Pettersson ble fraløpt i hver duell.

                              Dette var som å se LSK før Bakke/Myhre kom inn.

                              Sjokkerende svakt.

                              Kommentar

                              • Pad
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2022
                                • 680

                                Opprinnelig skrevet av LS89
                                Den defensive tryggheten som var bunnsolid før sommeren er fullstendig fraværende. Flatt batteri på flere, og det er nesten som man sitter med en følelse av at spillerne tror de er bedre enn de er.

                                Pasningskvalitet forferdelig, ikke greier vi å slå innlegg, Kairinen har strøm i skoa, Dragsnes slår innlegg langt bak mål, Garnås slår innlegg fra egen halvdel (!) helt uten mål og mening. Pettersson ble fraløpt i hver duell.

                                Dette var som å se LSK før Bakke/Myhre kom inn.

                                Sjokkerende svakt.
                                Syns dette ser ut som LSK etter at Bakke/Myhre kom inn i starten av OBOS, før man hentet inn nye krefter. Så får vi håpe noe av det samme skjer i år.

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3164

                                  I dag fikk vi se hvor svake et OBOS-lag kan være. Bare så jævlig synd at det var laget som spilte i røde drakter.

                                  Kommentar

                                  • maxpayne
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 1222

                                    Dette er faktisk riktig så flaut for ett trenerteam som legger seg ned før Antwerp kampen for å slå Jerv i dag. Jeg kunne fint levd med ett tap i Grimstad om det var riktig så ufortjent men det var det slettes ikke. Poengene som er samlet i sesongen er ikke fordi vi har sprudlet offensive men fordi vi har hatt god utdeling og en rimelig trygg defensiv. Det defensive må på plass igjen selv om motstanderen heter Jerv eller Sandefjord. Det har sneket seg inn att vi er bedre enn det vi er i spillergruppa og da ender det dessverre med det pinligste tapet så langt i elitserien for noe lag i år. De eneste som får godkjent er Ogbu og Garnås og til nød Mathew av de som startet av utespillerene. Jeg gir ikke nødvendigvis Edh noe mere skyld enn andre i dag, men gud bedre hvor det ropes etter noen med mere erfaring på den plassen.

                                    Kommentar

                                    • Playboy1
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 2127

                                      Opprinnelig skrevet av MortenA
                                      Nå har Sves røyka noe som neppe er lovlig. Han gir både Edh og Ranger 4. Ranger var et hode høyere enn Edh i dag, og fikk til mer på sine 24 min enn Edh på sine 66. At Edh fikk være på banen så lenge er vel også skadelig for utviklingen hans. For å gjøre vondt verre; Dragsnes fikk en 3er. At han gir Bakke en 3er oppsummerer vel bare samrøret.
                                      Hverken Edh eller Ranger er gode nok.
                                      Vi vil gjerne med rette støtte våre lokale mest mulig , men de begge er OBOS-kvalitet . Her må vi få inn noe bedre snarest , så sant ikke trener gruppa har trua på at Svendsen , tregs noen andre som kan gjøre en bedre jobb?
                                      Last edited by Playboy1; 15.08.2022, 02:31.

                                      Kommentar

                                      • bjarmann
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 2886

                                        Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                        Hverken Edh eller Ranger er gode nok.
                                        Vi vil gjerne med rette støtte våre lokale mest mulig , men de begge er OBOS-kvalitet . Her må vi få inn noe bedre snarest , så sant ikke trener gruppa har trua på at Svendsen , tregs noen andre som kan gjøre en bedre jobb?
                                        Må du slappe av litt. Verken Edh eller Ranger er OBOS. Begge har tidligere vist meget gode kvaliteter og stort potensiale. At begge fremstår som søppel akkurat nå endrer ikke på det
                                        I år så tar vi alt

                                        Kommentar

                                        • Playboy1
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 2127

                                          Opprinnelig skrevet av bjarmann

                                          Må du slappe av litt. Verken Edh eller Ranger er OBOS. Begge har tidligere vist meget gode kvaliteter og stort potensiale. At begge fremstår som søppel akkurat nå endrer ikke på det
                                          Joda , var nok litt kvass i kampens hete , og skal moderere meg litt , og OBOS kvalitet var litt drøyt.
                                          Ja de har prestert bra tidligere i TL , så potensiale er jo der , kanskje derfor skuffelsen er så stor?
                                          Men pr d.d er de svake , sett ut fra spilletid spesielt Edh har tatt ett par steg bakover
                                          Men det skal da være sagt også , at det er flere andre spillere på laget , som burde få seg litt pause nå.
                                          Last edited by Playboy1; 15.08.2022, 12:13.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎