LSK - Kristiansund 28.8 kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3324

    #81
    Jeg forstår ikke signeringa av Lundemo.

    Kommentar

    • occean-fan!
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 660

      #82
      Enig. Lundemo er en veik og traurig spiller.

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4321

        #83
        Vil også legge til at KBK er et møkkalag som jeg gleder meg til rykker ned. Trengte dem ikke alle tre poengne da? Å begynne å drøye etter femti minutter spilt når de desperat trenger seire for å overleve i ES er mildt sagt spesielt.

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2869

          #84
          Er helt åpenbart at de andre topplaga har en helt annen kvalitet enn oss. Vi har jo ikke annet grunnspill enn å trille bak. Ingen bevegelse foran ballfører. Scorer på tilfeldigheter og dødball. Kan ikke på stående fot huske en kamp hvor vi virkelig spiller godt i en hel omgang. Traust og jævlig. Og er det bare meg eller begynte alt å dale når vi på død og liv skulle presse kaan inn på midten? Frykter neste match blir et mareritt av dimensjoner!
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • Oddis
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 2744

            #85
            Opprinnelig skrevet av occean-fan!
            August og denne kampen gjør så vondt. Tips til å komme seg igjen etter slike kamper ?
            Store mengder Whiskey. Eneste som hjelper for meg.
            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

            Kommentar

            • niko
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2008
              • 444

              #86
              Helt ubegripelig for meg å se Kristiansund dra ned tempoet og hale ut tiden utover i andre omgang. De har et desperat behov for trepoengere, og så holder de på sånn?

              Kommentar

              • Cyrus IV
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Jun 2022
                • 24

                #87
                Merkeligste kampen jeg har sett på lenge. Minner meg om glansdagene da vi kjempa for overlevelse. Får passe oss nå sånn at ikke enga sniker seg forbi.

                Kommentar

                • BD
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2006
                  • 1387

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                  Klokkeklar stolpe på finnen i dag.
                  Kairinen var rett og slett veldig dårlig igjen, ja. Er også skuffet over hva Fridjonsson, med unntak av scoringen naturligvis. Selv det han skal være god på, som hodedueller og å holde på ballen, mislykkes han med. Som oftest klarer han ikke engang forstyrre motspilleren nok til at headingen blir upresis. Det var faktisk noe helt annet da Lehne gikk i de samme duellene.

                  Det positive i går begrenser seg til Knudsen og at Lehne så ut til å være i ålreit form. Synes ikke Garnås, Ranger eller Lundemo var særlig dårligere enn de andre.

                  Kommentar

                  • P0P_Corn
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Apr 2004
                    • 161

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av BD

                    Kairinen var rett og slett veldig dårlig igjen, ja. Er også skuffet over hva Fridjonsson, med unntak av scoringen naturligvis. Selv det han skal være god på, som hodedueller og å holde på ballen, mislykkes han med. Som oftest klarer han ikke engang forstyrre motspilleren nok til at headingen blir upresis. Det var faktisk noe helt annet da Lehne gikk i de samme duellene.

                    Det positive i går begrenser seg til Knudsen og at Lehne så ut til å være i ålreit form. Synes ikke Garnås, Ranger eller Lundemo var særlig dårligere enn de andre.
                    Enig i det meste - syns Garnås var meget svak med ball i beina, uvanlig mye feilpasninger. Duoen på midten klarte ikke styre/vinne kampen.

                    Kommentar

                    • Kroktåa
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2015
                      • 2882

                      #90
                      Fehuet Vegard Hansen ville ha rødt på Helland for "stemplingen" av en KFK-er som kommer seint inn i en sklitakling. Men han nevner ikke at Ulvestad stempler Åsen på en enda verre måte etter 67 minutter.

                      Kronidiot!

                      kne.jpg

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎