Søpla - LSK; Søndag 04.09.22, kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • niko
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2008
    • 447

    #81
    Opprinnelig skrevet av Playboy1
    Skulle bare ønske vi hadde en spiller type ala Osame
    Er vel han som er hovedforskjellen på lagene i dag? De har en som kan skape ting på egenhånd, noe vi mangler.

    Kommentar

    • maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1214

      #82
      Vi har visst hvor den store trusselen fra enga er og det å komme opp med og la Ranger ta den kampen ganske alene er som å be om juling.

      Kommentar

      • Sailor Man
        Moderator
        • Jun 2007
        • 1353

        #83
        Opprinnelig skrevet av niko

        Er vel han som er hovedforskjellen på lagene i dag? De har en som kan skape ting på egenhånd, noe vi mangler.
        Han var én av forskjellene i hvert fall. Man kunne se det fra start av at Enga ville det mer enn oss. Aggressivt press, trøkk o duellene. Vi hadde ingen av delene, og det aller mest skuffende var den ekstremt slappe avslutninga på kampen. Virka som hele laget ga opp etter 3-1.

        Kommentar

        • ChristerH
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2006
          • 199

          #84
          Håper vi får se en forbanna Bakke nå, ikke noe rolig diplomatisk piss

          Kommentar

          • Playboy1
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 2125

            #85
            Opprinnelig skrevet av Sailor Man

            Han var én av forskjellene i hvert fall. Man kunne se det fra start av at Enga ville det mer enn oss. Aggressivt press, trøkk o duellene. Vi hadde ingen av delene, og det aller mest skuffende var den ekstremt slappe avslutninga på kampen. Virka som hele laget ga opp etter 3-1.
            Støttes 100%

            Kommentar

            • Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2125

              #86
              Opprinnelig skrevet av ChristerH
              Håper vi får se en forbanna Bakke nå, ikke noe rolig diplomatisk piss
              Ble nok det siste ja

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3159

                #87
                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                De som fryktet at Garnås ikke holdt nivået har fått så til de grader rett!
                Pisspreik

                Kommentar

                • maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1214

                  #88
                  MHC har også en rimlig svak dag på jobb. Mye rart går galt på alle 3 baklengsmålene. Først bør Ogbu rydde bort en hodeduell før det kommer en bra prestasjon der han lurer ballen forbi Garnås og helt borte ved stolpen, men det er keeperhjørnet. 2 - 0 målet starter med en horribel offside av Ranger før han blir med ut på en ryggetur av dimmensjoner. MHC bør få hånden på det innlegget mener jeg. 3 - 1 vil alle legge skyld på Garnås men situasjonen starter med en horribel klarering av Rösler der han heller bør spille 2 helt ledige spillere nærme langs linja. Så dårlig av Garnås, før Knudsen heller ikke vil prøve. MHC bør også på en god dag ta 3 - 1 målet.
                  Last edited by maxpayne; 04.09.2022, 21:46.

                  Kommentar

                  • Grankanari
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Jun 2018
                    • 125

                    #89
                    Vi var hverfall 3200 stk som møtte opp i dag. Neste år håper vi på 3211!

                    Kommentar

                    • Playboy1
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 2125

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av G-Man

                      Pisspreik
                      Enig . Vi bør ikke henge ut enkeltspillere idag. Vi tapte som ett kollektiv . Garnås blør for drakta , 1 stor tabbe og 1 scoring , la oss kalle det Even.
                      For min del , samme hvor vondt det er å innrømme , så lå det i kortene at vi skulle tape idag . Vi har hatt en nedadgående kurve over lengre tid og det motsatte for søpla.

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3374

                        #91
                        Med den formen Saraoui er i om dagen, så forsvinner han nok snart til utlandet. Egentlig rart at noen ikke har snappet opp han før. Når det gjelder eget spill, så er det tydelig at pasningsspillet vårt er under enhver kritikk. Vi evner kun i korte perioder å spille som lag, og blir stort sett et hakk for seine i duellene.

                        Målene imot burde være mulig å luke vekk. 1-0 må vi være tettere i motstander. Den er heller ikke utagbar for Mads. 2-0 er ballwatching av ypperste merke. 3-1 er et resultat av at vi gir bort ball i det vi skal spille oss ut bakfra. Søpla har mye ball i dag, men skaper ikke all verden i spill. Saraoui er mer enn en håndfull for de fleste i Eliteserien, og det er forskjellen. Målene vi får imot er mer gavepakker enn resultat av glitrende spill, uansett hvor høyt Gauseth hyler.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3159

                          #92
                          Vi kan ikke sette vår svakeste spiller på kanskje Norges beste spiller og så forvente at det skal gå bra. Jeg føler med Ranger. Han er allerede passert at Edh med god margin, og en opplevelse som den i går kan knekke selvtilliten til hvem som helst i lang tid.
                          Ansvaret ligger på Bakke, som nok en gang viser svak kampledelse.

                          Kommentar

                          • ynnor
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 857

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av G-Man
                            Vi kan ikke sette vår svakeste spiller på kanskje Norges beste spiller og så forvente at det skal gå bra. Jeg føler med Ranger. Han er allerede passert at Edh med god margin, og en opplevelse som den i går kan knekke selvtilliten til hvem som helst i lang tid.
                            Ansvaret ligger på Bakke, som nok en gang viser svak kampledelse.
                            Etter et kvarter var dette så tydelig ,at det å ikke gjøre noe var tjenesteforsømmelse på et veldig høyt nivå.

                            Kommentar

                            • bernbeck
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Aug 2018
                              • 3

                              #94
                              Når i tillegg Garnås får et tidlig gult kort og ikke tør å gjøre noe annet enn å rygge hver gang Sahraoui får ballen burde det være svært tydelig at man må gjøre grep i forsvaret. Føler med Ranger her. Møter en svært god teknisk angrepsspiller i altfor mange 1-1 situasjoner i løpet av kampen, og når andreforsvarere da kun rygger i 75 minutter så er det jo dømt til å gå til helvette.

                              Kommentar

                              • Dole
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2004
                                • 1538

                                #95
                                Voksent gjort av en angrende synder og Sahraoui fremstår som en flott fyr.

                                Osame Sahraoui (21) ble omtalt som en «forbanna flyktning» på sosiale medier. Nå ber avsenderen om unnskyldning – og får umiddelbar respons fra Vålerenga-spilleren.

                                Kommentar

                                • Håvard Ottesen
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Aug 2012
                                  • 136

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                  Skulle bare ønske vi hadde en spiller type ala Osame
                                  Er det ikke Tobias Svendsen da? Sahraoui har fått tillit i flere sesonger nå og alltid vært spennende, men ikke tatt steget før nå. Lurer på hvor Svendsen kunne vært nå om han ikke hadde slitt med sine greier og fått tillit over tid

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4361

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av Håvard Ottesen

                                    Er det ikke Tobias Svendsen da? Sahraoui har fått tillit i flere sesonger nå og alltid vært spennende, men ikke tatt steget før nå. Lurer på hvor Svendsen kunne vært nå om han ikke hadde slitt med sine greier og fått tillit over tid
                                    Da hadde han nok ikke vært i LSK til å begynne med. Hadde nok slått gjennom i Molde.

                                    Kommentar

                                    • LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3329

                                      #98
                                      Føler med Ranger. Har hatt en svak sesong, og har stagnert totalt i år. Vi må ha noe nytt på høyreback neste sesong. Jeg har vanskelig for å se at dette går lenger. Minner meg litt om utviklingen til Haakenstad.

                                      Kommentar

                                      • Playboy1
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 2125

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Håvard Ottesen

                                        Er det ikke Tobias Svendsen da? Sahraoui har fått tillit i flere sesonger nå og alltid vært spennende, men ikke tatt steget før nå. Lurer på hvor Svendsen kunne vært nå om han ikke hadde slitt med sine greier og fått tillit over tid
                                        Jeg er stor fan av Tobias , og ja noen likhets trekk er det absolutt mellom dem . Jeg virkelig håper han kommer tilbake for fullt og bedre enn noensinne i LSK drakta igjen ? Men akkurat nå er alt så uvisst naturligvis.
                                        Og Jeg håper og tror han hadde fått mere tillit om han var ‘frisk’ ?
                                        Men pr d.d har vi ingen kantspiller med fart , drible ferdigheter og kreativitet , som også kan skape ting på egenhand.
                                        Akkurat nå får vi heller ikke gjort så mye med dette , men en slik type spiller mener jeg bør være høyt prioritert neste sesong.
                                        Selv i påventede av Evt Tobias eller at kanskje Adams også kan spille på en av kantene med Thomas i midten?
                                        Vi har jo idag en del spillere som kan spille på flere forskjellige plasser , sikkert fint det….
                                        Men jeg mener at evt nye spillere som blir hentet inn fremover bør være mere spesialist/er på å spille i den posisjonen de er påtenkt. Vi trenger egentlig ikke flere ‘poteter’ som kan flyttes rundt på.

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7042

                                          Opprinnelig skrevet av LS89
                                          Føler med Ranger. Har hatt en svak sesong, og har stagnert totalt i år. Vi må ha noe nytt på høyreback neste sesong. Jeg har vanskelig for å se at dette går lenger. Minner meg litt om utviklingen til Haakenstad.
                                          Den store forskjellen er vel at Haakenstad begynte på 3. divisjonsnivå og klarte å makse på habilt OBOS-nivå, mens Ranger startet på akseptabelt elitenivå og nå befinner seg i samme sfære som Haakenstad. Ellers helt enig, han trenger en ny start et annet sted.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎