Søpla - LSK; Søndag 04.09.22, kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • plantemiddel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2012
    • 801

    Må jo være frustrerende å tenke på at en kunne spilt i Glimt, vært med prosjektet fra begynnelsen av. Ranger hadde garantert briljert i Glimt-systemet

    Kommentar

    • banan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2018
      • 438

      Opprinnelig skrevet av plantemiddel
      Må jo være frustrerende å tenke på at en kunne spilt i Glimt, vært med prosjektet fra begynnelsen av. Ranger hadde garantert briljert i Glimt-systemet
      Like garantert som at Sammy Skytte, Aleksander Foosnæs, Joshua Smits, Ole Amund Sveen, Adan Hussein, Sigurd Kvile, Vegard Kongsro, Mattias Käit, Karl Axel Lindahl og Gilbert Koomson har briljert for Glimt de to siste sesongene.......

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2875

        Opprinnelig skrevet av banan

        Like garantert som at Sammy Skytte, Aleksander Foosnæs, Joshua Smits, Ole Amund Sveen, Adan Hussein, Sigurd Kvile, Vegard Kongsro, Mattias Käit, Karl Axel Lindahl og Gilbert Koomson har briljert for Glimt de to siste sesongene.......
        ...for ikke å forglemme Lasse Nordås...

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3352

          Opprinnelig skrevet av LS89
          Føler med Ranger. Har hatt en svak sesong, og har stagnert totalt i år. Vi må ha noe nytt på høyreback neste sesong. Jeg har vanskelig for å se at dette går lenger. Minner meg litt om utviklingen til Haakenstad.
          Ranger holder mål selv om han ikke har tatt ytterligere steg denne sesongen. I så måte kan vi kvitte oss med stort sett hele troppen for det er vel kun Dragsnes som imponerer for tiden. Ranger var vår beste spiller mot Antwerp for kun noen uker siden, så nivået hans er inne. Det tidlige kortet til Garnås på søndag, med påfølgende serie av 1-mot-1 situasjoner mot en av seriens beste driblefanter måtte gå til helvete.

          Skadesituasjonen begrenset Bakkes muligheter til å ta grep i forsvaret. Kanskje kunne han byttet side på Garnås og Rösler, men det var få andre alternativer med Edh på tribunen. Et alternativ kunne vært å trekke ned Knudsen tidligere, men jeg sliter med å se at Magnus hadde klart seg vesentlig bedre.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          • bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2864

            Opprinnelig skrevet av MortenA

            Skadesituasjonen begrenset Bakkes muligheter til å ta grep i forsvaret. Kanskje kunne han byttet side på Garnås og Rösler, men det var få andre alternativer med Edh på tribunen. Et alternativ kunne vært å trekke ned Knudsen tidligere, men jeg sliter med å se at Magnus hadde klart seg vesentlig bedre.
            Hvorfor kunne man ikke byttet plass på Ogbu og Garnås i stedet. Jeg er ganske sikker på at landets beste stopper kunne hamlet opp med Sahraoui. Det er slike vurderinger jeg savner fra Bakke. Han må jo ha sett at kortet til Garnås påvirket han og at Ranger ble voldtatt for åpen scene. At man da flytter Ogbu over på "feil plass" i forsvaret er det minste problemet man har da
            I år så tar vi alt

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3352

              Opprinnelig skrevet av bjarmann

              Hvorfor kunne man ikke byttet plass på Ogbu og Garnås i stedet. Jeg er ganske sikker på at landets beste stopper kunne hamlet opp med Sahraoui. Det er slike vurderinger jeg savner fra Bakke. Han må jo ha sett at kortet til Garnås påvirket han og at Ranger ble voldtatt for åpen scene. At man da flytter Ogbu over på "feil plass" i forsvaret er det minste problemet man har da
              Også en mulighet, men tror de ønsket å beholde farta til Ogbu i midten. Ikke at jeg nødvendigvis er enig.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎