Lillestrøm SK - Godset, Lørdag 10.09.22, kl. 18.00.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9390

    #61
    Opprinnelig skrevet av Playboy1
    Lundemo bytte sentralt med Knudsen og Lehne ut , så ser vi svake ut igjen.
    Lundemo skulle ikke vært på bana. Ser ikke matchfit ut i det heletatt.

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 3967

      #62
      Fy faen så svakt at vi har gjort dette til en match!
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 2883

        #63
        Utrolig skuffende at vi avslutter på denne måten i en kamp vi er fullstendig overlegne. Burde vunnet 5-0!!!
        I år så tar vi alt

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4407

          #64
          Prøver så hardt de kan å kveste Mathew og. Mannen er imidlertid laget av betong, så det går så klart ikke.

          Kommentar

          • bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2883

            #65
            Faen for en kødd Braut er! Deilig å bli kvitt'n. Hadde han putta der hadde jeg tent på meg selv
            I år så tar vi alt

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9390

              #66
              3 poeng er 3 poeng, pleier jeg å mene, men det her er de værste 3 jeg har sett!

              Fy faen å jeg koker av den elendige sluttspurten til Sportsklubben!!!

              Spent på å høre hva Bakke sier...

              Kommentar

              • Tommy og Tigeren
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2017
                • 266

                #67
                Lundemo og Simsir kan spille for Bærum sportsklubb og islendingen med.

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4407

                  #68
                  Driter litt i de siste ti. Var mannefall blant våre, og innbytterne skuffa stort. Kampen jevnt over var et kvantesprang i riktig retning. Burde blitt 6-1 eller noe her.

                  Dog får Bakke trekk for byttene. Lundemo og Mathew helt håpløst. Idiotisk å flytte banens beste ut på VVB. Fridjonsson er en utrolig frustrerende spiller. Gleder meg til Akor er tilbake.

                  Kommentar

                  • Pad
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2022
                    • 676

                    #69
                    Her er Bakke heldig, noe av det verste han har levert av matchledelse. Det byttet han gjør med å bryte opp alt som fungerte i laget er slik som hadde gitt straffetrening om han var spiller. Helt latterlig dårlig.
                    Hva gjør Dylan på benken, hvorfor kommer ikke byttene tidligere osv osv?
                    Har man ikke lært noe av Svendsen-situasjonen fra ifjor med at han aldri kom i form når han kun får korte innhopp, bare å glede seg til man ligger under på Lerkendal og alt man har å sette inn er en rusten Simsir.

                    Kommentar

                    • DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 3967

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av bjarmann
                      Faen for en kødd Braut er! Deilig å bli kvitt'n
                      Han er åpenbart en type som ikke passer inn hos oss. Hadde vært for jævlig bedritent om han hadde fått inn den gavepakka vi ga dem på slutten! Puh!!
                      Elska þetta félag

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4407

                        #71
                        Man kjenner jo en liten bismak i munnen her. Man gjør jo det...

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2120

                          #72
                          Årets beste kamp? Solid levert.
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4407

                            #73
                            Ingen intervjuer etter kampen? Bakke forbanna for en gangs skyld? Bra i så fall.

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9390

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                              Ingen intervjuer etter kampen? Bakke forbanna for en gangs skyld? Bra i så fall.
                              "Jeg synes vi gjør en god fotballkamp" - Geir Bakke

                              Kan ikke kalle kaka god hvis det er bikkjemøkk på ene schtøkket!

                              (jeg har traumer av tidligere kollaps på Åråsen...)

                              Kommentar

                              • maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1220

                                #75
                                Tror det er mange her som ikke har spilt så mye fotball. Mål preger kamper så mye at det må kjennes på kroppen for å forstå det. Totalt unødvendig men mye i dag er bra. Tenk og hatt en Dragsnes på høyre side også. Det er til tider ganske vondt å se på hvor lite Ranger får med seg hva som skjer rundt han. Frisparket er totalt unødvendig å lage. Helt totalt unødvendig, men vi trenger han resten av sesongen.

                                Kommentar

                                • bjarmann
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 2883

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                  Tenk og hatt en Dragsnes på høyre side også. Det er til tider ganske vondt å se på hvor lite Ranger får med seg hva som skjer rundt han. Frisparket er totalt unødvendig å lage. Helt totalt unødvendig, men vi trenger han resten av sesongen.
                                  Klarer du å skrive ett innlegg uten å skrive noe mig om enten Ranger eller Edh? Og at du du vil ha Melga tilbake? Gi gutta en pause nå
                                  I år så tar vi alt

                                  Kommentar

                                  • maxpayne
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 1220

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av bjarmann

                                    Klarer du å skrive ett innlegg uten å skrive noe mig om enten Ranger eller Edh? Og at du du vil ha Melga tilbake? Gi gutta en pause nå
                                    Er du ikke god nok så er du ikke god nok. Det er ikke uten grunn at Zan Karnicnik var på vei til LSK. Nå gikk ikke det så Ranger er forhåpentlligvis klar til å bidra med gjennomsnittlige prestasjoner resten av sesongen, men noen fremtid tror jeg ikke han har på Åråsen.

                                    Kommentar

                                    • Dole
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 1547

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Tommy og Tigeren
                                      Lundemo og Simsir kan spille for Bærum sportsklubb og islendingen med.
                                      Merkelig å halshugge Simsir etter at han knapt har vært på banen. Selv er jeg enig med Sves i at dagens innhopp var godkjent.

                                      Kommentar

                                      • Hexaphim
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 2749

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Tommy og Tigeren
                                        Lundemo og Simsir kan spille for Bærum sportsklubb og islendingen med.
                                        I hvert eneste kamptråd slakter du enkeltspillere på Lillestrøm. Er det noen av spillerne våre du liker og syns gjør en god jobb?
                                        "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                        Kommentar

                                        • MortenA
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2007
                                          • 3376

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                          Tror det er mange her som ikke har spilt så mye fotball. Mål preger kamper så mye at det må kjennes på kroppen for å forstå det. Totalt unødvendig men mye i dag er bra. Tenk og hatt en Dragsnes på høyre side også. Det er til tider ganske vondt å se på hvor lite Ranger får med seg hva som skjer rundt han. Frisparket er totalt unødvendig å lage. Helt totalt unødvendig, men vi trenger han resten av sesongen.
                                          Fantastisk å forsøke å gjøre Ranger til syndebukk. Han går på så mange løp i bakrom, men ballen kommer aldri. Han har stort sett kontroll på sin side i dag og jobber utrettelig. Vi kunne klonet Dragsnes med en høyrefot og han hadde vært like grå fordi vi har gått oss fast i et spor hvor vi skal på død og liv angripe på venstre side. Det er bare å se på Edh som var en liten, blond versjon av Dragsnes når han spilte på venstresiden i våres og når han ble flyttet ver på høyre ble han lite ‘svak’ som Ranger.

                                          Skal man skylde på noen for at det blir spenning i dag, så er det Garnås og Dragsnes som lar Valsvik få gå uforstyrret opp og skalle inn trøstemålet og Bakke som ikke virker å ta inn over seg at vi sliter med innlegg på bakre stolpe. Hvor mange identiske mål har vi sluppet inn i år? De jeg kommer på i farta er dagens, 2-0 forrige helg og utlikningen til Moses på Alfheim. Sikkert flere, men jeg kommer ikke på dem i farta.

                                          Når det gjelder resten av kampen, så er det mye å glede seg over. Eneste skår er sjansesløseriet som er veldig 2018. Knudsen er forhåpentligvis på vei ut av formsvikten, og Garnås og nevnte Ranger var meget klar for å revansjere seg etter forrige helg. Rösler klarte seg også mye bedre. Mathew er uovertruffen på midten og Dragsnes fortsetter som han har gjort. Ibrahimaj løper kanskje mest av alle og Ogbu har full kontroll bak. TLO er rusten, men virker å være lett i kroppen. Mads hadde vel en inngripen med hendene de første 70 min. Åsen er som vanlig; kaptein, pådriver og nå goalgetter. Gjør noen feil velg underveis, men likevel avgjørende å ha på banen. Lundemo og Holmbert klarte seg greit.

                                          Største mysteriet er dommeren som virket å ha full kontroll og fin linje inntil han bestemte seg for å bli mer kontroversiell på slutten. Gikk fra en 6er til stolpe fortere enn nown annen på Åråsen.
                                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎