Bart City - LSK, Lerkendal 18.09.22 kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3144

    Opprinnelig skrevet av ulfpulf
    Eh, nei.
    Rösler ble byttet ut i pausen. Det tredje målet kom i det 51. minutt.
    Ble helt feil det der. Hadde tenkt å skrive Ranger, og så ble det av en eller annen grunn Rösler...

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3144

      Opprinnelig skrevet av Pad
      Problemet er ikke Ranger, en lokal unggutt med ekstremferdigheter og som har vist at han har nivået. Problemet er at man har null gode alternativer når han har en formdupp, som alle unge spillere har.
      Vi snakker om veldig mye mer enn en formdupp her. Han har ikke vært i nærheten av fjorårsnivået hele sesongen, og så har det gradvis blitt verre og verre. Jeg klandrer Bakke som knakk alt som måtte være av selvtillit ved å sette han opp mot en Sara i storform i vif-kampen. I dag var det helt katastrofe, og nå må han få hvile i neste kamp, nesten uansett hvilke rokkeringer det må medføre.

      Jeg avskriver ikke Ranger, men nå må han få tid til å bygge seg opp igjen. Flere slike opplevelser fortjener hverkan han eller vi.

      Kommentar

      • kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2288

        Opprinnelig skrevet av Grankanari
        Svak kamp av bart. At det går an å vinne 3-1 med et så utrolig dårlig spill er for meg uforståelig. Dommer ødelegger kampen fra start. Er så in a helvetttttes LEI av amatørblåsere. Er også lei av at Bakke er så jævlig handlingslammet. Hvorfor starter Ranger i andre omgang? Sett på en 16-åring eller noe. Ranger holder ikke nivået til Tufte IL en gang.
        bart spilte slik KBK og Jerv gjorde mot oss. Full innsats i 90min. De har et par bedre enkeltspillere, men det går på lykke og fromme. De er milevis unna molde og Glimt.
        Men vi lot oss nedkjempe og det altfor lett slik det har blitt for vane etter den gode starten. Virker ikke som gutta har de trua og de rette holdningene heller. Nå må Bakke på banen og ta tak hvis han har kontroll på dette.
        Det er åpenbart at vi trenger flere forsterkninger men idag igjen var det kollektiv kollaps.

        Kommentar

        • Playboy1
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 2109

          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

          Katastrofal dag for høyresiden, som mot VIF. Trenger forsterkninger her etter sesongen.
          helt enig , ikke bare Ranger som sliter. Ibrahimaj har vært svak i lang tid nå.

          Kommentar

          • Pad
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2022
            • 644

            Forøvrig fullt mulig å gi rødt kort på Giampoli sin takling på Matthew også. En grisestygg takling.

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4301

              Når jeg ser 2-0 fra vinkelen til "På Innsiden" så vil jeg faktisk hevde at Mads kunne reddet skuddet til Sæter. Mye mer midt i mål enn det så ut som på TV-bildene. På ingen måte Mads sin feil at den går inn, først og fremst ræva av spesielt Ranger, men også Rösler, men jeg føler at Mads hadde fått vippa den over for noen måneder siden. Lenge siden forrige monsterredning fra Mads egentlig.

              Kommentar

              • Fugggel
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2020
                • 489

                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                Når jeg ser 2-0 fra vinkelen til "På Innsiden" så vil jeg faktisk hevde at Mads kunne reddet skuddet til Sæter. Mye mer midt i mål enn det så ut som på TV-bildene. På ingen måte Mads sin feil at den går inn, først og fremst ræva av spesielt Ranger, men også Rösler, men jeg føler at Mads hadde fått vippa den over for noen måneder siden. Lenge siden forrige monsterredning fra Mads egentlig.

                https://youtu.be/C2aQZbiZ9TI?t=310
                Da tror jeg du skal revurdere kraften på det skuddet.
                Og den stiger hele veien. Vil hevde at det ville vært en sinnsyk redning om han hadde klart det

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎