Mener du LSK skulle stått æresvakt?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kunden
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 2291

    Mener du LSK skulle stått æresvakt?

    For en gang skyld sympatiserer jeg med bartene. Hvorfor i helvete skal de ydmyke seg selv ved å stå "æresvakt" for deres kanskje argeste motstander!?

    Verst tenkelige scenarie: Skulle LSK stått æresvakt for enga i ballbingen?

    Hva mener du? Er dette noe som burde innføres som tradisjon?
    51
    Ja
    5,88%
    3
    Nei
    92,16%
    47
    Ingen formening
    1,96%
    1
  • ChrisK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2013
    • 302

    #2
    Ingen tradisjon for det i Norge, svaret er et klart nei.

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2864

      #3
      Jævla tøv hele greia! Hvorfor skal vi drive å adoptere slike tradisjoner fra England? Faen altså. Jeg savner litt mer hat i fotballen slik det var før. Nå ser det ut som spillerne nærmest blir med motspillerne hjem for å suge pikken deres etter match. Bare kosing og klapping og kompis under hele kampen.
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3954

        #4
        Opprinnelig skrevet av ChrisK
        Ingen tradisjon for det i Norge, svaret er et klart nei.
        Enig med ovenstående taler.

        MEN: Det Rosenborg har gjort i dette tilfellet er jo å ydmyke seg selv, etter min mening. Det er jo de som har laget en stor sak av det som egentlig bare er en liten parantes og noe som har svært liten betydning. De har klart å gjøre ei fjør til fem høns!

        Hvis det hadde vært en innarbeidet tradisjon, hadde jeg ikke hatt noen problemer med at vi skulle stå æresvakt for den beste klubben det året. Uansett om det hadde vært enga. Det hadde vist storhet. Knivingen og rivaliseringen hører hjemme andre steder! Det rbk nå har gjort, er etter min mening det motsatte av å vise storhet: De gjør seg selv små og furtne og ser ut til å være mer opptatt av andre enn av seg selv!

        Dette skriver jeg på en dag hvor LSK er kåret til årets klubb i eliteserien. Vi er kåret til denne hyggelige utmerkelsen mye pga klubbens storhet!

        Måtte vi aldri senke oss ned på det nivået rbk har vist i dette tilfellet!
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • Radulovic
          Medlem
          Møteplager
          • Mar 2016
          • 86

          #5
          Opprinnelig skrevet av bjarmann
          Jævla tøv hele greia! Hvorfor skal vi drive å adoptere slike tradisjoner fra England? Faen altså. Jeg savner litt mer hat i fotballen slik det var før. Nå ser det ut som spillerne nærmest blir med motspillerne hjem for å suge pikken deres etter match. Bare kosing og klapping og kompis under hele kampen.
          Ikke noe galt i å suge vel? Legg fra deg det der a?

          Kommentar

          • maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1211

            #6
            Dette er bare mind games før kampen. Det skulle ikke forundre meg mye at RBK plutselig viser Molde en eller annen form for ære og lufta går fullstendig ut av Molde ballongen og Rekdal gliser mest til slutt.

            Kommentar

            • bjarmann
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 2864

              #7
              Opprinnelig skrevet av Radulovic

              Ikke noe galt i å suge vel? Legg fra deg det der a?
              Har jeg sagt at det er noe galt i det? Poenget mitt er at det er noe man gjør med noen man er glad i og ikke noen man møter i fotballkamp.

              Det pinlige i saken er forøvrig at RBK har gjort et poeng ut av at Molde har hovert og ønsket å ydmyke RBK og at de derfor ikke ønsker å stå vakt. De burde bare sagt et klart og tydelig NEI fremfor å fremstå somen sutrete barnehagegjeng.
              I år så tar vi alt

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3352

                #8
                Må vel sies at pressemeldingen Bartene sendte ut var veldig klønete formulert. Hadde de kun sagt at slikt har man ikke tradisjon for i Norge, så hadde det neppe blitt like stor sak, men når de legger ut om hvordan Molde ønsker dette kun for å ydmyke dem så blir det fort hauset opp av et click-jagende media.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • Zindrinho
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2019
                  • 465

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av MortenA
                  Må vel sies at pressemeldingen Bartene sendte ut var veldig klønete formulert. Hadde de kun sagt at slikt har man ikke tradisjon for i Norge, så hadde det neppe blitt like stor sak, men når de legger ut om hvordan Molde ønsker dette kun for å ydmyke dem så blir det fort hauset opp av et click-jagende media.
                  mind games fra Reka?

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎