LSK - Odd; Søndag 30.10.22, kl. 17.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kunden
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 2291

    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
    Rosenborg fortjener medaljen så ufattelig mye mer enn oss. 3-2 på Lerkendal. Vi må satse på å prøve å komme litt nærmere de beste neste år.
    Hadde vi vinni 6-0 så hadde jeg blitt 140.000 kr rikere ... akk, så nære

    Kommentar

    • Pad
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2022
      • 650

      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

      Er vel knapt en eneste klubb som får fram talenter hvert eneste år. Vi skal si oss ganske fornøyd med MHC, Ranger, Edh og Knudsen i løpet av de siste få.
      1 i året er et veldig bra resultat, men det jeg ikke skjønner er hvorfor man setter Skaarud på benken. En spiller som holder på å venne seg til nivået i 3. div og som ikke er i nærheten av å ta av der. Sett da heller spillere som har levert i 3. og som faktisk har noe å gjøre på øverste nivå. Skaarud sitter der for symbolikken, Rogne f.eks kunne gjort noe ut av seg.

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4314

        Opprinnelig skrevet av Pad

        1 i året er et veldig bra resultat, men det jeg ikke skjønner er hvorfor man setter Skaarud på benken. En spiller som holder på å venne seg til nivået i 3. div og som ikke er i nærheten av å ta av der. Sett da heller spillere som har levert i 3. og som faktisk har noe å gjøre på øverste nivå. Skaarud sitter der for symbolikken, Rogne f.eks kunne gjort noe ut av seg.
        Ja, ganske rart at Murugesapillai ikke har fått prøve seg med tanke på backsituasjonen vår i høst. Eller Rogne, som du sier.

        Kommentar

        • occean-fan!
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 659

          Skuffende kamp. Skaper vel egentlig ingenting. Odd absolutt ikke noe fyrverkeri de heller, men er på litt småvisitter og virker farligere. Sånn sett helt greit at de tar seieren når det først skulle bli en seiersherre.
          Synes vi virker lite målbevisste. Går sakte og lite offensiv samhandling. Ikke mange som imponerer meg men synes Ibrahimaj i allefall viser en målbevissthet og en tøff innstilling til kampen.

          Kommentar

          • BD
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2006
            • 1385

            Opprinnelig skrevet av occean-fan!
            Ikke mange som imponerer meg men synes Ibrahimaj i allefall viser en målbevissthet og en tøff innstilling til kampen.
            Ibrahimaj tok dessverre mange dårlige valg i avgjørende situasjoner i dag. Blant annet valgte han å skjære inn (og bakover på banen!), med påfølgende balltap, i stedet for å spille gjennom Ranger. Vet ikke hva han har imot Ranger, men noe er det.

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9372

              Ca 90% vellykka pasninger

              60% ballinnehav

              6% vellykkede innlegg

              0 skudd på mål

              For en gjeng

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3352

                Opprinnelig skrevet av BD

                Ibrahimaj tok dessverre mange dårlige valg i avgjørende situasjoner i dag. Blant annet valgte han å skjære inn (og bakover på banen!), med påfølgende balltap, i stedet for å spille gjennom Ranger. Vet ikke hva han har imot Ranger, men noe er det.
                Problemet til Ibrahimaj er at han overhodet ikke har noe høyrebein, og dermed blir han veldig forutsigbar siden han må vende innover. Forøvrig er han veldig viktig med alle løpene sine og jobben han gjør som førsteforsvarer. Jeg er ganske trygg på at han er spilleren som løper mest utpå der, tett fulgt av Dragsnes.

                Om intet annet så kan man gå til de siste to kampene med senkede skuldre. Det har jo en viss verdi i seg selv, i hvertfall for en supporter med frynsede nerver.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3149

                  Opprinnelig skrevet av occean-fan!
                  Synes vi virker lite målbevisste. Går sakte og lite offensiv samhandling.
                  Det var den store forskjellen i går. Når Odd kom fremover så gikk det så uendelig mye fortere enn det gjorde med oss. Dermed klarte de å skape ubalanse, mens vi stanget mot en mur. Legg til at Bakkes kamp-plan er så forutsigbar at hvem som helst kan forsvare seg med lukkede øyne, og det må en vidunderlig enkeltmannsprestasjon eller en dødball til for at vi skal score.

                  Ibra gjorde et helhjertet forsøk, det skal han virkelig ha, men resten spilte med håndbrekket på.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎