Uba Charles Nwokoma

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Zindrinho
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2019
    • 445

    #21
    For han er ung og deilig Uba, Uba! Danser ned langs linja, ung og deilig nå går det bra!

    Hvor har du vært hele mitt liv Uba, noen nevnte Christoffer Andersson ifb med Eric Larsson-overgangen, jeg er dessverre akkurat for ung til å huske Dennis Schiller, men Uba kan umulig være langt unna de gjetorda jeg har hørt om Schiller, nå holdern hele kampen og, må bli umulig å sette ut av laget. Om det er indreløper eller HB spiller ingen rolle!

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4287

      #22
      Opprinnelig skrevet av Zindrinho
      For han er ung og deilig Uba, Uba! Danser ned langs linja, ung og deilig nå går det bra!

      Hvor har du vært hele mitt liv Uba, noen nevnte Christoffer Andersson ifb med Eric Larsson-overgangen, jeg er dessverre akkurat for ung til å huske Dennis Schiller, men Uba kan umulig være langt unna de gjetorda jeg har hørt om Schiller, nå holdern hele kampen og, må bli umulig å sette ut av laget. Om det er indreløper eller HB spiller ingen rolle!
      Den følelsen av å alltid vite at han kommer til å ta seg forbi backen sin har jeg ikke kjent på siden Moryke herja. Ubeskrivelig deilig. Helt sjef!
      Last edited by Kanarivogel89; 07.04.2024, 21:58.

      Kommentar

      • bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 2858

        #23
        Spillere som Uba varmer et hjerte. Helt ute i kulda i fjor. Vår kanskje beste i 2 kamper nå. Så deilig!
        I år så tar vi alt

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7027

          #24
          Veldig bra kamp mot Haugesund i går.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • P0P_Corn
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Apr 2004
            • 161

            #25
            Mer bestemt i en mot en på kanten, slapp ballen riktig og selvfølgelig fin assist. En liten eim av fugl

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎