Treningskamper 2023

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5096

    Ruben rett i garderoben, ryggskade? Faen!

    Kommentar

    • McGuffy
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 5096

      Skogvold høyre vingback nå.

      Kommentar

      • BD
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2006
        • 1400

        Opprinnelig skrevet av McGuffy
        Ruben rett i garderoben, ryggskade? Faen!
        Jeg tenkte en eller annen form for strekk. Så ikke ut som han ble skadet i kontakt med noen andre

        Kommentar

        • mrognan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2008
          • 845

          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
          Kommentator helt krise. Si hvem som blir byttet inn da, mann!
          Han sitter nok og kommenterer fra hyttekontor i påskefjellet. Kan aldri tenke meg at han befinner seg på stadion.
          Morten

          Kommentar

          • Tvilling
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 1467

            Opprinnelig skrevet av BD

            Jeg tenkte en eller annen form for strekk. Så ikke ut som han ble skadet i kontakt med noen andre
            Håper på akutt omgangssyke..

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4361

              Blir det plutselig ilddåp på Skjærvik neste helg? Hvis vi får stablet ham på beina da. Forrige gang en spiller sto over som et føre var (Lundemo), så var vedkommende plutselig ute av spill på ubestemt tid…

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4361

                Opprinnelig skrevet av mrognan

                Han sitter nok og kommenterer fra hyttekontor i påskefjellet. Kan aldri tenke meg at han befinner seg på stadion.
                Han får bygge seg en levegg. Blåser godt på påskefjellet høres det ut som.

                Kommentar

                • ynnor
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 857

                  Kommentator maser om vind på lyden. Det er ikke vinden som er grusom å høre på

                  Kommentar

                  • BD
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2006
                    • 1400

                    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                    Blir det plutselig ilddåp på Skjærvik neste helg? Hvis vi får stablet ham på beina da. Forrige gang en spiller sto over som et føre var (Lundemo), så var vedkommende plutselig ute av spill på ubestemt tid…
                    Jeg tror vi skal være glad for at Slørdahl ikke ble solgt i går. Tipper han spiller serieåpningen. Den til Ruben så ikke grei ut i hvert fall

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4361

                      En kontrollert seier. Endelig holder vi nullen, selv om den holdt på å sprekke på slutten der. Ble bare kaos etter at Ruben gikk ut. Får håpe det ikke var noe alvorlig.

                      Synes dette var en god generalprøve, jeg. Odd bør derimot være bekymret, for dette var virkelig syltynt.

                      Kommentar

                      • fredpet76
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 1214

                        RB skriver: Ruben Gabrielsen måtte gå ut etter en smell i ryggen midt i andre omgang. Det skal ifølge Geir Kåsene ikke være noen fare med tanke på seriestarten 10. april.

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2308

                          Fikk ikke sett kampen men har sett første 15 av 2.omgang. Ser jo brukbart ut. Odd kommer ikke over på vår banehalvdel. Så begynner vi å bytte. Synes dette var en opptur. Synd med skadene dog. Blander jeg med bbs eller har også Ruben vært plaget med rygg tidligere?

                          Kommentar

                          • Kroktåa
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2015
                            • 2888

                            En helt ok generalprøve. Vi dominerer fullstendig mot laget som ble nr 5 i fjorårets Eliteserie, på deres hjemmebane, og vinner fortjent 2–0. Sjansestatistikken vant vi vel noe sånt som 4–1 i tillegg til de to måla. Den ene sjansen vi slapp dem til, kom godt inne i overtida, etter at vi hadde byttet oss til "gung-ho", spesielt bakover, og det mot et lag som ikke har gått målløse av bana de siste 24 kampene, 14 av dem tellende.

                            Så kan man si at vi virket litt langsomme og fantasiløse i spill mot etablert forsvar, men hallo – vi pressa dem til tider langt inn i deres egen boks, og de måtte parkere bussen fullstendig og i en slags 6-4-0-formasjon. Vi var fullstendig dominerende i 75 minutter, inntil vi bytta oss ned, og de fikk inn den nye midtbanefyren som fikk litt skikk på sakene (Owusu). Han kommer til å bli en hit i årets serie, og blir neppe lenge i Skien.

                            Dersom våre kamper mot den dårligste halvdelen av Eliteserien forløper slik, med et slikt reultat, takker jeg ja umiddelbart. Kampene mot de beste vil garantert gi andre betingelser for å skinne offensivt.

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4361

                              Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                              En helt ok generalprøve. Vi dominerer fullstendig mot laget som ble nr 5 i fjorårets Eliteserie, på deres hjemmebane, og vinner fortjent 2–0. Sjansestatistikken vant vi vel noe sånt som 4–1 i tillegg til de to måla. Den ene sjansen vi slapp dem til, kom godt inne i overtida, etter at vi hadde byttet oss til "gung-ho", spesielt bakover, og det mot et lag som ikke har gått målløse av bana de siste 24 kampene, 14 av dem tellende.

                              Så kan man si at vi virket litt langsomme og fantasiløse i spill mot etablert forsvar, men hallo – vi pressa dem til tider langt inn i deres egen boks, og de måtte parkere bussen fullstendig og i en slags 6-4-0-formasjon. Vi var fullstendig dominerende i 75 minutter, inntil vi bytta oss ned, og de fikk inn den nye midtbanefyren som fikk litt skikk på sakene (Owusu). Han kommer til å bli en hit i årets serie, og blir neppe lenge i Skien.

                              Dersom våre kamper mot den dårligste halvdelen av Eliteserien forløper slik, med et slikt reultat, takker jeg ja umiddelbart. Kampene mot de beste vil garantert gi andre betingelser for å skinne offensivt.
                              Veldig enig i alt du sier her. Vi har kanskje ikke sprudlet i vinter, men vi er ubeseiret, vi scorer alltid mål, og i går var vi i tillegg det klart beste laget og holdt endelig nullen igjen. Ikke ofte vi styrer såpass mye mot Odd som vi gjorde i går, og i hvert fall ikke i Skien.

                              Ellers vil jeg slå et slag for Hoff. Virket veldig trygg og solid. Her tror jeg vi har funnet stabilisatoren vår.

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3374

                                Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                Vi var fullstendig dominerende i 75 minutter, inntil vi bytta oss ned, og de fikk inn den nye midtbanefyren som fikk litt skikk på sakene (Owusu). Han kommer til å bli en hit i årets serie, og blir neppe lenge i Skien.
                                Owusu kom vel fra Raufoss for to år siden? Vi var vel ute etter han den gang, men så vidt jeg husker ønsket han ikke å spille høyreback.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • Kjellern
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Mar 2017
                                  • 42

                                  Opprinnelig skrevet av MortenA

                                  Owusu kom vel fra Raufoss for to år siden? Vi var vel ute etter han den gang, men så vidt jeg husker ønsket han ikke å spille høyreback.
                                  Dette er en ny Owusu.

                                  Kommentar

                                  • Nosferatu
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 690

                                    Opprinnelig skrevet av MortenA

                                    Owusu kom vel fra Raufoss for to år siden? Vi var vel ute etter han den gang, men så vidt jeg husker ønsket han ikke å spille høyreback.
                                    Ja, du tenker på Solomon Owusu med fortid fra diverse Oslo-klubber samt Follo før Odd hentet ham fra Raufoss i 2021. Denne, Leonard Owusu, har fortid fra Dreams (fordi at selvfølgelig har han dét) og ble hentet fra Vancouver Whitecaps i vinter.

                                    (...neida, jeg har en kanon palmesøndag, her skjer det noe hele tida, har tjukt med folk rundt meg jeg, ikke tenk på meg.)
                                    For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                                    Kommentar

                                    • Lars Henrik Dahl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2020
                                      • 2185

                                      Opprinnelig skrevet av Nosferatu
                                      (...neida, jeg har en kanon palmesøndag, her skjer det noe hele tida, har tjukt med folk rundt meg jeg, ikke tenk på meg.)
                                      Alt ok?

                                      Kommentar

                                      • McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5096

                                        På slutten av Innsiden av Marienlyst så nevner Bakke at "vi skal til Godset på fredag" ? Så, treningskamp mot Strømsgodset førstkommende fredag. Rimer jo veldig bra, i og med at SIF også har fått utsatt sin match mot Glimt.

                                        Kommentar

                                        • gilbert
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 3185

                                          Interessante bytter i treningskampen mot Godset i morra (på rb.no klokka 12.00): Skjervik og Uba Charles Nwokoma inn på sentral midtbane. Ellers ser det ut til at prøvespilleren Abraham Josef fra Nigeria (Ibrahim Yusuf) skal spille andre omgang. Han vurderes tydeligvis som ganske nær en signering.

                                          gilbert

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎