Fugla på TV

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2875

    #21
    Hyggelig at "Daffyen" (Dagsrevyen) kjørte forbi Valle og oppsøkte LSK-hallen i dag når de skulle innhente kommentarer fra noen relevante fotballspillere på Haalends ubegripelige målshow i går.

    Kommentar

    • Pad
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2022
      • 651

      #22
      Liten sak om Tobias på Dagsrevyen i dag. Selvfølgelig er det fylt av feil siden det tross alt er NRK, men fint at de vertfall har funnet ut at klubben eksisterer. Dog fortsatt ikke en eneste sak om Emilie Baron-spleisen.

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2875

        #23
        Opprinnelig skrevet av Pad
        Liten sak om Tobias på Dagsrevyen i dag. Selvfølgelig er det fylt av feil siden det tross alt er NRK, men fint at de vertfall har funnet ut at klubben eksisterer. Dog fortsatt ikke en eneste sak om Emilie Baron-spleisen.
        Baron-saken er "TV2 sin". Slik fungerer journalistikken. Når det ikke er en felles sak, kjøres saken kun i det mediet som kjørte den fram.

        Kommentar

        • Pad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2022
          • 651

          #24
          Opprinnelig skrevet av Kroktåa

          Baron-saken er "TV2 sin". Slik fungerer journalistikken. Når det ikke er en felles sak, kjøres saken kun i det mediet som kjørte den fram.
          Kan vare jeg misforstår, men alle andre medier har en egen sak på det. VG, Dagbladet, Nettavisen osv.

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3174

            #25
            Opprinnelig skrevet av Pad
            Kan vare jeg misforstår, men alle andre medier har en egen sak på det. VG, Dagbladet, Nettavisen osv.
            NRK Radio hadde også en sak på Baron i dag, med intervju med Tony Johansen.

            gilbert

            Kommentar

            • Tvilling
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 1465

              #26
              Da blir det å kjøpe tilgang til årets sesong mellom mandag og onsdag... (3-5 april).. Både TV2 og - for min del Rikstv, har lovet meg at abonnementet gjelder fra dato abonnement tegnes, og hver mnd fremover.. så med 5 april, blir det ny mnd for hver 5 .. Da er tanken å kunne avslutte abonnementet etter 2 desember og før neste forfall.. Da spares 1 mnd.. Alle monner drar..

              Kommentar

              • Zindrinho
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2019
                • 470

                #27
                Her begynner vi fra dag 1 ja... flere enn meg som har tv2 sport 1 og 2 gjennom t-we og ikke får tilgang? tror kundesenteret på tv2 skal være glad dagens kamp ble avlyst, jeg har særdeles kort tålmodighet når det kommer til teknisk piss fra rævva leverandør.

                Kommentar

                • McGuffy
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 5093

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av McGuffy

                  Jo, men det står jo ingenting om at de produserer/kommenterer selv? Jeg tror fortsatt dette kun er tilgjengelighet på TV2s sendinger via Direktesport, men jeg kan ta feil.
                  Og som jeg tenkte, kampene til Direktesport er de lineære matchene til TV2, med samme bilder og kommentatorer.

                  Kommentar

                  • Kjøttkaka
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2012
                    • 290

                    #29
                    Er det tilfeldigvis noen som har en god løsning for å få sett kampene utenfor EØS? Jeg betaler i dyre dommer for VPNer, men TV2s totalitære VPN-blokker er jo helt vill. De siste kampene har jeg kunnet bruke jobb-pc og koblet meg på nett i et EØS-land, men kvaliteten har vært på FIFA96-nivå, og i dag var det så hakkete og elendig at det knapt var verdt det.

                    Hvis det er noen som har gode råd for en fugl i eksil, så blir jeg evig takknemlig.

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4314

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Kjøttkaka
                      Er det tilfeldigvis noen som har en god løsning for å få sett kampene utenfor EØS? Jeg betaler i dyre dommer for VPNer, men TV2s totalitære VPN-blokker er jo helt vill. De siste kampene har jeg kunnet bruke jobb-pc og koblet meg på nett i et EØS-land, men kvaliteten har vært på FIFA96-nivå, og i dag var det så hakkete og elendig at det knapt var verdt det.

                      Hvis det er noen som har gode råd for en fugl i eksil, så blir jeg evig takknemlig.
                      VPN satt til Kroatia har vært en sikker vinner de gangene jeg har vært utenfor EØS. Du har helt rett angående blokkeringene til TV 2. aldri vært borti maken. Synes også spilleren til TV 2 Play er vanvittig ressurskrevende. Får lett til piratstream i HD, mens TV 2 er pikselsuppe gang på gang.

                      Dersom dette ikke funker, så finnes det mer lyssky sider der ute hvor man kan streame ES med overraskende god kvalitet. Bare å lete litt

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎