2. Runde: Viking - Lillestrøm SK; Lørdag 15/4 kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hexaphim
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 2749

    #41
    Offside?
    "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3332

      #42
      Ufattelig tamt offensivt. Veldig skuffende.

      Kommentar

      • Håvard Ottesen
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Aug 2012
        • 136

        #43
        Mener de virkelig at vi ikke skal få se bilder av det siste målet der?!?! Jeg er rysta!!!

        Skulle det ikke inn masse kameraer og legge linjer og sånn?

        Jeg lever personlig godt uten VAR, men nå skjønner jeg ingenting.

        Kommentar

        • Playboy1
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 2127

          #44
          Vi taper kampen først og fremst pga at vi er helt håpløse fremover på banen. Feil valg gang på gang og helt håpløse innlegg og nest siste pasninger.

          Kommentar

          • Dumbo
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2004
            • 473

            #45
            Ingen grunn til å grave seg ned etter et tap i Stavanger. En helt greit gjennomført kamp, selv om vi skaper for lite. Mange lag kommer til å slite mot forsvaret til Viking. Ikke bare vi og Rosenborg.

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4407

              #46
              Greit å ha denne unnagjort. Serieåpninger vinner vi aldri uansett.

              Fikk ikke sett kampen, men det virker jo litt som slett kampledelse å ikke gi Svendsen en halvtime her. Hvorfor ikke liksom?

              Kommentar

              • ynnor
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 857

                #47
                For en utrolig skuffende kamp. De feilene fra i fjor har vi bare utvikla til å bli enda større. Hva har noen av spillerene holdt på med i vinter. Skryter av at vi har så bra videorom. Det kan ikke ha blitt brukt. Amatørmessige feil og at vi ikke starter med Hoff er tjenesteforsømmelse.

                Kommentar

                • maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1220

                  #48
                  Ranger er LSK beste i 70 minutter før han selvsagt bidrar godt til 2 baklengs. Det er ikke til å holde ut.....

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2883

                    #49
                    Dette laget blir en middelhavsfarer i år. Ingen tvil om det. Har vi trent offensivt siden i fjor? Samma problemene som i fjor. Går tregt framover. Låser oss til venstresida. Tamme innlegg og feil valg med ball hver gang vi er i posisjon
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9390

                      #50
                      Det som tippa det i Viking sin favør var albuen fra Salvesen som førte til Roseth ut og det at Ranger fikk gult og ikke dundra inn i Tripic, som da fikk slått inn upressa til mål.

                      Men for all del, fortjent Viking seier.

                      Spissa våre er like farlige som Care Bears.

                      Kommentar

                      • kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2311

                        #51
                        Reprise av fjorårets høst. Når vi havnet under går vi opp i liminga. Eller vi jager uten resultat og blir kontra på. Mao er vi jævlig avhengig av å putte først.
                        Men frem til scoring var det en helt jevn kamp men spm nevnt stusselig offensivt. Som vist i treningskampene er det null plan. Bortsett fra den lange opp til spissene

                        Kommentar

                        • brune stakkeland
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2012
                          • 874

                          #52
                          Vi skal ikke glemme at Viking allerede var i gang forrige helg, hadde trengt matchen mot godset for å komme i gang vi og.

                          Irriterende resultat, men mye bedre enn høsten i fjor. I første omgang hadde vi overraskende dårlige valg, i andre hadde vi mye bedre valg, men elendig utførelse. Det her kommer.

                          Og å legge det første målet på Ranger er grusomt strengt, at Tripic kommer til et innlegg eller tre i løpet av matchen er lov, det som skjer av de i feltet der er mye verre.

                          Kommentar

                          • Grankanari
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Jun 2018
                            • 125

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Dumbo
                            Ingen grunn til å grave seg ned etter et tap i Stavanger. En helt greit gjennomført kamp, selv om vi skaper for lite. Mange lag kommer til å slite mot forsvaret til Viking. Ikke bare vi og Rosenborg.
                            Neineinei! Ikke enig.
                            Alt for manhe svake avgjørelser, defensivt og offensivt. Ingen kommunikasjonen mellom Lehne og Adams. Ingen inlegg fra kantene. Hva er det Aasen driver med? En haug av lomper inn i intet. At Ranger var en av banens beste sier sitt. Jeg sliter skikkelig med å se planen her. Jeg fulgte med på treningskampene i vinter. Der var det sprssielt to ting som slo meg. 1: Jeg ser ikke noe tydelig mønster/hvordan ønsker vi å vinne kamper? 2: Hvem har hvilken roller offensivt? Komplimenterer spillerene hverandre? Jeg ser en hsug av spillere som gjør hver sin greie.

                            Oooog, Bakke da. Hva skjer med at Lehne spiller hele kampen, mens Adams må ut? Hva skjer med defansive bytter når vi sliter med å skape noe fremover? Hvorfor vente til kampen er over med å få på Svendsen? Hva er det de er så redd for?

                            Brrrr


                            Kommentar

                            • Pad
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2022
                              • 676

                              #54
                              Hadde virkelig trengt å komme igang mot Godset og da spesielt spissene. Graver seg ikke ned etter denne prestasjonen, men finner frem spaden om man ikke vinner mot Godset på en overbevisende måte.

                              MÅ opp kvaliteten på innleggene, Lehne-Akor må begynne å spille sammen også må man lære seg å kontre. Resten ser egentlig ganske bra ut til å være på en av de verste bortebanene.

                              Roseth med en veldig fin debut
                              Last edited by Pad; 15.04.2023, 19:41.

                              Kommentar

                              • LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3332

                                #55
                                Vanskelig å se vi har en plan B, som sett ofte før. Lite fremdrift, og ofte bare slå langt opp mot spissene. Redd vi har låst oss fast i et mønster under Bakke som blir for enkelt å lese for motstander.

                                Mange innlegg uten adresse. Selv uten Adams slår vi i innlegg på ES beste stopperpar.

                                Positive er Roseth. Veldig god kamp. Ranger også god i perioder.

                                Spissene står til stryk.

                                Kommentar

                                • fredpet76
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2004
                                  • 1216

                                  #56
                                  Lite offensivt fra begge lag. Typisk første lag som scorer vinner kamp. Likevel fornøyd med kampen, og synes vi har tatt steg selv om vi ikke skapte noe offensivt i dag. Uenig i bytte av Adams, skjønte lite av det, men forventet å ta ut Yldren. Var Åsen og Lehne borti ballen i 2 omgang? Ellers viser vi at VAR er for komplisert for oss i Norge. Fungere ikke VAR i dag? 2-0 scoringen var også helt på håret. Kan vi ikke forvente å se «streken»? Skuffende men likevel fornøyd med veldig mye. Vi kommer tilbake!

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9390

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                    Ellers viser vi at VAR er for komplisert for oss i Norge. Fungere ikke VAR i dag? 2-0 scoringen var også helt på håret. Kan vi ikke forvente å se «streken»?
                                    PK-Thorstvedt hylla VAR i studio etter kampen. Var ikke måte på hvor bra det var ifht 2-0 målet. En helt nydelig, tydelig strek! Kjempefort gikk kommunikasjonen mellom VAR rommet og dommeren og, for det visste han.

                                    Thorstvedt fungerte sikkert for totalt normies som heier på Premier League, men her i eliteserien kommer han til kort med sine totalt platte NFF-vennlige talkingpoints.

                                    Kommentar

                                    • Pad
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2022
                                      • 676

                                      #58
                                      Ang den handsavgjørelsen så vil sjansene øke om man omringer dommeren og lager mer "bråk", men vil man være en slik klubb?
                                      Og også den til Yazbek etter 13 min på Akor. Veldig lik den som ga rødt kort for 5 dager siden til Jeppe Andersen.
                                      Last edited by Pad; 15.04.2023, 23:35.

                                      Kommentar

                                      • G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3163

                                        #59
                                        Jeg skjønner at jeg kan lite om fotball når jeg leser her og skjønner at vi tydeligvis gjorde en dårlig kamp. Det er ikke mitt inntrykk. Ja, spissene våre var en stor skuffelse begge to, men bortsett fra det da? Ranger tar Tripic mer eller mindre ut av kampen. Gabrielsen, Garnås og Roseth var gjennomført meget gode (Roseth er jo en kanonsignering). Og midtbanen vår matchet deres helt greit. Ikke glem at Viking er en klar medaljekandidat, og dessuten allerede hadde unnagjort serieåpningen.

                                        Skal man stille spørsmål ved noe så er det om 3-5-2 er riktig tilnærming.

                                        Kommentar

                                        • DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 3968

                                          #60
                                          Jeg så ikke kampen, men fulgte litt med på vglive. Jeg har også lest og hørt mange av kommentarene etterpå, både fra trenerne, spillere og uavhengige synsere. Det virker som at vi gjorde en god kamp og prestasjon, selv om det aldri er bra nok når vi taper, selvfølgelig. Med tanke på at vi, slik jeg forstår det, nærmest spilte med 9 mann i går(spissene hadde ikke møtt opp), kan det se ut som om laget er sterkere enn pessimistene har fryktet. Det er 29 kamper igjen. Tror vi skal hevde oss greit.
                                          Elska þetta félag

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎