8. runde; Ham-kam - LSK, Briskeby stadion, 29.05.23, Kl. 19.15

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommy og Tigeren
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2017
    • 266

    En bedriten spillergruppe og 2 gode naboer på sidelinja, god jul.

    Kommentar

    • occean-fan!
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 659

      Må også nevne at det ikke ser ut på gutta som om det er gøy å spille nå.

      Kommentar

      • Nosferatu
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 685

        Opprinnelig skrevet av BD

        Blir spennende å se hva Svesengen mener. Blir nok middels pluss karakter på både Bakke og Lehne.
        image.png
        image.png

        Nå er du sterk, BD!​
        For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

        Kommentar

        • Pad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2022
          • 651

          Opprinnelig skrevet av occean-fan!

          Synes vi kontrollerer bedre enn tidligere ja. Har mye ball og slipper til mindre, selv om det fortsatt blir noen sjanser imot som er for store. Vi har ballen mye etablert mens kamma ligger lavt og har sånn sett kontroll, i den forstand at de er svært lite farlige. Vi har jo ikke kontroll i forhold til å vinne, da det som nevnt skapes meget lite.
          Har jo også med at HamKam ikke vil ha ball, til forskjell fra 08 og Brann som vil ha ball og kontrollere kampen. HamKam har egentlig god kontroll og var VELDIG klar for det man kommer med. Så ja, man har mer ball enn tidligere, men det betyr ikke det at dette var noe bedre kamp enn de to tidligere. Og selv mot et av ligaens svakeste lag spiller man på seg flere brudd og HamKam har også kampens tre klart største sjanser. Dette er kampen som beviser for min del at dette laget har blitt svakere enn tidligere og at denne sesongen handler om å havne over nedrykksstrid og det å ta vare på høydepunktene(derby, mot rbk osv).

          Kommentar

          • Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1524

            Opprinnelig skrevet av Tommy og Tigeren
            En bedriten spillergruppe og 2 gode naboer på sidelinja, god jul.
            Spillergruppen tror jeg holder mål. Kunsten er få det beste ut av den.

            Kommentar

            • occean-fan!
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 659

              Opprinnelig skrevet av Pad

              Har jo også med at HamKam ikke vil ha ball, til forskjell fra 08 og Brann som vil ha ball og kontrollere kampen. HamKam har egentlig god kontroll og var VELDIG klar for det man kommer med. Så ja, man har mer ball enn tidligere, men det betyr ikke det at dette var noe bedre kamp enn de to tidligere. Og selv mot et av ligaens svakeste lag spiller man på seg flere brudd og HamKam har også kampens tre klart største sjanser. Dette er kampen som beviser for min del at dette laget har blitt svakere enn tidligere og at denne sesongen handler om å havne over nedrykksstrid og det å ta vare på høydepunktene(derby, mot rbk osv).
              Der har du flere gode poenger jeg er enig i. Når du nevner det synes jeg det er kjipt(selvom det sikkert er lurt noen ganger) at det er ganske få lag vi styrer kampen mot i form av høyt press og å ha litt ball. Vi er seige. Og som du sier, ham kam vil ikke ha så mye ball, så at vi har mye ball blir en konsekvens av det.

              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2291

                Opprinnelig skrevet av Tommy og Tigeren
                En bedriten spillergruppe og 2 gode naboer på sidelinja, god jul.
                Har du forvillet deg inn hit fra vpn.no?

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2291

                  Opprinnelig skrevet av occean-fan!
                  Må også nevne at det ikke ser ut på gutta som om det er gøy å spille nå.
                  Flere er nok preget av belastningen. Den blir ikke mindre av at skadesituasjonen er prekær. Det vil nok svinge for flere lag. STB neste som fikk to røde kort inkl Krogstad og som må stå over mot oss.

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2864

                    Opprinnelig skrevet av kunden

                    Flere er nok preget av belastningen. Den blir ikke mindre av at skadesituasjonen er prekær. Det vil nok svinge for flere lag. STB neste som fikk to røde kort inkl Krogstad og som må stå over mot oss.
                    Da er det jo lurt å spille med en spiss som er skada og ute av form fremfor en ung spiller som faktisk er den eneste som kan skape noe utenom innlegg fra kant. En skandale på linje med Pellerud
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9372

                      Opprinnelig skrevet av Nosferatu

                      image.png
                      image.png

                      Nå er du sterk, BD!​
                      Er det fotoshop? Har børssetter hatt en medisinsk episode?

                      Kan'ke gi 5 på det rælet her.

                      Hva skjer når TLO skårer et mål i 2024? Skal han få 9?

                      Og hvis Bakke gjør ett bytte før 75 min, skal han få 8?

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4314

                        Det er ikke Adams sin feil at vi ikke vinner i kveld, men jeg begynner egentlig å bli ganske lei av fyren. Pisse elendig touch, totalt eid i nitti minutter av fuckings Norheim, og den sjansen i første som han vipper opp til seg selv før han sleiver den til helvete er så jævla egoistisk at jeg holdt på å kaste iPaden tvers gjennom stua. Ligaens beste spiss? Da er det faen meg dårlig stilt, for Akor er frustrerende fotballdum. Skjerpings!

                        De andre spillerne har andre her inne kritisert nok, men jeg er helt enig i alt som skrives. Til sist kan trenerteamet ta seg en bolle. Patetisk coaching. Ingen plan B

                        Kommentar

                        • Kanarivogel89
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 4314

                          Opprinnelig skrevet av Nosferatu

                          image.png
                          image.png

                          Nå er du sterk, BD!​
                          Er jo bare nødt til å le av dette. «Meget god i spillet» er det man sitter igjen med etter den prestasjonen vi ble servert? Kjøss meg

                          Kommentar

                          • Smukken
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2004
                            • 718

                            Ufff i år blir vi nr 6 el 7. Æsj
                            Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                            Kommentar

                            • DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 3954

                              Opprinnelig skrevet av Smukken
                              Ufff i år blir vi nr 6 el 7. Æsj
                              Det er godt å høre at enkelte fortsatt er optimister...
                              Elska þetta félag

                              Kommentar

                              • Kroktåa
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2015
                                • 2875

                                Det er gode forklaringer på byttene av Knudsen og Vindheim. Windy hadde krampe i begge leggene (skylder på lite kamptrening) etter 70 minuter. Da var det greit at MK flyttes ned på VB. MK var sluttkjørt, med god grunn, han løp og løp i 75 minutter og var banens inntil da beste før han var fullstendig tom etter rundt 75. Da kom Peps inn for ham, naturlig nok. Ibra var et greit innbytte, han har vært god som innbytter når han kommer inn med friske bein i flere kamper. Men at Åsen og Lehne fikk spille (så å si) hele kampen, og at Tobbe ikke kom innpå før i det 89ende, grenser til skandaløst. Om Tobbe går lei og forsvinner til feks. Stabæk vil jeg skjønne det jævlig godt.

                                Nei, Sportsklubben skal visst være grått, grått og grått.

                                Kommentar

                                • bjarmann
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 2864

                                  Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                  Det er gode forklaringer på byttene av Knudsen og Vindheim. Windy hadde krampe i begge leggene (skylder på lite kamptrening) etter 70 minuter. Da var det greit at MK flyttes ned på VB. MK var sluttkjørt, med god grunn, han løp og løp i 75 minutter og var banens inntil da beste før han var fullstendig tom etter rundt 75. Da kom Peps inn for ham, naturlig nok. Ibra var et greit innbytte, han har vært god som innbytter når han kommer inn med friske bein i flere kamper. Men at Åsen og Lehne fikk spille (så å si) hele kampen, og at Tobbe ikke kom innpå før i det 89ende, grenser til skandaløst. Om Tobbe går lei og forsvinner til feks. Stabæk vil jeg skjønne det jævlig godt.

                                  Nei, Sportsklubben skal visst være grått, grått og grått.
                                  Både Åsen og Lehne må hvile nå. Det Åsen viste igår er det tammeste jeg har sett av han noen gang. Så sliten og lei ut. Lehne så jeg ikke noen ting til før han dreit seg ut totalt med den lobben. Fyren mangler jo helt selvtillit og alt en spiss trenger. Helt absurd å se på han for tida
                                  I år så tar vi alt

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7029

                                    Den kampen er noe av det aller tammeste jeg har sett på så lenge jeg kan huske. Hva var treffprosenten på alle de innleggene vi lempet inn i boksen, traff vi på 1 av 20?

                                    Åsen er enten sliten eller over middagstoppen nå, bør uansett ut av laget. Forsvaret kommuniserer ikke godt nok, og jeg syns Ruben Gabrielsen ikke har fylt skoa etter Tom Petterson som organisator og leder. I går igjen er vi nær å tape kampen (mot Hamkam!) når vi slipper til en helt umarkert heading fra fem meter. De to andre bak der er i beste fall ok.

                                    Slik vi ser ut nå bør vi være fornøyd med den åttendeplassen vi er på i øyeblikket, og noen bør kanskje snuse på den årlige åpningen av nedrykkstråden, jeg ser iallfall ikke hvor vår neste scoring skal komme fra. Hamkam var nemlig møkk dårlige, men vi var ikke noe bedre.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3150

                                      Alle er ute etter Lehne her, men Akor var minst like ræva - og Lehne prøver i det minste.

                                      Og klippekortet til Åsen må brennes nå - blir bare trist av å se en hedersfyr slepe seg rundt med håndbrekket på.

                                      Bakke og Myhre? På nivå med de to gutta på balkongen i Muppetshow.

                                      Positive ting? Garnås mest av alt, og 1. omgangen til Knudsen.

                                      Kommentar

                                      • bjarmann
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 2864

                                        Opprinnelig skrevet av G-Man
                                        Alle er ute etter Lehne her, men Akor var minst like ræva - og Lehne prøver i det minste.

                                        Og klippekortet til Åsen må brennes nå - blir bare trist av å se en hedersfyr slepe seg rundt med håndbrekket på.

                                        Bakke og Myhre? På nivå med de to gutta på balkongen i Muppetshow.

                                        Positive ting? Garnås mest av alt, og 1. omgangen til Knudsen.
                                        Alle her elsker Lehne så er ingen som er ute etter han. Jeg er ute etter Bakke og Myhre som ikke klarer å se før etter 90 minutter at han er sliten, skada og totalt ute av form. Han burde aldri vært på benken engang. Akor har vist før at han kan dukke opp fra intet å putte så greit at han er på banen syns jeg. At han var like dårlig er jeg enig i. Akor er generelt noe av det mest uferdige jeg har sett av en toppspiss. Har noen ekstreme ferdigheter men fy faen så mye han har igjen å lære i banespill, samspill med andre (spesielt spisspartner) og i valg generelt. Jeg får snart krans på huet av gutten. I tillegg er det hipp som happ om han får et kjempetreff med skuddfoten eller treff ala Åsen.
                                        I år så tar vi alt

                                        Kommentar

                                        • Radulovic
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Mar 2016
                                          • 86

                                          Åsen, Olsen, Dragsnes og Garnås hemmer spiller. De må ut og få en lang pause.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎