LSK - Stabæk, Åråsen Stadion, 04.06.23, kl. 17.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3150

    Opprinnelig skrevet av Kroktåa

    Ok. Å kjefte på medfans når de slenger dritt om skadde LSK-spillere er drøyt og lavmål, mens å slenge dritt til LSK-spillere når de skader seg er innafor.

    Greit. Det er notert.
    Du misser åpenbart poenget her. Hverken "Debattant X" eller noen andre har "slengt dritt om skadede LSK-spillere". Hans ytring ble sagt i frustrasjon over at det mange av oss ser som en spennende og meget lovende tilvekst i LSK ble skadet - igjen. Selvfølgelig er det ikke noe Tønnesen ønsket eller hadde den aller minste skyld i. Kunne "Debattant X", som er en av de mest kunnskapsrike og reflektere forumbrukerne vi har, uttrykt seg bedre og mer presist? Absolutt - jeg kan strekke meg til et gult kort (selv om det var billig). Din kommentar derimot, er soleklart rødt kort. Ta heller det gode og velmente rådet fra DoubleHi5, og kom bedre tilbake ved neste anledning!

    Kommentar

    • maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1212

      Det er lov å være litt frustert over at Roseth, Vindheim, Tønnesen, Skjærvik og Lundemo som er ett halvt lag har brukt opp en del midler utenfor banen som kunne vært brukt på "gratis" spillere som Garnås og Dragsnes som aldri er skadet. Lista begynner å bli lang på spillere som er på sidelinja og på flere av disse er det ikke så overraskende at skadehistorikken er som den er.

      Kommentar

      • Lars Henrik Dahl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2020
        • 2087

        Velger å stå på sidelinja når andre diskuterer min person. Det var ikke min intensjon å disse en spiller som blir skada, kan være enig i at det ville vært dårlig stil. Fra min side var det et uttrykk for frustrasjon over at en tilsynelatende helt harmløs situasjon utløser en skade. Jeg er helt enig i at de to foregående skadene hans over hodet ikke kan falle i "kjeks" kategorien. Ooops, I did it again - eller?

        Legg merke til at min reaksjon var akkurat på motsatt ende av skalaen da Vetle Skjærvik plasserte beinet uheldig og sannsynligvis pådro seg en alvorlig skade. Her var det jeg som brukte det relativt uparlamentariske uttrykket "dust" om en meddebattant. Jeg foreslo likevel ikke at han skulle melde overgang

        En Kuriositet: Et kjapt søk på ordet "Kjeks" fra forsiden ga følgende resultat
        Søkeresultater: 46 results in 0,0017 seconds.​

        5 av disse er fra i år, de siste 4 fra https://www.kfl.no/debatt/forum/hove...-sesongen-2023, hvor temperaturen forventningsvis er lavere enn i en kamptråd. Uten å skulle henge ut noen, blir her bl.a. Lundemo, Vindheim, samt klubbens praksis på å hente inn kjeks grundig konstatert av flere av de mer aktive debatantene.

        Kroktåa på sin side er 100% konsistent (noe jeg fullt ut respekterer), om enn mildere i språkbruken når han siste gang er involvert i en "kjeks"-diskusjon, i det han tar til orde mot å kalle BBS for kjeks. Han fikk også helt rett i at det å hente ham tilbake ga klubben økonomisk (om ikke sportslig) utbytte.

        Let's move on

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎