Runde 11; LSK - Aalesund, Åråsen Stadion, 19.07.23, kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kunden
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 2322

    #21
    Opprinnelig skrevet av Hexaphim
    Nok en skade i forsvaret… dette var allerede en parodi, nå må det nærme seg en tragedie?
    Moen Foss mer eller mindre klar. Ruben ser sitt snitt for litt sommerferie

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9413

      #22
      Dagens klovn: Treneren til AaFK som mener at det ikke var rødt til Diop siden TLO ikke fikk hjernerystelse eller blod.
      ​​​​​​
      FOR en evneveik uttalelse. Rykk ned da.

      Dagens maskin: Type mål; Akor Adams!

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9413

        #23
        Det der synes jeg var en goalgetterskåring av TLO.

        Da er han på gang!

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9413

          #24
          Opprinnelig skrevet av knut
          Det der synes jeg var en goalgetterskåring av TLO.

          Da er han på gang!
          Som jeg sa!

          Kommentar

          • Smukken
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2004
            • 718

            #25
            Så deilig seier. Digg med litt målforskjell også
            Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

            Kommentar

            • Egumen
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Sep 2011
              • 188

              #26
              Opprinnelig skrevet av kunden

              Moen Foss mer eller mindre klar. Ruben ser sitt snitt for litt sommerferie
              Kilde på Moen Foss? Etter hva jeg har hørt/lest er det fortsatt åpent mellom flere klubber.

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4441

                #27
                5-1 er ekstremt godt satt av Lehne. 2021-vibber. Ryktene om hans død er veldig overdrevne.

                Det samme gjelder Gjermund. Helt ny spiller etter at Bakke dro. Tre målgivende i dag.

                Virker å ha løsna for Ylldren og. Sola skinner på gode gutter!

                Rydde opp litt bakover nå, så blir dette bra det. Noe så merkelig som en rufsete 5-1 seier, dette…

                Kommentar

                • maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1224

                  #28
                  Jeg er ikke redd for å stille med de 3 (5) bak som avsluttet i dag så lenge vi ikke må rulere hver bidige gang. Dragsnes har vist i fjor at han holder mere enn godt nok på den plassen. Denne skaden på Ruben kan vise seg å være en liten vekker for han og kanskje våkner han litt opp fra dvalen og skjønner at det ikke er godt nok å prestere på 85% når du kommer hjem fra det store utland. Jeg er spent på om Yldren kan vise dette nivået i den rollen mot bedre motstand, det samme med Gjermund. TLO har jeg ikke vært redd for og når Adams forsvinner så kommer han til å bli enda bedre tror jeg.

                  Kommentar

                  • Sailor Man
                    Moderator
                    • Jun 2007
                    • 1365

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                    5-1 er ekstremt godt satt av Lehne. 2021-vibber. Ryktene om hans død er veldig overdrevne.

                    Det samme gjelder Gjermund. Helt ny spiller etter at Bakke dro. Tre målgivende i dag.

                    Virker å ha løsna for Ylldren og. Sola skinner på gode gutter!

                    Rydde opp litt bakover nå, så blir dette bra det. Noe så merkelig som en rufsete 5-1 seier, dette…
                    Rufsete start, kanskje. Men kampen som helhet var veldig godt gjennomført. Klart den blir prega av utvisninga, men også hvis man tar den i betraktning var det klasseforskjell særlig i andre. Var som å se en førsterunde-kamp i cupen der Aalesund hadde null og niks, og vi beleira 16-meteren deres.

                    Bra av oss, men mot svak motstand. Sandefjord var vesentlig bedre, og det er vanskelig å se hvordan Aafk skal klare seg i divisjonen. Mye vanskeligere kamp i neste runde, men gutta har i alle fall bygget selvtillit etter to gode hjemmekamper.

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3338

                      #30
                      Hva feiler Tønnessen nå?

                      Kommentar

                      • BD
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2006
                        • 1408

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av kunden

                        Moen Foss mer eller mindre klar. Ruben ser sitt snitt for litt sommerferie
                        Kan bli en lang ferie også… er vel snakk om minimum 5-6 uker når skulderen går ut av ledd. Mer dersom man har fått avrivninger eller andre komplikasjoner.

                        Tror han er viktigere for oss en folk tror, så blir spennende å se hvordan dette går i de kommende kampene…

                        Kommentar

                        • armykanari
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2009
                          • 737

                          #32
                          Jeg må si. Det er en fryd å se Skogvold når han kommer inn. Han har helt klart tatt steg, som Mesfin selv sier. Det er bare et sinnsykt luksusproblem at han ikke kan få flere minutter for dette tror jeg kan bli utrolig bra! Her sitter vi på nok en gullgruve. Med et lag i flyt som evt selger Akor, tror jeg får null problem med å score mål, selv om det da er flere som gjerne bør ta opp hansken som vi nå ser mer og mer i de seneste kampene.

                          Kommentar

                          • bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 2887

                            #33
                            Sjeldent jeg går hjem fra Åråsen og tenker at vi burde vunnet med flere enn 5. Deilig å se at Gjermund ikke var død! Får en ny vår han nå. Lehne også! Var det siste gang vi så Akor på Åråsen? Jeg tror det. Gledelig at vi ennå ikke har gått på de sedvanlige blemmene mot drittlag på sommeren. 2 nye matcher mot dritt nå hvor vi bør ta 6. Så blir det tøffere. Det er gode tider for fugla etter at Vidkun dro!!!
                            I år så tar vi alt

                            Kommentar

                            • fredpet76
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2004
                              • 1224

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av kunden

                              Moen Foss mer eller mindre klar. Ruben ser sitt snitt for litt sommerferie
                              Lokalavisen skriver at vi har kommet med kontraktstilbud, men det er også interesse fra VIF som han har vært i dialog med.

                              Vet du noe mer?

                              Kommentar

                              • Zindrinho
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2019
                                • 496

                                #35
                                Genistrek av Mesfin å sleppe gutta løs offensivt, gaute helstrup satt garantert og så på kampen, regner med han får et "LITT" bedre inntrykk av stallen vår nå enn han fikk under bakketida vår,
                                bevegelser i forskjellige rom og en lekenhet jeg ikke kan huske sist jeg så fra lsk.
                                Ser også helt annerledes ut i dag når vi slipper inn enn vi har gjort tidligere, jeg lurte på om vi skulle miste det helt og begynne å slå vekk ball og stå å se på igjen, men vi bare fortsatte på og virka som vi ikke stressa med 80min igjen å vinne kampen på. Nå er det endelig gøy å se på igjen, bare tenk hva vi kan få servert når vi får en hovedtrener med en gjennomført plan for hvordan han vil spille fotball, kjenner det kiler litt

                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4441

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                  2 nye matcher mot dritt nå hvor vi bør ta 6.
                                  To streker under "bør" her, takk. Haugesund borte er noe helt annet enn Aafk hjemme. Var centimetre fra å stjele med seg ett poeng mot Glimt på Aspmyra på søndag. Har en kraftspiss i Sory Diarra som vi kommer til å slite mot, spesielt nå som sjefen i midten er ute en periode. Får håpe det blir en blessing in disguise at Ruben er ute litt. Skjærvik i midten kan bli vel så bra.

                                  Kamma sliter vi av en eller annen grunn alltid mot. Dog enig i at vi bør ta dem hjemme.

                                  Jeg vil være fornøyd med 4 poeng her, men 6 hadde vært helt makalaust.

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4441

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                                    Rufsete start, kanskje. Men kampen som helhet var veldig godt gjennomført. Klart den blir prega av utvisninga, men også hvis man tar den i betraktning var det klasseforskjell særlig i andre. Var som å se en førsterunde-kamp i cupen der Aalesund hadde null og niks, og vi beleira 16-meteren deres.

                                    Bra av oss, men mot svak motstand. Sandefjord var vesentlig bedre, og det er vanskelig å se hvordan Aafk skal klare seg i divisjonen. Mye vanskeligere kamp i neste runde, men gutta har i alle fall bygget selvtillit etter to gode hjemmekamper.
                                    Rufsete i den forstand at jeg fortsatt ikke føler meg trygg på det vi holder på med bakover i banen. I fjor var det hvilepuls store deler av tiden motstander hadde ball. Nå er situasjonen en helt annen. Føler motstander alt for lett kommer seg fri og at vi sliter med å forhindre motstander fra å spille seg gjennom ledd. I tillegg har Mads vært svak en god stund nå. Har dog forståelse for at det er vanskelig for spillerne når det er dønn umulig å få satt ei forsvarsrekke i år. Helt vanvittig til skademareritt bak der.

                                    Framover er det selvsagt lite å klage på når man vinner 5-1.

                                    Kommentar

                                    • kunden
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 2322

                                      #38
                                      Folk undervurderer betydnignen av utvisningen. Ikke så sikker på at dette hadde blitt en like lykkelig kveld om ikke Aafk pådro seg det røde kortet. Aafk hadde stålkontroll samtidig som de var farlige på kontra.
                                      Etter utvisningen kunne vi derimot trille og kose oss. Kjøre innlegg på innlegg og uten å bekymre oss bakover. Alle våre mål kom i overtall.
                                      Det viktigste er tross alt seier og masse plussmål. Men viktig ikke å se seg blind på resultatet.

                                      Dette var forøvrig tredje kamp iår vi hanker inn en seier 11v10. I to av dem lå vi under. Mot molde red vi det inn. 9 poeng som jeg tror hadde blitt max 2 med like antall spiller på hvert lag i 90min.

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4441

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av kunden
                                        Folk undervurderer betydnignen av utvisningen. Ikke så sikker på at dette hadde blitt en like lykkelig kveld om ikke Aafk pådro seg det røde kortet. Aafk hadde stålkontroll samtidig som de var farlige på kontra.
                                        Etter utvisningen kunne vi derimot trille og kose oss. Kjøre innlegg på innlegg og uten å bekymre oss bakover. Alle våre mål kom i overtall.
                                        Det viktigste er tross alt seier og masse plussmål. Men viktig ikke å se seg blind på resultatet.

                                        Dette var forøvrig tredje kamp iår vi hanker inn en seier 11v10. I to av dem lå vi under. Mot molde red vi det inn. 9 poeng som jeg tror hadde blitt max 2 med like antall spiller på hvert lag i 90min.
                                        Røde kort er en del av spillet. Ikke vår feil at motstanderne er bajaser. Får heller gi kred til våre menn for at de havner i de situasjonene der motstander må ta det røde.

                                        Kommentar

                                        • DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 3973

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av kunden
                                          Folk undervurderer betydnignen av utvisningen. Ikke så sikker på at dette hadde blitt en like lykkelig kveld om ikke Aafk pådro seg det røde kortet. Aafk hadde stålkontroll samtidig som de var farlige på kontra.
                                          Etter utvisningen kunne vi derimot trille og kose oss. Kjøre innlegg på innlegg og uten å bekymre oss bakover. Alle våre mål kom i overtall.
                                          Det viktigste er tross alt seier og masse plussmål. Men viktig ikke å se seg blind på resultatet.

                                          Dette var forøvrig tredje kamp iår vi hanker inn en seier 11v10. I to av dem lå vi under. Mot molde red vi det inn. 9 poeng som jeg tror hadde blitt max 2 med like antall spiller på hvert lag i 90min.
                                          For noen er glasset aldri halvfullt, bare halvt tomt!
                                          Elska þetta félag

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎