Runde 16; LSK - Ham-kam, Åråsen stadion, Søndag 30.07.23, kl. 17.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • EPA
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2013
    • 153

    #41
    Opprinnelig skrevet av fredpet76

    Han var vår beste offensive spiller, så veldig urettferdig at han ble tatt av så tidlig. En kunne se at han koset seg, så forstår hans skuffelse. Kan hende det var avtalt på forhånd at han og Skogvold skulle spille 1 omgang hver, men det vet bare de involverte.

    Ellers så synes jeg det var en ordentlig morsom og god kamp av oss. Har utviklet pasningsspillet vårt, og selv med såpass mange sentrale ute etterhvert så levere gutta. Ibra og Dragsnes synes jeg har våknet veldig, så ikke noe prekært savn etter en venstrefot på venstre back lenger.
    Beste offensive spiller? Litt usikker på hvilken kamp du har sett egentlig Mener han fotjener flere sjanser og at han antagelig vil bli bedre og bedre jo mer tillitt han får, men i dag var det litt krampeaktig og en del dårlige valg dessverre (noe som antagelig har med mangel på spilletid og samtidig ønske om å prestere maks når han først får sjensen fra start).

    Ylldren derimot var enormt god nok en gang, og jeg må innrømme at jeg var litt bekymret for den sentrale plassen sammen med Hoff.. Overhodet ikke bekymret lenger for Ylldren er så god i den rollen at det er en fryd... Vinner ball, løper på kryss og tvers for å skape rom og sjanser og er helt nydelig å se på! Vet det har vært laber motstand de siste kampene, men liker veldig godt det jeg ser!!!

    Kommentar

    • fredpet76
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 1212

      #42
      Opprinnelig skrevet av EPA

      Beste offensive spiller? Litt usikker på hvilken kamp du har sett egentlig Mener han fotjener flere sjanser og at han antagelig vil bli bedre og bedre jo mer tillitt han får, men i dag var det litt krampeaktig og en del dårlige valg dessverre (noe som antagelig har med mangel på spilletid og samtidig ønske om å prestere maks når han først får sjensen fra start).

      Ylldren derimot var enormt god nok en gang, og jeg må innrømme at jeg var litt bekymret for den sentrale plassen sammen med Hoff.. Overhodet ikke bekymret lenger for Ylldren er så god i den rollen at det er en fryd... Vinner ball, løper på kryss og tvers for å skape rom og sjanser og er helt nydelig å se på! Vet det har vært laber motstand de siste kampene, men liker veldig godt det jeg ser!!!
      Yldren var veldig god, liten tvil om det. Tobias var vår mest kreative offensive spiller, dvs blant våre tre der framme tross noen dårlige valg. Vi mistet det litt straks han ble tatt av, så tror vi ville "drept" kampen tidligere om han fikk spille lenger.

      Kommentar

      • Leander7
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Dec 2022
        • 1

        #43
        Kun Slørdahl og Lundemo med noe som helst av erfaring på dette nivået. Blir gøtt med overgangsvindu nå.

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3352

          #44
          Tilbake til suksessoppskriften fra i fjor; Dragsnes, Edh og Åsen på venstre. Dragsnes begynner virkelig å finne formen. Den som lider er Ranger som ikke lenger får de dype crosspadningene Roseth og Tønnesen matet han med. Skjærviks tabbe er det ikke mer å si om, men han reiser igjen og forøvrig en god kamp. Resten av laget gjør jobben uten å skinne. Svendsen gjør en brukbar jobb, men ikke bedre enn at det var helt greir å bytte med Skogvold. Helt riktig å la Skogvold få sjansen fra straffemerket. Vi leder og har full kontroll, og det er ingen negativer ved å la han få prøve seg.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎