Kamptråd: Runde 19; Godset - LSK, Marinlyst, 20.08.23, kl. 19.15

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3149

    #61
    [QUOTE=Kanarivogel89;n965809 jeg mener vi er heldige som vinner. [/QUOTE]

    Jeg mener Godset er heldige som slipper med 1-2. Vi hadde like store sjanser både med Edh og Skogvold, og Godset skapte ikke stort før vi ble slitne. Eirik Bakke-fotball koster rent fysisk, men er en nytelse å se på. Det var ingen LSK-spillere som var dårlige i denne kampen, mange som var svært bra - og kollektivet var ubetalelig. (For ikke å snakke om at det (av mange) utskjelte forsvaret vårt tok flere steg i riktig retning. Herlig!!!

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4314

      #62
      Opprinnelig skrevet av G-Man

      Jeg mener Godset er heldige som slipper med 1-2. Vi hadde like store sjanser både med Edh og Skogvold, og Godset skapte ikke stort før vi ble slitne. Eirik Bakke-fotball koster rent fysisk, men er en nytelse å se på. Det var ingen LSK-spillere som var dårlige i denne kampen, mange som var svært bra - og kollektivet var ubetalelig. (For ikke å snakke om at det (av mange) utskjelte forsvaret vårt tok flere steg i riktig retning. Herlig!!!
      Tja, jo, kanskje. Godset skaper godt med sjanser også før vi blir slitne de altså. Krasniqi har en etter to minutter som er vel så stor som Eskils sjanse og Melkersen har en svær en fra rundt 16 hvor Mads gjør en god inngripen. I tillegg har vi stolpeskuddet til Therkelsen. Fra 65 og ut får Godset veldig godt trykk på oss, spesielt på dødballer. Valsvik er helt jævla enorm i boksen. Den han får på overtid setter han langt oftere enn han bommer.

      Jeg nyanserer meg litt og sier at det var en jevn kamp som vi klarte å bikke i vår favør. Det er jo en styrke, det!

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3149

        #63
        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

        Tja, jo, kanskje. Godset skaper godt med sjanser også før vi blir slitne de altså. Krasniqi har en etter to minutter som er vel så stor som Eskils sjanse og Melkersen har en svær en fra rundt 16 hvor Mads gjør en god inngripen. I tillegg har vi stolpeskuddet til Therkelsen. Fra 65 og ut får Godset veldig godt trykk på oss, spesielt på dødballer. Valsvik er helt jævla enorm i boksen. Den han får på overtid setter han langt oftere enn han bommer.

        Jeg nyanserer meg litt og sier at det var en jevn kamp som vi klarte å bikke i vår favør. Det er jo en styrke, det!
        Objektivt sett har du kanskje helt rett i det, Kanarivogel - jeg skal være den første til å innrømme at jeg ser verden gjennom gul/sorte briller. Jeg blir bare så innmari glad og stolt over å se denne utgaven av LSK, med kollektivt press, med mange mann i boks, med sugende taklinger, med maksimal innsats og hjerte utapå drakta. Klarer/orker vi å fortsette i dette sporet ut sesongen, så skal vi bli ubehagelige å møte for hvem som helst.

        Kommentar

        • DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 3954

          #64
          Innlegget fra Åsen til TLO ved 2-0 må være Årets Innlegg! Bedre kan det ikke gjøres!
          Elska þetta félag

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎