Aalesunds - Lillestrøm, 3.9.23 kl. 17

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kanarisuper
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2019
    • 547

    #81
    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

    Synes at vi verken kan legge skylda på Bakke eller på de nye. Jeg var også skeptisk til Eirik Bakke da han kom inn, var som mange andre ganske overrasket. Men jeg prøver alltid å se det positive og synes at mye av det han har sagt, og delvis påbegynt, så langt virker lovende. Jeg var imidlertid ganske skeptisk til at det i optimismens blodtåke etter godset-kampen virket som noen trodde at han kunne gå på vannet, eller i alle fall få spillerne til å gjøre det. Jeg ventet dessverre på en aldri så liten () nedtur.

    Bakke stilte krav til de etablerte spillerne før godset-kampen. Det må han fortsette beinhardt å gjøre. Jeg er redd for at vi, selv om vi har mange gode spillere som burde være ledertyper, også har for mye av en mentalitet som sier "nå går det greit, nå kan vi slappe av litt og trikse litt" (ubevisst selvfølgelig) litt for fort. Den beinharde jobbinga vi til dels så mot godset må gjentas. Hver gang. Jeg håper dette kan komme i blodet som en helt grunnleggende del av LSK-dnaet, slik det har vært tidligere og skal og bør være!

    At Henrik, så ung som han er og med så store sko å fylle som han nå offisielt har fått tildelt, vil variere, er helt naturlig og noe vi må regne med. Guttungen er i ferd med å bli mann. Det kommer, selv om gårsdagen ikke var hans.

    De nye kan vi ikke bedømme på en fair måte etter så kort tid og denne kampen.
    Joa, klart han skal ha litt tid på seg, men jeg også reagerte litt som du etter Godset kampen - virket litt messias over det ja. At han bruker Skogvold er bare fint - for all del, men sitter litt med en følelse av at hele apparatet nå fullstendig har gitt opp denne sesongen. Det er vel muligens ikke så rart heller etter sjokket i sommer osv, men jeg må innrømme at jeg hadde håpet og forventet at de skulle/skal vinne mot de lagene som de skal slå. Burde ikke sluppet seg ned før de ledet 0-2 eller 0-3 mot Aafk og da hadde den kampen vært historie. Akkurat det syns jeg var for ræva faktisk. Blir spennende å se de resterende kampene som vi er odds favoritter på ut sesongen.

    Kommentar

    • kanarisuper
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2019
      • 547

      #82
      Opprinnelig skrevet av kanarisuper

      Joa, klart han skal ha litt tid på seg, men jeg også reagerte litt som du etter Godset kampen - virket litt messias over det ja. At han bruker Skogvold er bare fint - for all del, men sitter litt med en følelse av at hele apparatet nå fullstendig har gitt opp denne sesongen. Det er vel muligens ikke så rart heller etter sjokket i sommer osv, men jeg må innrømme at jeg hadde håpet og forventet at de skulle/skal vinne mot de lagene som de skal slå. Burde ikke sluppet seg ned før de ledet 0-2 eller 0-3 mot Aafk og da hadde den kampen vært historie. Akkurat det syns jeg var for ræva faktisk. Blir spennende å se de resterende kampene som vi er odds favoritter på ut sesongen.
      Også MÅ de ta tak nå i det 2 laget vårt..DET er faktisk nesten mer skremmende enn at vi bare får med oss et poeng fra Ålesund! Fatter ikke at det er mulig, men når vi klarer å ryke for Kisa med a-laget så blir jeg ikke sjokkert om vi rykker ned med 2 laget heller. Men da er vi ute å kjøre ift matching av potensielle a-lag spillere..det MÅ faktisk bare unngås for enhver pris spør du meg.

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3146

        #83
        Opprinnelig skrevet av kanarisuper
        Blir spennende å se de resterende kampene som vi er odds favoritter på ut sesongen.
        Basert på Ålesund-kampen bør vi ikke være favoritter i en eneste kamp...

        Når etablerte spillere ikke tar ansvar, og etterveksten er pill råtten (basert på hva 2-laget presterer), så sover jeg ikke særlig godt.

        Vi har noen bra talenter i laget, men det må jo være drepen for motivasjonen deres å se A-lags spillere gi fullstendig faen.

        Slik oppførsel som vi så i går må få konsekvenser. En ting er likegyldige tufser på utgående kontrakt, noe helt annet er å se spillere vi har kjøpt inn vase rundt utpå der uten å prøve engang.

        Den røde knappen er herved trykket på.

        Kommentar

        • banan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2018
          • 438

          #84
          At Frigg rundspiller de nest beste spillerne på laget og vinner fortjent 6-0 er spesielt.
          For dette var laget som startet kampen:
          Jørgen Sveinhaug – Vetle Skjærvik, Philip Slørdahl, Herman Hagen – Sharam Jabari, Uba Charles Nwokoma, Marius Lundemo, Kosi Thompson, Frederik Elkær – Elias Solberg, Oliver Henriksrud
          Er skremmende at de nest beste ikke presterer bedre.
          Kanskje ikke så rart at laget slet mot Aalesund om spillerne i troppen leverer på et sånt nivå i treningshverdagen.
          ​​​​​​

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎